Tuurlijk gaat het lukken! De moed niet opgeven hoor! Maar elke maand verlang je er toch naar.. Je hoopt het zo.. En als het dan niet is, is het gewoon een hele grote teleurstelling. Ik had dat vorige maand nog.. de eerste keer na de curettage. Toch hoop je dat je zwanger bent terwijl je eigenlijk weet dat het niet kan.. Onze tijd komt nog wel!
Hallo iedereen, Het is weer effe geleden, maar ik zit dan ook niet zoveel op de computer. Tot hiertoe is er nog niets te zien van de . Maar ja, ben altijd heel stipt geweest, dus dat betekent niet veel. Alleen toen ik deze morgen in de spiegel keek schrok ik toch wel effe. Mijn gezicht staat weer vol puistjes, ik lijk wel terug 15 jaar. Dit heb ik al in jaren niet meer gehad. Niet te doen gewoon! Dus het eerste wat in me opkwam was: "zou dit een teken zijn?" Mijn man vindt dat ik wat paranoia aan het doen ben en dat ik achter alles veel te veel aan het zoeken ben. Maar wat wil je, dit is zowat het enige waar ik nog aan kan denken. Ik denk niet dat een man dat kan begrijpen, ook al wil hij net zo graag een kindje. Intussen stapelen , de al dan niet ingebeelde, symptomen zich op. Heb het gisteren aan mijn mama gevraagd en zij vond het toch ook maar eigenaardig dat ik zo'n zin heb in olijven, maar ook zij blijft voorzichtig. Ze vond ook dat ik maar moest wachten tot ik effectief overtijd ben om te testen. Dus nog een paar dagen wachten. Aaaaaaaaaaah! liefs Lis
daar ben ik het helemaal me eens, ONZE TIJD KOMT NOG! maar toch is het ff balen, zeker omdat ik met mijn vorige zwangerschap het gewoon in eens was, toen was ik er niet mee bezig en nu ben je elke maand weer aan het tellen en hoop je dat je ongi uitblijft. soms wordt je er gewoon een beetje moedeloos van, ik ervaar dit dan ook als veel stresvoller...dan ben ik toch liever in een keer onverwachts zwanger hoor! maar ja nieuwe ronde nieuwe kansen.. ook jij heel veel succes. liefs dionne
Lis, Een paar weken geleden kreeg ik ook ineens last van puistjes op mijn gezicht, niet gewoon meer. Had ik anders nooit. En zie mijn banner Ik hoop voor jou dat de test positief is!
@Lis, ik hoop ook voor je dat dit een goed teken is. Ik duim voor je, net als voor alle andere meiden die nog in onzekerheid zitten.
daantje82 ik ga het nog spannender voor je maken... zoals jullie allemaal nu wel weten.. ik heb een heleboel verschillende testen gedaan(ben een testjunk) en allemaal gaven ze positief aan de gewone van cb gaf binnen 5 minuten ook positiuef aan maar later verdween dat streepje ook... en de rest geeft gewoon posi aan dus ga er helemaal vanuit dat het zo is... knuffel en ik heb goeie hoop hoor voor je...
@ Meiske Dat geeft me wel wat hoop eigenlijk. Wie weet hƩ... ook al zie ik er nu niet uit Het enige wat we nu kunnen doen is hopen, hopen, hopen. Tegen maandag kan ik meer weten te zeggen. x Lis
pffft ik maak mezelf hier ook gek hoor... ik kan nog maar aan 1 ding denken... ben nu toch ook wel heel bangig hoor.. gaat het goed gaat het fout brrrrr eng... heb de heletijd steken in mijn onderbuik... word er gek van wou dat ik kon slapen en over 10 weken wakker worden...
oja nog even een vraagje.. hoeveel dagen zitten er tussen de eisprong en de innesteling? was het nou 7 of 14 dagen?
@ dwazie: Kan me voorstellen dat je het eng vind meid, maar geniet er maar van! Het komt vast en zeker helemaal goed
Vreemd.. rond dag 11 kreeg ik een soort eisprong gevoel en nu gisteravond weer het gevoel ! Deed ook best zeer, werd er niet lekker van en ook nog eens hoofdpijn.. wie weet dat het met elkaar te maken heeft..
Hoihoi, Ik heb vanochtend ook nog eens getest met ochtendurine. Omdat ik dus nog twijfelde of ik 19 mei een eisprong heb gehad of afgelopen weekend. En ik dus wat bruinverlies had op 24 mei, waarvan ik dacht dat het een innesteling kon zijn. Geen streep te bekennen, dus ik kan er nu vanuit gaan dat dit een langere cyclus is, en hopelijk klopt mijn tweede eispronggok wel (dag daarvoor sex gehad ), en dan kan ik dus blijven staan voor de testmarathon op vaderdag (mits geen duiveltjes natuurlijk daarvoor). Ik heb nog 1 test liggen, en die zal ik proberen te bewaren tot die dag, zal echt mijn best doen [-X . (Sinds ik die goedkope flutjes heb ontdekt ben ik ook verslaafd aan testen).
das heel lief van je daantje... heb net een dagboekje gekocht maar toen ik er in begon te schrijven dacht ik dit is echt zelfkwelling.. want stel je voor ... ik weet dat ik niet zo moet denken...maar gebeurd verder ben ik ook wel heel blij hoor.. begrijp me aub niet verkeerd..
@ dwazie: Ik snap je wel hoor meid. Je bent dol van vreugde en bang tegelijk. Gewoon lekker van je af proberen te schrijven, bij mij lucht dat altijd op
je bent een echte lieverd... jullie allemaal trouwens.. heerlijk zeg dit forum... lekker ouwehoeren...
Hey meiden, t is hier allemaal wel spannend hoor. Wel testen, niet testen, wel posi, vaag posi, negatief..... Pfoe, nu maar hopen dat het voor iedereen gewoon dik positief gaat worden! Ik zit inmiddels op de wachtbank, dus t lange wachten gaat weer beginnen. De rest van de meiden op de wachtbank, volhouden he! En voor de klussers veel klusplezier, en de meiden die ongi zijn geworden, ontzettend balen, heel veel succes in de volgende ronde!
Ik ben ook zo blij met dit forum, je ken toch lekker je verhaal kwijt bij mensen die hetzelfde meemaken en je begrijpen. Ben hier ook niet weg te slaan hahaha