Ne heb ik me eigenlijk een paar dagen niet bezig gehouden met mijn NOD, gelukkig, maar ik krijg nu toch weer de kriebels en de zenuwen.
Bedankt Pooh69 .. Nu afwachten of het deze maand raak zal zijn .. na meer dan een jaar proberen zou het niet lang meer duren .. zou je denken 8).. Ik ben in iedergeval nog steeds positief ingesteld
Diana81, een paar dagen niet aan NOD gedacht!? Dat wil ik ook! hoe doe je dat dan? _________________ jah hoe doe je dat? denk er elke dag aan geloof ik...
En omdat ik vermoed dat mijn NOD waarschijnlijk 3 dagen later is. Als ik mijn temp moet geloven heb ik m'n eisprong namelijk 3 dagen later gehad dan mijn banner aangaf.
jah dat heb ik ook wel vaak. maar zodra dat er weer even uit s. denk je toch weer.... zou het nu dan zo ver zijn? snap je..
Ja, ik snap het. Vorige maand had ik dat heeeeel erg, en dan ook nog 5 dagen overtijd. Ik dacht dat ik uit elkaar sprong van de zenuwen.
haha, das toevallig.. vorige maand was ik ook 5 dagen over tijd, was niet echt leuk! hihi nu heb ik er voor de zekerheid maar 5 dagen bovenop geteld tot mijn nod
dat wilde ik ook doen.. maar of k t zolang vol houd weet ik niet.. ik denk dat als k t vrijdag nog niet ben, dat ik er dan maar een testje tegen aan gooi..
Ik vind het ook heel moeilijk om te wachten, maar ik weet dat ik m'n mond niet kan houden, stel dat ik positief test. En het lijkt me zo'n leuk vaderdagkadootje. Mijn vader wil heeeeeeel graag opa worden. Vandaar dat ik echt wel wacht.
Ik ga er morgen eentje doen denk ik, moest normaal gezien gisteren ongesteld worden maar tot nu toe nog niets te zien Ik ben al heel de dag lastig van de spanning Groetjes, Lis
ja, mijn ouder willen ook graag opa en oma worden.. dus als t raak is, vertel k t ook dan pas.. maar dan kunnen we eerst zelf eventjes aan t idee wennen.. maar als k mijn geduld op kan brengen, dan test ik ook pas op vaderdag.. leuk kado'tje.. hiihi @lis spannend... ben je allang van de pil af?
Ow, meiden Is het al morgen........pff. Mijn mannetje is alweer bij getrokken, snapte weer van alles verkeerd. Hij allang overtijd was ( dacht ik eerst ook ). Maar nu geloof ik de datum die ff aangeeft wel . We gaan het gewoon morgen weer proberen..en anders schuif ik gewoon door naar juli.......het is hier ook zo gezellig Bedankt meiden dat jullie zo met mij meeleven...voel ik mij niet zo alleen. En tja we willen eigenljjk allemaal hetzelfde toch Roze
Goh man, hebben weekend met super veel eten achter de rug. Stond daarnet voor de spiegel en je zou mijn buik eens moeten zien. Lijk wel 5 maand zwanger. Vertelde het aan mijn ventje en hij moest lachen... maar zei wel dat het er idd zo uitziet Zou fijn zijn als ik zwanger ben dan wil ik gerust verzwaren. Maar nu Hoop dat het morgen al wat beter is. Die lijn toch... da's zo lastig om te bewaren als er zoveel lekkere dingen zijn :x