heey mili wel gezelig dat je komt wel ajmmer dat je niet roze bent geworden maar we gaan het gewoon deze maand nog is proberen succes met klussen iedereen groetjes samantha
heey alelmaal ik laat me weer ff rollen van de forum tot ik weer tegen me ongi aan kom dan kom ik weer ff kijken. vind het wel jammer er steeds van af te gaan want vind het hier zo leuk maarja ik denk alelen nog aan baby terwijl ik zo ene lieve vriend heb en zo blij met hem ben. wil ook aan anderen dingen denken. hoop dat het dan wel snel raak mag zijn en allemaal veel succes met klussen groetjes samantha
@ Ichtus Raar, maar herkenbaar, niet zo erg ongesteld geweest als normaal, en toch steeeeds 's morgens misselijk, gevoelige borsten opgezette buik en raar bruinverlies. Wat moeten we hier toch mee :
Wat moeten we toch he, met die ongi's Ik ben blij als ik eraf ben! @Cristel; zou inderdaad leuk zijn, weer samen zwanger! Ik zie dat jij je NOD 9 juni hebt, de mijne is 11 juni, dus wie weet! Succes meiden, we gaan voor een roze juni! Ik ga lekker mijn bedje induiken! XXX
hoi dames ik vertrek over 3 uurtjes naar de zon en moet nog het 1 en ander regelen hier dus ik zal een weekje afwezig zijn van het forum ik blijf natuurlijk wel duimen voor jullie allemaal! maak er een leuke klustijd van, dat gaan wij ook doen op reis ik kom volgende week terug eens piepen hoe het er hier aan toe gaat (zal de tijd niet hebben om alles bij te lezen maar ik ga mijn best doen een beetje te volgen) ik probeer op reis toch wel even te ontspannen want na die stressy periode heb ik dat wel eens nodig en hopelijk verdwijnt het babygedoe een beetje op de achtergrond (zal moeilijk zijn met mijn thermometer naast mjin nachtkastje en ovutesten in mijn toiletzak ) maar ik ga toch even genieten van de zon en de alcohol, nu het nog mag toi toi dikke knuffel
nou meiden ik kom me weer aanmelden bij juni.... mijn NOD is 10 juni, wil iemand mij erbij zetten? alvast bedankt!
Passagierslijst 01 juni: Caitlin80, Sammy87, Dani86 02 juni: Eekje, Anna26, Mpje, Rebbel, sann, pamela 03 juni: Silla, Frumpje, Xanado83, KellyM, Daantjuh, Gerda1975 04 juni: Nathalie1973, Ichtus, Mausje, Linneke, Jovalene, Lana 05 juni: Yvetje1982 , karin80, Loesje77, Miepie80 06 juni: MissN, Marlot, dionne84 07 juni: Pat, marina99, boogschutter78, Pooh69, Susan71, claire, Titus, moedergans 08 juni: Daantje82, ilona21 09 juni: Vivian, cristel1986, kattja, 8samantha8, mss, tonie, Seker 10 juni: MenM, Bloem75, daantje86, diana81, Mili, Annabuik 11 juni: Blondie, Lise 12 juni: 13 juni: Dwazie1980, Parel 14 juni: Jollie, barbie79 15 juni: Marloesje 16 juni: 17 juni: Suzy28 18 juni: 19 juni: Pearly 20 juni: Jessejaime 21 juni: 21 juni: 22 juni: 23 juni: Glitter 24 juni: 25 juni: 26 juni: 27 juni: 28 juni: 29 juni: 30 juni: 62 passagiers voor de Roze LIMO! 0 ongi.... 0 zwanger.... 0 negatieve test.... 0 twijfel.... @ Annabuik je staat er bij! Hopelijk wordt juni onze maand! @ Claire geniet er lekker van! Heerlijk naar het zonnetje toe!
Passagierslijst 01 juni: Caitlin80, Sammy87, Dani86 02 juni: Eekje, Anna26, Mpje, Rebbel, sann, pamela 03 juni: Silla, Frumpje, Xanado83, KellyM, Daantjuh, Gerda1975 04 juni: Nathalie1973, Ichtus, Mausje, Linneke, Jovalene, Lana 05 juni: Yvetje1982 , karin80, Loesje77, Miepie80 06 juni: MissN, Marlot, dionne84 07 juni: Pat, marina99, boogschutter78, Pooh69, Susan71, claire, Titus, moedergans 08 juni: Daantje82, ilona21 09 juni: Vivian, cristel1986, kattja, 8samantha8, mss, tonie, Seker 10 juni: MenM, Bloem75, daantje86, diana81, Mili 11 juni: Blondie, Lise 12 juni: Isababy 13 juni: Dwazie1980, Parel 14 juni: Jollie, barbie79 15 juni: Marloesje 16 juni: 17 juni: Suzy28 18 juni: 19 juni: Pearly 20 juni: Jessejaime 21 juni: 21 juni: 22 juni: 23 juni: Glitter 24 juni: 25 juni: 26 juni: 27 juni: 28 juni: 29 juni: 30 juni: 62 passagiers voor de Roze LIMO! 0 ongi.... 0 zwanger.... 0 negatieve test.... 0 twijfel.... Hey meiden, ik kom weer gezellig mee naar juni!
Goeiemorgen meiden het wordt hier inderdaad terug VEEL TE DRUK maar goed laat ons hopen voor allen in het roze ! Ik heb even een vraag? ZIJN ER MENSEN DIE HUN EISPRONG VOELEN HIER AANWEZIG? ZO JA, HOE KAN JE NU PRECIES VOELEN DAT JE JE EISPRONG HEBT? Ik zou het leuk vinden moest iemand me daar iets kunnen van zeggen. Dank u , succes en tot later
dan wordt alles wat in je baarmoeder zit weg gezogen. helaas wil het bij mij niet natuurlijk los laten.(mijn lichaam stoot het niet af) vandaar dat het operatief gedaan wordt. het is gewoon een dag behandeling. wordt helemaal onder narcose gebracht(dat wilden ik zelf heel graag).
helaas ben ik nog niet geholpen. moest eerst met de gyn praten. ik krijg vandaag of morgen te horen wanneer ik precies geholpen wordt. zal begin volgende week zijn i.v.m hemelvaart.
hoi hoi, hier een berichtje van mij, als het goed is heb ik in juni mijn nod, moet even kijken de hoeveelste... hopenlijk is het dan deze maand raak! we zullen er deze maand extra ons best op doen.... 8) 8) we hebben al de hele tijd geroepen dat de mei maand ons 'geluksmaand' is duss... wie weet! en voor iedereen succes!