hoi dames, Hier ben ik ook nog eens, een slaapdienst gehad op het werk dus een avond en ochtend hier moeten missen en dat is best veel wel 13 pagina's bijgeschreven lees ik strakjes zo goed mogelijk bij, als ik me beetje beter voel ik zie dat er veel meiden ongi zijn geworden, balen is dat meisjes het gaat de verkeerde kant op ons lijst heb ik de indruk de eerste 7 dagen van juni heel veel zwangeren maar het tij is aan het keren komaan hé ladies! breng nog eens wat vrolijk roze bij ons hier is het niet zo anders als de voorbije dagen, alleen dat ik vandaag heeel erg moe ben en mijn kop barst bijna open de ongi krampen zijn bijna helemaal weg, wel vanmorgen 1 druppeltje dun bloed in mijn inlegkruisje gevonden maar nu niets meer mijn temp is nog steeds stabiel maar niet hoog.... pfff wachten maakt me helemaal strontvervelend morgen gooi ik er nog een test tegenaan geloof ik liefs claire
Meiden die ongi zijn geworden krijgen een hele dikke knuffel van mij! Nou ik ben vanmorgen bij de ha geweest even wat gebabbeld nu lijkt het pas allemaal werkelijk worden, kan iemand me vertellen of het nu te vroeg is om al vk te bellen?
oke dan ga ik maar eens bellen straks. het kan me allemaal niet snel genoeg gaan maar ben ergens ook heel bang dat het niet goed gaat
alle zwangeren gefeliciteerd testers succes en duim voor jullie voor die ongi zijn geworden dikke knuf! klussers heel veel plezier gewenst!
@ Daantje82: balen dat ik gisteren niet lang kon komen. Maar ik zie een - test maar wel een tempstijging......misschien nog niet genoeg hcg....ik duim nog steeds hoor...heel spannend...Zaterdag weer testen? Succes en dikke knuff
@vivian... het moet niet toevalliger worden ik ben ook net terug van mijn HA en ik voel me nu ook pas echt zwwanger hihi nega tester dikke knuf.. en ik ben het eens er moet weer wat roze komen ....
@dwazie het ziet ernar uit dat we alles samen doen haha samen gestest, samen uitgeteld, en samen naar de ha
Goedemorgen meiden, Vanmorgen weer en temp van 37,1 (lekker hoog en stabiel)/ Ik dacht ik ga nog even slapen en dan gooi ik er nog een testje tegenaan, ook door het vage streepje van gister, maar helaas de kruidvat test was echt negatief. Maar geen bloed geeft moed zeggen ze, want de ongi is geen velden of wegen te bekennen Ook geen ongi klachten niets Ik denk dat ik maar mee ga doen met de testmarathon van 10 juni (mocht ik dan nog niet ongi zijn) Wish me luck! Liefssss