Gisteravond of nu mijn eisprong. Testje was positief en flink wat ovulatiepijntje dus gisteren en vanochtend nog even geklust. Laat mijn banner ipv 27/28 wel op 29 dagen staan, want mijn luteale fase is soms 15.
ja behoorlijk spannend ik heb toestraks gebeld maar kreeg antwoordapparaat eraan dus probeer het morgen nog eens want heb verwen dag straks eerst naar de kapper en dan naar nijmegen naar een vriendin lekker wat shoppen uiteten en daarna een kroegje (zonderacohol voor mij) hahaha heerlijk en dan nog lekker vrij tot woensdag klinkt goed
Zo dat klinkt heerlijk vivian! Wij gaan zo ook lekker de stad in hier, lekker shoppen voor de vakantie! Heerlijk die voorpret
ja he niets beter dan voorpret haha geniet er lekker van, ik blijf in nijmegen slapen dus jullie zien me morgen weer. knuffel voor iedereen
Het spijt me heel erg meiden, maar 24 pagina's kan ik nu echt niet bijlezen. Morgen lange dag en hele weekend weg, dus kijk pas maandag weer........nog meer..... Maar ik wil wel iedereen even een hart onder de riem steken: alle meiden die in de klusperiode ziten en alle meiden die op de wachtbank zittenb: veel sterkte! En alle zwangeren: gefeliciteerd! Gaat hier wel erg goed met 't roze. Is er straks nog wel roze over voor juli? (mijn nod is 1 juli, heb juni overgeslagen)
@daatnje82: jammer, dat ie nou weer negatief was, maar hoge temp, blijft goed in ieder geval. Succes met wachten en wie weet brengt de 10e meer geluk....
Heej daantje82..wat nu? Weer negatief getest..? Wat ontzetten balen meid Maar wel weer een hoge temp.? Dat komt dan vast wel goed..de 10e heb jij gewoon een posi test..! Succes..!
Let's hope so Ga de 10de gewoon nog een poging wagen. Heb dit nog nooit meegemaakt zo'n hoge temp ronde deze tijd. Laat die hcgtjes maar komen hihihi Of ongi ook goed (liever niet), als er maar duidelijkheid komt hihihi
Dames, ik ga helaas in rood.. Ik heb een beetje bloed gezien net toen ik naar de wc ging. Hij zal in middag wel helemaal doorkomen. Ik hoop dat we de volgende maand meer geluk hebben.. Ik wens iedereen hier verder veel succes. Natuurlijk zal ik bijlezen
@ Enise: Jeetje wat balen meid Succes in julli meid, hopelijk wordt dat jou maand Dikke (digitale) knuffel
Ook ik blijf voor jullie duimen dames... Wij nog flink aan de klus, dus daarna het wachten maar weer... Succes allemaal. Liefs.