goede morgen dames ! @ barbie79: Ik heb hetzelfde hier, vooral 's avonds misselijk en ik ben ook aan het ontpillen, dus wie weet kan dat het zijn.. maar ik duim uiteraard voor je hoor !
oja bijna vergeten, ik zat gisteren Char te kijken ( wat ik altijd doe) en ik begon me toch te janken.. heb ik anders nooit.. pff.. wat dat nu weer was..
ja, dat ken ik, na 8 rondes, hangn bij mij de vellen er ook bij! maar ja, je moet maar positief blijven hé!
Haha dolphin... zou een héél goed teken kunnen zijn. Ik ga ook heel hard voor jou duimen meisie! @Claire: Balen meid, maar die trekker is zeker ook fantastisch! En als ik zondag toch ongi wordt ga ik lekker met je mee... @Susan71: Van harte gefeliciteerd meis. Hopelijk is die limousine groot genoeg voor nog veeel meer zwangeren. Hopelijk heb ik vanmiddag iets meer duidelijkheid, nog een paar uurtjes. Tot straks!
Ik ben ook al 2 jaar nu gestopt met de pil rondes weet het niet meer tussendoor wel 1 keer zwanger geweest helaas mk Maar na de zomer vakantie naar de gyn En we blijven maar goeie moed houden
chips, na ja...dan lees ik het vanavond wel.....spannend hoor! S6 met testen hé..en we duimen allemaal We want pink!
@barbie79: nou dan zitten wij allen (hihi als ik ff zo vrij mag zijn om vor iedereen te spreken ) om 5 over achter onze pc/laptop en hopen op een mega posi test! Succes!
Ja dan snapt ik dat het moeilijk wordt om positief te blijven. 2 jaar al zonder de pil. Dat is lang! mag ik vragen waarom je niet eerder naar de gyn bent geweest? cait
haha... ik probeer het me al een beetje voor te stellen... Zal krapjes worden, onze toilet boven is ongeveer 1m2 groot. Maar wel gezellig,