Spannend allemaal...! Hier ook een beetje spanning, wij hebben vanmiddag een gesprek in het ziekenhuis bij de fertiliteitsarts over alle onderzoeken die er geweest zijn, de uitslagen bespreken en hoe nu verder... En dat op onze trouwdag...! Vandaag alweer 2 jaar getrouwd
Goedemorgen damessss Mijn ongi is niet echt doorgekomen, heb af en toe bruin met een beetje rood verlies.. heb ik nog nooit gehad. Ff afwachten wanneer het helemaal gaat doorzetten. Heb wel nog steeds er last van ongiepijn. Verder wil ik graag alle zwangeren feliciteren
zooo de maand is net begonnen en al aardig wat zwangere zeg super meiden,gefeliciteerd en voor de meiden die ongi zijn geworden een hele dikke knuffel
@ dolphin: Had ik gister ook met char, tranen liepen over mijn wangen....... Ik zit op wachtbank,maar denk dat het deze maand niks wordt te weinig geklust.... volgende maand beter..... @daantje82 heb je al gependelt? LIEFS nony
das waar...maar anders doen we toch gewoon een mooie roze aanhanger achter de tractor? deze hebben ze vast wel ergens in t groot http://www.bimbambini.com/syot-rose-aanhanger-voor-tractor-p-351.html?osCsid=d09b1f68b78ea9920733cca0e70468e4
Bij ons komt ook weinig van het klussen... Hubbie was gisteren op de bank in slaap gevallen en kwam daar erg laat achter. Toen hij in bed lag was ik al in slaap gevallen. Dit weekend gaan we weg met miijn schoonouders en schoonzusje dus ben bang dat dat ook weinig klussen wordt omdat Hanne bij ons op de kamer moet, denk ik... Heb gisteren ook bij Char zitten janken om dat overleden kindje, maar dat is bij mij normaal. Altijd als het om zoiets gaat begin ik wel
@claire: echt jammer, maar nieuwe ronde nieuwe kansen oftewel nieuw EI..... Of het nou een tractor of vliegtuig is, als het maar roze is! IK WIL MEE..... Vandaag en morgen nog werken en dan 3 dagen relaxen in spanje, en genieten van mijn vriendje.... \/ als jullie begrijpen wat ik bedoel....hihihihi LIEFS nony
Kan wel heeeeel zachtjes natuurlijk, hihi... Er is 2 keer gependeld voor deze maand, dusse... Alle zwangeren meiden: Gefeliciteerd! Ben wel een piepklein beetje jaloers hoor maar ik gun het jullie van harte!