Passagierslijst roze limo 01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi & Wiesje & dieudonnee & Fempje & Nessie 02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 & cynthiaB & Kaley & Delayla 03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN & annrieke 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 06 juni: dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 & Veertje23 07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & ukkie87 & moedergans & Mariebel & Dwazie1980 & Vivian & nina1983 & Pipi24 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 & blondie & Lis & daantje86 10 juni: MenM & Bloem75 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra & vosje2000 & mama2801 11 juni: Carla2028 & Sje & Yuntje & Claire 12 juni: Isababy & Mariaatje & Maudi & HSTER 13 juni: Parel & Racebabe & MamaNorah 14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 & Nynke31 & visje83 15 juni: Marloesje & Taby 16 juni: Diaantje78 & Vicky & Missdaisy & butterfly 17 juni: sarai & Boterbloem & Taliaa & Julita & Wens3 & Sizzel 18 juni: Weethetwel & Kareltje & Rainstarrr & Wies31 19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 & Maria79 & Blondie & Just4love 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf & Franka & minnie01 & Hummel 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme & watervrouw & jessica83 22 juni: Jannes & Nieuwbegin & Danjo & Zico & Brenda1976 23 juni: Glitter & Karine & Naomi33 & Pebbles & Derona & Daam & Lot23 24 juni: Maranka & Lucifer99 & kellox 25 juni: Frumpje & Diddl & ilona21 26 juni: Dotje1986 & lafemme & cristel1986 & Lise & dromertje & puzzcat24 27 juni: SheDevil & KellyM & essiee 28 juni: hopes & Sssassskia & mamajanneke & Anna26 & Mausje & Sweet dreams & Emma29 29 juni: Nikita23 & Dani86 & lievebeestje & Nessie & juutje68 30 juni: Nikkie & MamavanJordy & caitlin80 & Joss81 & marleen123 & Mpje & roshi & yolandabenny & Ginger & Claudia2510 & Hoopgeluk 189 passagiers voor de Roze LIMO! 53 ongi.... 14 zwanger.... 6 negatieve test... 2 twijfel.... Testmarathon 10 juni 1. vivian ZWANGER!! 2. claire ongi 3. dionne ongi 4. Enise ongi 5. Vosje2000 ongi 6. Christel1986 ongi 7. Barbie79 neg 8. mss neg 9. Susan71 ZWANGER!! 10. Pipi24 ZWANGER!! 11. Mariebel ongi 12. Anna28 neg 13. Kattja ongi Testmarathon 17 juni (vaderdag) 1. Mss Ace 2. sarai 3. racebabe 4. Lolly 5. Wies31 6. daantje86ZWANGER!! 7. Wens3 8. Milli ongi 9. Butterfly 10. Diana81 11. Sizzel Testmarathon 24 juni 1. Karine 2. FunnyMe 3. Marieke1610 4. DaisySanches 5. Ilona21
daantje en lis van harte gefeliciteerd. ik wil ook graag met de marathon op 24 juni mee. is mijn ongi dag
He meiden, mag ik in 't blauw? Ik heb net getest (kon het niet laten), en er verscheen een heeeeeel licht streepje. Bijna niet te zien met het blote oog. 't Is natuurlijk ook nog wel een beetje vroeg om te testen. Nu natuurlijk maar hopen dat het geen indrogingslijntje is, maar een echt roze lijntje! Over twee dagen test ik weer, en dan hopelijk met een dikkere streep.!
Hi girls, De zwangeren onder jullie gefeliciteerd, de niet-zwangeren: op naar de volgende ronde (helaas) en de misschien-zwangeren: please, please, please, laat het ook raak zijn!
Ja dat denk ik ook. Hoewel bij mij de periode tussen ei en NOD altijd kort is (rond de 10 dagen ipv 14). (wellicht de reden dat het nog niet is gelukt ) Wel zojuist lans de kruidvat gegaan voor een test... voor het geval ik me toch niet zo lang kan bedwingen...
mss, ik weet het.... pas ronde 4, haha als ik zo en jaar door moet.. En idd geduld is een schone zaak maar juist dat onregelmatige bloedverlies is tergend Nope, ben nog niet naar de dok geweest, hoop dat het vanzelf in orde komt.... bedankt Traantjes zijn weer weg hoor, vanmiddag weer een kinderverjaardag met zwangeren om me heen, dan ben ik er weer even vanaf
Wij zijn weer terug van het weekendje weg. Hebben toch stiekum kunnen klussen terwijl Hanne lag te slapen op onze kamer , hihi. Ben benieuwd wat het deze maand brengen zal. Zullen de pendelaars gelijk krijgen?
Wij zijn weer terug van het weekendje weg. Hebben toch stiekum kunnen klussen terwijl Hanne lag te slapen op onze kamer , hihi. Ben benieuwd wat het deze maand brengen zal. Zullen de pendelaars gelijk krijgen?????
mamanorah, Als het streepje lichtroze is ben je zwanger hoor Alleen als ie grijsachtig is, is het zo'n indrooglijntje... SPANNENDDDD!
@taliaa is toch helemaal niet gek meid dat je jaloers bent en je emotie laat gaan, toen mijn beste vriendin vorig jaar rond deze tijd mij vertelde dat ze zwanger was was ik ook heel emotioneel en heb ik toen ik thuis kwam ook mijn traantjes laten gaan ik had echt zoiets van zij heeft alles wat ik wil hebben ik gunde het haar wel hoor maar doet evengoed beetje pijn en dat mag ook wel dus meid laat emotie maar even gaan is niet slecht geloof me je voelt je erna stukken beter. dikke knuffel voor je
Lieverd, je doet er goed aan om dit even aan je ha te melden hoor. Hij kan dan zien hoe je cycles weer op orde komt. Belangrijk is dat je het even bijhoud op een tempkaartje of zo. Je hebt wel van die cycles kaartjes. Zo kan hij zien waardoor het waarschijnlijk komt Gaat allemaal goed komen
mss ik hou het zelf bij, en als ik komende ronde niet gewoon ongi word, dan ga ik naar de dokter. bedankt! En vivian, ook heel bedankt