@daantje82 hoop dat dit ook jou maand word je hebt het verdiend al de anderen trouwens ook hoor @pooh69 ja dat zei mijn mannetje deze maand ook voor het eerst en hij had ook nog gelijk
meiden ik ga er van tussen ik duim voor jullie allemaal en kom morgen weer kijken dikke knuffel van mij voor iedereen doei doei
ik zit hier op mijn werk.... heb mijn mond niet kunnen houden mijn collegas zijn uitzinnig das toch wel heel leuk hoor...
ik kon echt mijn mond niet houden ik werk in een sportschool dus ruik de hele avond al zweet en het is bloedheet... dus ik sta continu te kokhalzen en e zweven... dus ze hadden al zoiets wat is er met haar aan de hand.... haha ze zijn superlief voor me... opmerkingen van nu moet je wel rustig aan doen en minder sporten oh hier heb je lekker verse jus hahaha wat een schatten zijn het toch...
ik ga morgenochtend ook naar mijn ha gewoon omdat ik het haar wil vertellen ik heb een superleuke ha en meteen een aantal vragen wil stellen maar vooral omdat ik het wil vertellen... de assistente zei ook nou das hartstikke logisch ik maak meteen een afspraak voor je dus ik heb er echt helemaal zin in morgen...
hoi hoi! Ben super benieuwd naar morgen! Er mogen er weer wat roze dames bij komen! Ik geraak er niet uit. Ik denk al een week aan een stuk dat ik mijn ei heb... pijn in mijn onderbuik blijft aan houden en blijf ook 'vruchtbare' afscheiding hebben. Allemaal heel vaagjes Groetjes Twins
hihi, zag net dat ik 199 berichten had... wou vandaag nog graag nummer 200 ook hebben... wat mij bij deze gelukt is Ik ga relaxen in bad... geniet van een fijne avond allemaal en tot morgen