NOD juni 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door taliaa, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    meiden ik ben zoooooooo moe zit hier op min werk en ik kan gewoon elk moment in slaap kukkelen...

2. KellyM

KellyM Lid

3 mei 2007
    87
    0
    0
    Bediende
    België West-Vlaanderen
    Hier juist hetzelde ! Het worden nog lange uurtjes vandaag

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hihi thanks...:oops:

Ja voor mij wordt het spannend maar ga er vanuit dat ik gewoon o0ngi wordt...dan valt het mee. Hihi voel me niet anders dan anders..maar gevoel zegt niets. Wil me alleen ook niet gek laten maken door mn lijf..dus afwachten maar ;) :)

4. visje83

visje83 Actief lid

15 mei 2007
    236
    0
    0
    iedereen die positief heeft getest, van harte!
    alle andere succes!
    ik moet het de 14e worden, maar hoop natuurlijk van niet ;)

misschien dat ik de 17e wel mee test, als k t niet ben, en zolang kan wachten..

heb met de innesteling een heel klein beetje bloed verloren, dus me hoop dat t raak is , zit weer erg hoog.. maar ja je weet t nooit he! :)

5. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Pfff.. voel ongi krampen.
    Had ik maandag ook, ben benieuwd of het al doorzet.

Op de een of andere manier vind ik het niet erg om ongi te worden. Ik kan namelijk heel moeilijk tegen onzekerheid. En omdat ik zo onregelmatig ben, heb ik liever de zekerheid van een nee. Raar he?
    En dan vol goede moed weer verder (en dan hopen dat ik mijn ei kan ontdekken).

Visje, heel herkenbaar, ik had laatst ook wat verlies en dacht van de innesteling, maar mijn eisprong blijkt toch pas later dan ik dacht. Het kan je zoveel hoop geven, heel vervelend, maar je weet het nooit.

6. just4love

just4love Actief lid

13 sep 2006
    123
    0
    0
    Hallo allemaal,

Hier ben ik weer. Terug van weggeweest! Heb een poosje niets van laten horen, maar ik ben er weer.
    Na een miskraam ben ik weer van de partij en gaan we er weer helemaal voor!
    Kan ik ook op het lijstje? Ik meld me aan voor de roze limo, maar of het lukt weet ik niet. Heb een beetje een rare cyclus deze keer. Ben met tussenpozen van elke keer een dag of 2, al bijna 3 weken aan het vloeien. Volgens gyn nog steeds hormonaal. Ik ben echter al 2 maanden verder, maar ja als zij het zeggen maak ik me geen zorgen.
    Mijn NOD is 14 juni. 1 dag na mijn verjaardag! Leuk verjaar akdo zou het zijn!

Veel liefs

7. just4love

just4love Actief lid

13 sep 2006
    123
    0
    0
    Hallo allemaal,

Hier ben ik weer. Terug van weggeweest! Heb een poosje niets van laten horen, maar ik ben er weer.
    Na een miskraam ben ik weer van de partij en gaan we er weer helemaal voor!
    Kan ik ook op het lijstje? Ik meld me aan voor de roze limo, maar of het lukt weet ik niet. Heb een beetje een rare cyclus deze keer. Ben met tussenpozen van elke keer een dag of 2, al bijna 3 weken aan het vloeien. Volgens gyn nog steeds hormonaal. Ik ben echter al 2 maanden verder, maar ja als zij het zeggen maak ik me geen zorgen.
    Mijn NOD is 14 juni. 1 dag na mijn verjaardag! Leuk verjaar kado zou het zijn!

Veel liefs

8. just4love

just4love Actief lid

13 sep 2006
    123
    0
    0
    Oeps foutje. Het is 19 juni met een cyclus van 33 dagen.

9. visje83

visje83 Actief lid

15 mei 2007
    236
    0
    0
    jah wist je het maar dan.. al die onzekerheid.
    mijn vorige ronde, was ik 5 dagen overtijd, wat ik normaal nooit heb. en ineen was ik toch ongie..
    zo'n teleurstelling dan he!

10. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Heej heej allemaal..!

Ik was net de slaapkamer even een beetje aan het opruimen..vond ik nog een test...!

Ik lachen..ik denk ik moet toch naar de wc ik neem die test gewoon lekker mee..:p

En ja hoor..weer hartstikke positief..!
    Hahaha...ik moet zo lachen om mezelf..!

Ik begrijp het als jullie me voor gek verklaren hoor..;)

11. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Ik moest gisteren of vandaag ongesteld worden, maar nog niks. Ik verder geen gemeenschap gehad, dus zwanger kan ik niet zijn ?! :(
    Ik ben gestopt op 7 mei met de anticonceptiepleister en alleen die dag hebben we gemeenschap gehad, maar dan wel "voor het zingen de kerk uit". Tuurlijk zit er in voorvocht ook zaadcellen, maar net na het stoppen zal ik echt niet zwanger kunnen raken. Het rommeld wel. Dus misschien vanavond ofzo..... Ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat mijn cyclus op gang is.

12. visje83

visje83 Actief lid

15 mei 2007
    236
    0
    0
    @missn

haha, kan mij wel iets van voorstellen hoor, het is ook zo onwerkelijk.
    mijn schoonzusje kon t pas geloven na de eerste echo.. dus raar is t niet hoor! ;)
    succes met je zwangerschap!

13. visje83

visje83 Actief lid

15 mei 2007
    236
    0
    0
    pearl29

kan t er gewoon niet aan liggen dat je nu gestopt ben met de anticonceptie pas, daar kan je menstruatie ook van, van slag zijn he!
    in ieder geval succes!

14. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    JAAAAAAAA IK BEN ZWANGER NET POSITIEF GETEST.ik voel me echt super gewoon ik ben zo blij het voeld wel of ik nu de hele werled aan kan hihihihi

15. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    MissN, jammer dat ik niet kan lezen dat je 'zwanger' bent op de foto van je test (maar ik geloof je wel hoor ;) ).
    Ik denk dat ik die voortaan ook maar ga gebruiken.
    Anders zit ik nog uren te sturen of ik niet nog ergens een tweede streepje kan bespeuren :oops:
    Ze zijn wel een stuk duurder dan die dipsticks, maar hopelijk weerhoudt me dat ervan dat ik onnodig vaak ga testen.

16. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    @fempje gefeliciteerd en geniet ervan you go girl!

17. visje83

visje83 Actief lid

15 mei 2007
    236
    0
    0
    @fempje

Gefeliciteerd! geniet er maar lekker van!

18. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik had dat schermpje niet eens nodig..de test was zo overduidelijk..!

Positiever kan gewoon niet..!

19. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    @fempje..gefeliciteerd meis..!
    Geniet ervan..!

20. visje83

visje83 Actief lid