hey dames.....wij zijn net naar de stad geweest. mijn vriend heeft nieuwe foon uit kunnen kiezen. ook heb ik 2 nieuwe boeken gekocht (tuin der lust van crystalle valentino en wilde nachten van jane justine) een nieuwe schoolagenda en we hebben een fotoalbum gekocht voor alle fotos die we van ons hebben eindelijk uit te laten printen en in te plakken! ook hebben we riongen gekocht voor als we volgende week 1 jaar samen zijn Melig gister bij mijn opa en oma was erg raar. was erg zenuwachtig en wist niet wat ik moest en kon verwachtten. kwamen we daar aan mijn oma een hand gegeven en mijn opa pakte me vast en knuffelde me en gaf me een zoen. hebben het gehad over mijn werk/school en opleiding ook over het werk van mijn vriend. computers, vakanties, ook over vroeger, de zus van mijn moeder (ook geen contact meer mee sinds ik in groep 4 zit, ook een brief gestuurd maar zij heeft nog niet gereageerd) ook over mijn ouders gehad en warom het contact verbroken is geworden en waraom ik die brief had gestuurd enz! al met al was het erg gezellig en mag ik vaker komen Melig vanmorgen heeft het hier erg geonweert. daar mijn schoonouders in een berg wonen (de tuin ligt net zo hoog als de punt van het dak) stroomde et water hier naar benden langs de trappen enz dus hebben water buiten de owning moeten houden. ook de slagen waren erg hard en ik heb zo een afscheiding voor onweer......... vanavond gaan we een dvdtje kijken lekker ontspannen en morgen gaan we mijn nicht verhuizen en bij mijn ouders nog wat dingen opruimen! de rest van de week heb ik het erg druk dus zal ik minder aanwezig zijn maandag werken dinsdag 6 uurtjes school woensdag sport en spel dag op een basisschool donderdag vrij vrijdag 1 jaar samen en presentatie bekijken en in het weekend gaan we van alles doen. uiteten strand dierentuin enz......love it! hoe is het hier verder met iedereen?
wat een grote sukkel ben ik zeg.... pffft.. ik ben een echte dwaas... had een andere nickname moeten nemen hoor
Hiihii Dwazie, geeft tog niets meid. Wees blij dat er (zo goed als) niets aan de hand is ! Met een creme van de HA wordt het vast snel beter
hahahahahaha dwazie! Ik kan alleen maar heel erg opgelucht voor je zijn! Nou dat is een grote geruststelling voor je! En nu weer lekker gaan genieten op die roze wolk he! liefs
ja ik stap iinderdad weer voorzichtig op mijn wolkje.. haha..mijn vriendin ging er echt van in haar broek plassen toen ik het haa vertelde... ik ben dom zeg...
nee hoor.. alleen even niet goed opgelet! hihi.. En het is allemaal zo nieuw en spannend dat je meteen van het ergste uit gaat.. hihi.. ik vind het echt een geweldige grap.. Als een vriendin van me ook zoiets zou overkomen dan zou ik ook helemaal in een scheur liggen... Maaruh.. Niet voorzichtig op die wolk gaan zitten.. maar gewoon languit gaan liggen en genieten!
tsja ik kan er nu zelf ook wel om lachen... maar voel me wel dom... ik lig weer lekker op mijn wolk.... mezelf keihard uit te lachen... nu maak ik me natuurlijk wel weer zorgen over mijn bloedende aambei.. hihi nou dat zien we later wel weer...
haha.. dat is inderdaad van latere zorg.. Ga nog even naar de kruidvat of zo om lidocaïne zalf of zo te halen.. Misschien red je het nog voordat ze sluiten.. hihi.. hoef je je daar ook geen zorgen meer over te maken. Dan kun je echt genieten..!
Hoi mss, Barbie is nog niet ongi geworden! En daantje82 is ongi geworden, maar is ook rood op 8 juni Liefs Pooh @ Dwazie gelukkig maar!
sorry Pooh, ja ik zie het....het zijn er 2....nogmaals sorry Ik meende dat ik barbie enkele dagen geleden tegenkwam op het forum en dat ze ongi was geworden.... Nu twijfel ik....door mn eerste blunder
oooh nee ik hoop voor je dat alles goed zal blijven gaan! Ik duim en duim en duim voor je! Kop op, positief denken dan gaat het vast wel goed!
@ dwazie: oooh haha pfff wat een geluk ik las nu pas dat andere berichtje...ohhhh gelukkig zeg! Nou haha geeft niet, niet schamen, toch ik vind het heel fijn, ik bedoel t is wel naar maar goed liever dit dan dat t fout zat zeg maar... Ohhh wat een gluk! Blijf echter bgewoon wensen dat t voor iedereen die zwanger is goed mag blijven gaan! Kop op! Liefs Mili
@dwazie meid gelukkig toch niet dat aambeien zo fijn zijn maar in dit geval altijd beter toch meid je zult wel opgelucht zijn zeg
Maakt nie uit hoor! Heb even opgezocht en barbie kan over 1 dag testen, dus nog niet ongi! Liefs Pooh
@ Dwazie: hahaha... Ook ik moet er wel om lachen... Maar ben toch wel superblij voor je dat het "maar" een aambei is! Ga maar weer lekker op je roze wolk zitten / liggen. Liefs.
Ik schrok heel erg van je berichtje Dwazie.. Maar gelukkig las ik later dat t iets anders was dan je eerst dacht. Ik moest er wel erg om lachen hoor. Ik vertelde het even aan mijn vriend en die zei meteen: "Dat zou jou ook echt iets voor jou zijn haha!"
zijn jullie dan meteen sinds dat jullie elkaar kennen voor een baby gegaan? Ja sorry ben beetje nieuwsgierig.