Snap nou zelf niks meer van mijn ovu-testen... Ben zaterdag weer begonnen met testen. Zondag een duidelijke streep, maar nog laaaang niet 'donker'. En nou vandaag weer helemaal geen streep. Zou pas overmorgen mijn ei moeten hebben. Misschien teveel gedronken voor de test ofzo? Jannes; ik ga morgen denk ik jouw advies maar opvolgen en zowel 's ochtends als 's avonds testen, misschien dat ik er dan wijs uit word.... Alvast welterusten allemaal, ga weer verder met Grey's Anatomy kijken! Liefs, Miepie
Hee meiden, Even een vraagje. Daantje82 heeft voor mij gependeld en daar komt uit augustus 07. Betekent dit dat ik mijn NOD in augustus heb of dat ik de eerste dag van mijn laatste menstruatie in augustus heb. Want volgens de cyclussen die ik nu heb zou ik rond 20 augustus de eerste dag van een nieuwe menstruatie hebben en dan mijn NOD ergens rond 20 september. Welke van de twee is het dan? Ik hoop het eerste, scheelt weer een ronde. Ik hoop dat iemand van jullie het weet.
meis dat ligt aan jou cyclus..Maar zoals je zegt zou je dan rond die 20 aug zwanger moeten zijn Maar een pendel is maar en pendel meis en het is een lot uit de loterij Ga hier helemaal niet op bouwen
@gof4baby, zoals de andere meiden al zeggen de dag dat je ongi goed doorbreekt is de eerste dag van je cyclus, bij jou dus donderdag. Je cyclus duurt normaal 28 of 29 dagen, op cyclusdag 29 of 30 is dan je NOD.
daantje82 heeft ook ug 07 meisje voor mij gependeld grappig is dat he het is wel lollig zoiets dus ik hoop echt voor ons allebei dat de pendel gelijkt heeft
'k lag al een uur in bed, 'k ben mega moe maar ik lig alleen maar naar het plafond te staren... Dus ben maar achter de pc gaan zitten. Ik heb een mega depressieve bui (heb ik wel vaker last van) dan wil en kan ik niets, heb geen energie, vind dat ik niet geschikt ben voor mijn werk en zou het liefst de hele dag inbed doorbrengen... *zucht*
Gisteren terug gekomen van vakantie. Was weer heerlijk. Zie datik niet op de lijst sta gek genoeg. Nou ja, het moest anders toch verplaatst worden want de ongi is 2 dagen later pas echt doorgezet. Kan ik er op 28 juni bij?
Oke, dank voor het advies! Dan wacht ik nog met spanning af deze week! Ga ik nu wat meer gerust slapen! Waar kan ik me aanmelden voor mn NOD in de roze limo lijst? (ben hier nieuw vandaag!) Ziet er zo verleidelijk uit namelijk! Daar wil ik snel een ritje mee maken! Marieke21, sterkte! Pak een saai lees boek, dan vallen hopelijk je ogen snel dicht! (wel in bed, achter de PC is zo hard wakker worden :x Weltruste allemaal!
Hebben jullie nou ook niet dat het klussen een andere dimentie heeft? Ik bedoel: Ik klus nog net zoals voordat we er voor gingen, maar het idee dat ik er nu echt zwanger van kan raken maakt me nog gevoeliger. Wie klussen er eigenlijk net als ik: geen temperatuur opmeten, geen ovutest, maar gewoon doen wanneer je zin hebt en wel zien waar (en vooral wanneer) het schip strand? Wij doen het zowiezo gemiddeld al om de dag, vandaar. En wie werken er wel met ovutesten e.d.? Groetjes van een nieuwschierig Aagje
Heej daantje 86 gefeliciteerd! Hier is helaas net een ongi doorgebroken..... helaas! cyclus heeft nu twee dagen langer geduurd....bummer! Had echt niet een ongi gevoel....maar dus wel! Ik ga op de trekker mee naar juli! NIeuwe ronde nieuwe kansen! Ben in ieder geval blij dat ik weet waar ik aan toe ben....nega testen en niet ongesteld zijn is echt niet leuk! Kga voor een dikke vette roze streep in juli! Liefs Anna
Hier ook ongi doorgebroken..ik mag dus ook rood in de lijst..... Ga mij maar aanmelden op juli.......blijf uiteraard wel met jullie meekletsten