Goede avond dames, Ik zit half mee te lezen en half tv te kijken tegelijk. Ik hang zowat in bed met de laptop op mijn schoot. Wat me wel is opgevallen ineens, is hoe bol mijn buik staat. Ik heb altijd wel een beetje een buikje gehad, maar nu staat die echt rond en voelt vrij hard aan. Raar... Als je me nu zou zien zitten lijkt het wel of ik al enkele weken zwanger ben Nog 2 dagen geduld. Dan weten we of het de zijn of? Groetjes Lis ps nog proficiat aan de nieuwe pink lady's
Balen meid Ik test zondag pas weer hihihi met de volgende testmarathon. Heel veel succes in juli meid ik hoop dat het jou ronde gaat worden!
Dag meiden... Hier weer even van weggeweest. Ik ben niet zo veel meer op het forum, helaas gaat daar te veel tijd in zitten en ik ben gewoon onwijs druk met werk en andere dingen. Allereerst wil ik alle dames die zwanger zijn van harte feliciteren! Wat gaat dat goed deze maand! Geniet ervan! Verder denk ik dat ik morgen wel ongi wordt. Ik heb nu wat heel licht verlies, niet om naar huis te schrijven, maar wel een aankondiging. Helaas! Zet me nog maar niet in rood, maar zodra het echt zover is, dan laat ik het weten. Voor alle andere meiden die al ongi zijn; weer op naar de volgende ronde! En de rest; hopelijk blijft het uit, maar met een positieve test! Kus M
lieve zwangeren allemaal gefeliciteerd die ik nog niet heb gefeliciteerd en de meiden die ongie zijn geworden sterkte en hopelijk een volgende ronde raak.
Goedemorgen allemaal, ben een dag of 3 niet op het forum geweest en tjee... wat moest ik weer veel bijlezen. EN... weer ROZE erbij! GEFELICITEERD! Toch vind ik dat er (nu al) veel teveel rood op de passagierslijst is komen te staan, balen meiden , suc6 voor de volgende ronde, dat wordt hem! Ik heb besloten vanmiddag alvast een testje te gaan wagen, kan echt niet meer wachten . Ben sinds maandag steeds met vlagen misselijk, last van mn boops, last van rare krampjes en pijntjes rond buik en middel en zie er daarnaast ook nog uit als een grindtegel . Kan natuurlijk van het ontpillen zijn, maar wie weet... Ik hou jullie op de hoogte, tot vanmiddag!
@claire: balen joh...maar op naar de volgende ronde en misschien kom ik je snel achterna... @daantje: ik duim me suf hoor...hoop zo dat ie posi wordt!
@ claire ... balen meid... dikke knuffel en sterkte... @susan helemaal super meid.... geniet ervan... hou van de kleur roze...
susan gefeliciteerd! barbie, ik duim voor je voor een positieve test. claire, hoe is het nu, zet het door denk je?
goeiemorgen dames Ik mag dus vandaag officieel mijn nieuwe banner starten en ga dus over naar juli, ik wil mee met die trekker! aan alle dames hier: nog heel veel succes hier in juni want er moet hier nog meer roze komen hé en dat ik jullie niet meer tegenkom in juli hoor, want daar zitten er ook al genoeg en zoveel plaats is er niet op die tractor liefs claire
het zwangerenaantal blijft goed op pijl, ik heb net negatief getest. heb even geteld hoeveel dagen na mn ei het is. dat is nu 10 dagen dus het kan nog! De meesten testen rond dag 12 na hun ei positief. Heb geen test meer liggen dus wacht de devils af.....of niet!