NOD juni 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door taliaa, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caitlin80

caitlin80 Actief lid

29 dec 2006
    286
    0
    0
    Ja zo zie ik het eigenlijk ook niet hoor, als verplicht. Gaat gelukkig nog heel spontaan! hihi
    Maar moest ff zeuren, soms wordt je wel eens een beetje moedeloos.
    Gelukkig kun je heir altijd ff je verhaal kwijt, wel hebben er tenslotte allemaal wel eens last van.
    Balen zeg, die vage buikpijn, maar misschien blijft het daarbij.....NOg ff spannend dus!

groet,

Cait

2. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    dankje wel pooh :D

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hey Mss en Caitlin..Bedankt voor jullie lieve berichtje! ik weet ook wel dat het allemaal nog kan.. Ben ook best bang om weer zwanger te worden na de miskraam.. wil gewoon niet toegeven dat ik wel wat symptomen heb... Ik ben veel te bang dat het mis gaat. Ik had altijd een mooie cyclus van 27 dgn. Na de mk 1 cyclus van 30 dgn.. die hou ik nu maar aan.. maar in principe zou ik dus over 2 dgn kunnen testen.. dan zit ik op dag 28.... Mijn mannetje denkt dat het weer raak is.. Ikke nog steeds niet dus...

En Caitlin.. fijn dat het nog wel spontaan gaat! hihihi En natuurlijk mag je hier je verhaal kwijt! daar heb je godzijdank dit forum voor! Zou het niet meer willen missen! Ik heb ook wel eens zin om te klagen of te mopperen! hier kan het zonder dat iemand je boos aankijkt! We snappen elkaar gewoon!

Dus bij deze.. alle meiden hier! Bedankt! ;)

4. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Goedemorgen!

Anna28, mss en Diana81 balen van de :evil: zeg! Veel succes in juli.

Ik heb vanmorgen nog maar een testje gedaan. Het was een heel iets minder vaag streepje, maar nog steeds zo vaag dat ik niet durf te roepen dat ik zwanger ben. Mijn temp is wel omhoog gegaan vanmorgen, naar 37.0 en ik ben al een paar dagen 's ochtends misselijk. Ik wacht het nog heel even af... (morgen weer een testje ;) )

Sann, welkom terug van vakantie!

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    weer geen zwangeren erbij
    Hm het begon allemaal goed in juni maar we blijven nu wel wat achter
    DUIMDUIM

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hey Mamanorah!
    Ik duim met je mee... Heb zo'n vaag gevoel dat jij misschien wel de volgende bent die hier in het roze mag.. ik hoop het voor je meid!
    kuz

7. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @pooh

Ik heb mn cyclusbalkje gister ingevuld en ik kan over twee dagen testen, donderdag de 14e, ik neem aan dat dat dan ook mijn NOD is toch? (ben hier gister aangekomen dus nog niet helemaal 'ingelezen in de materie'!
    ;)

8. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    Morguh meiden!

Bannercheck!

Liefs Mausje

9. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    sizzel, dank je! Ik hoop dat we allebei roze zijn. Het is na een MK toch anders, dan vertrouw je je eigen lichaam gewoon niet meer. En ik voel me ook anders dan bij m'n MK-zwangerschap. Toen had ik voor m'n NOD veel last van mijn (.)(.) en heel veel krampen. En nu ben ik alleen maar misselijk. En mijn buik is echt super opgeblazen. Gisteren had ik ook wat steekjes in mijn buik,maar het is allemaal anders. Het vertrouwen is er gewoon niet.

10. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    goede morgen dames.. 8)

11. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Goedemorgen iedereen,

Kan iemand mij rood maken?
    Ik ben eigenlijk superblij dat ik nu ongi ben geworden!

Op naar de volgende ronde!

12. melanietje

melanietje Actief lid

19 feb 2007
    288
    1
    0
    hoi meiden , ik hoor hiet ook thuis denk ik. ben al bezig van november 2006 en hoop dat het niet te lang meer duurt [-o< , ben nogal ongeduldig :oops:
    mijn laatste dag van maandstonden was op 31 mei en op 6 juni heb ik nog eens 4 dagen licht roze en bruid bloed verloren, had dit nooit eerder gehad. weet nu ook net goed op welke ik nu moet gaan voorttellen . zit beetje in de war. heeft iemand dat hiet ook al gehad? groetjes

13. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Nou, spannende momenten hier; bij cyclus 25 dagen zou ik vandaag ongi moeten worden, bij 26 dus morgen!
    Ik heb nog niets ontdekt dat in de richting wijst, dus laat de duveltjes maar mooi wegblijven :D

14. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    dag dames,

Ik mag helaas, helaas weer eens rood...

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Balen Julita...

16. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ja zeker... Nou ja, lekker wijntje dan maar vanavond en volhouden he?

17. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    He he he dit gaat niet de goede kant op... hoe komt het dat het nu 2 mnd al zo is dat in het begin van de maand er zoveel roze is en dan ineens heel veel rodd? Dit was niet de afspraak, meiden kom op die limo moet vol...

Voor de meiden die ongi zijn geworden, heel veel kracht en veel klus plezier voor aankomende maand. Wij zijn volgende maand aan de beurt...

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik had ook al zoiets het begint mega goed en nu blijft het hangen
    het ROOD overheerdt veelste veel

19. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    mijn man is deze komende maand heel veel weg in de belangerijke periode.
    Ik hoop dat zijn mannetjes een beetje staying power hebben.

20. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Ik zag mn best doen om er zondag roze bij te zetten ;)

Deel Deze Pagina