hey meide. ik denk dat het bij mij echt ongi was want is nega... hoeveel dagen na innesteling kun je eigenlijk testen? nouja ik heb mijn nod anders toch 26 juni
Goedemorgen meiden, Hier weer een stijging van men temp, is nu 37,1.. Verder geen ongi niets te bekennen. We hebben vanmorgen getest, de eerste 10 min leken we een 2de streepje te zien maar na langer kijken leek die helemaal te vervagen. Tja ga ervan uit dat we toch echt naar ronde 8 gaan. Liefss
ja daantje zeker te vroeg getest.. ik heb goede hoop voor je... nou ja vandaag negatief. mn gyn zei dat ik ook pas mocht testen vanaf mn nod is dus eigenlij k9 juni maar ik zie wel.. ik had m nog gebeld vanmiddag... maar ik wacht denk ik nog een tijdje...
haha ach nou ja...ik bedoel ik heb me de afgelopen 3x behoorlijk laten foppen en werd toch elke keer ongi dus ik denk maar zo...als ik het ben dan zit het er na een week ook nog wel! Hihi heb gewoon geen zin om steeds nega te testen en dan vervolgens toch ongi te worden..kost een hoop geld en het is elke keer een teleurstelling... Hihi maar als ik weer andere klachten zou hebben dan voor mij "gebruikelijk" zijn dan zou ik ook wel testen denk ik hoor. In ieder geval ben ik errug benieuwd en duim ik voor je!
Heej meiden....geen bloed.....! Ga zo aan de slag.....kom vanavond wel ff weer kijken! Succes voor de testers....duim voor een boel roze! Liefs Anna
goeiemorgen dames vanmorgen om 6 u een stijging in mijn temp.....maarrrrr ook negatief getest zo, wij 3 zijn precies gestraft voor ons vroeg testen dus nu wacht ik echt af tot zondag met de testmarathon cristel en daantje, mss hebben jullie ook nog te vroeg getest? ik bereid me mentaal alvast voor op de volgende ronde als ik tegen zondag niet ongesteld ben met een hoge temp, sla ik er nog een test tegen aan meiden, heel erg bedankt om zo hard te duimen voor ons
wow wat veel roze namen erbij zeg!gefeliciteerd! ik duim weer voor iedereen,enne dames die ongi zijn geworden echt balen en natuurlijk heel veel succes in de volgende ronde. ik heb het gevoel dat mn ongi niet echt wil doorbreken,heb n opgezette buik en rugpijn,afwachten maar..
Passagierslijst roze limo 01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi & Wiesje & dieudonnee & Fempje & Nessie 02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 & cynthiaB & Kaley & Delayla 03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN & annrieke 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 06 juni: Marlot & dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 & Veertje23 07 juni : Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & ukkie87 & moedergans & Mariebel & Dwazie1980 & Vivian & nina1983 & Pipi24 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 & blondie & Lis & daantje86 10 juni: MenM & Bloem75 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra & vosje2000 & mama2801 11 juni: Lise & Carla2028 & Sje & Yuntje & Claire 12 juni: Isababy & Mariaatje & Maudi & HSTER 13 juni: Parel & Racebabe & MamaNorah 14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 & Nynke31 & visje83 15 juni: Marloesje & Taby 16 juni: Diaantje78 & Vicky & Missdaisy 17 juni: sarai & Boterbloem & Taliaa & Julita & Wens3 18 juni: Weethetwel & Kareltje & Rainstarrr & Wies31 19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 & Maria79 & Blondie 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf & Franka 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme & watervrouw & jessica83 22 juni: Jannes & Nieuwbegin & Danjo & Zico & Brenda1976 23 juni: Glitter & Karine & Naomi33 & Pebbles & Derona & Daam 24 juni: Maranka & Lucifer99 & kellox 25 juni: Frumpje & Diddl & ilona21 26 juni: Dotje1986 & lafemme & cristel1986 27 juni: SheDevil & KellyM & essiee 28 juni: hopes & Sssassskia & mamajanneke & Anna26 & Mausje 29 juni: Hummel & Nikita23 & Dani86 & lievebeestje & Nessie 30 juni: Nikkie & MamavanJordy & caitlin80 & Joss81 & marleen123 & Mpje & roshi & yolandabenny 177 passagiers voor de Roze LIMO! 22 ongi.... 10 zwanger.... 6 negatieve test... 1 twijfel.... Testmarathon 7 juni: 1. Daantje82 neg 2. dwazie1980 ZWANGER!! 3. ichtus ZWANGER!! 4. MissN ZWANGER!! 5. KellyM ongi 6. Sab85 neg 7. Pooh69 8 dani86 ongi 9. ukkie87 Testmarathon 10 juni 1. vivian ZWANGER!! 2. claire neg 3. dionne 4. Enise 5. Vosje2000 6. Christel1986 ongi 7. Barbie79 8. mss 9. Susan71 10. Pipi24 ZWANGER!! 11. Mariebel 12. Anna28 13. Kattja Testmarathon 17 juni (vaderdag) 1. ilona21 2. Mss Ace 3. sarai 4. racebabe 5. Lolly 6. Wies31 7. daantje86 8. Wens3 9. Milli @ Daantje en claire ik duim voor jullie dat die positief gaat worden! Er is nog niks verkeken! Geen bloed geeft moed! @ Visje83 ik heb het veranderd Verder heb ik vannacht maar een heel klein druppeltje bruinverlies gehad. Pfff afwachten maar weer. Ik wacht even hoe het vandaag verder gaat voordat ik zeker morgen vroeg ga testen!
@daantje ik denk ook dat het iets te vroeg voor je was om en posi test te krijgen. ik duim heel hard voor je dat je over een paar dagen alsnog een posi test in handen hebt. @clair kom op je hebt nog een paar dagen te gaan en zal vast veel te vroeg zijn geweest. zal ook voor jou hard duimen
ik had vanmorgen voor de 5e dag achtereen een temp. van 37 graden... wordt toch wel erg spannend nu... nog nooit zo stabiel geweest, maar de zaaduitslag was niet erg gunstig en we hebben maar 2x s*x gehad Ik heb ook helemaal geen klachten... beetje moe