claire daantje en cristel balen meiden maar mijn hart maakte een sprongetje toen ik de tekst van daantje las er verscheen een tweede streep... daantje met welke test heb je getest....? geen bloed geeft moed..............duim duim strooi strooi strooi strooi
Goedemorgen..! Ik heb vanochtend nog een keer getest..haha ik kan het nog steeds niet geloven... Maar hij was weer HARTSTIKKE POSITIEF..! Nu moet ik er dan toch maar aan geloven..! Ben zo blij....!
thnx degene die zwanger zijn allemaal gefeliciteerd, en de rest sterkt.. had gister volgens de berekeningen mijn innesteling moeten hebben, en had een heel klein beetje bloed verlies in me onderbroek zitten.. hoop een goed teken.. want heb ik normaal nooit tussen mijn menstruaties door
Goede morgen dames ! Rond dag 11 had ik pijn in mijn buik dus ik dacht eisprong en ook geklust, nu gisteravond weer pijn dat leek op een eisprong en ook hoofdpijn erbij en niet geklust, dus nu baal ik wel een beetje als het mijn eisprong is geweest..
Haha zoals je ziet een stukje hierboven kan ik het nog erg moeilijk geloven allemaal..! Voel me wel echt zwanger...er word volgens mij erg hard gewerkt in me buikje..hele dag gerommel en gestommel..! Haha...lekker hoor..!
Nou ik weet het niet meer.. Heb eergisteren roze verlies gehad en gisteren en vendaag heeeeel licht bruinverlies... Temp blijft hoog.. en verders heb ik weinig klachten.. Mijn buikkrampen zijn alweer 2 dagan afgelopen.. Wat zou dit kunnen zijn? Ik ben echt een leek hierin... Dit is pas mijn eerste natuurlijke menstrruatie in 1,5 jaar... (sinds pilstop) Ik ga er een klein beetje vanuit dat mijn menstruatie eraan komt.. Groetjes...
Goedemorgen allemaal... jammer voor de nega testers, maar er zaten ook wel wat hele vroege testers bij Nog even geduld dames... wie weet worden jullie nog roze
Nou jammer dat er nog niet meer roze verschenen is. Misschien over een paar dagen alsnog. Ik hoop het voor jullie! Ik zal weer blijven duimen!