Mijn voorgevoel zegt dat ik mee ga naar volgende maand.. voel me prima, geen symptomen.. pas over een kleine week* mijn nod. Dus lijkt me zeer onwaarschijnlijk.. Komen de ovulatietesten toch nog van pas. *had ruim een week gezegd .. maar zag net mijn banner.. haha
Ik zit nu op dag 29! Langste cyclus was 30 dagen maar dan had ik op dag 29 al voortekenen van ongie! Verder vlagen van buikpijn (zie bij eerst symptomen) SPANNEND
Spannend knor.. wanneer ben je van plan om te gaan testen? Ik hoop voor je dat het raak is meid... Mijn duimen draaien voor je! x
Passagierslijst roze limo 01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi & Wiesje & dieudonnee & Fempje & Nessie 02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 & cynthiaB & Kaley & Delayla 03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN & annrieke 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 06 juni: dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 & Veertje23 07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & ukkie87 & moedergans & Mariebel & Dwazie1980 & Vivian & nina1983 & Pipi24 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 & blondie & Lis & daantje86 10 juni: MenM & Bloem75 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra & vosje2000 & mama2801 11 juni: Carla2028 & Sje & Yuntje & Claire & mmt 12 juni: Isababy & Mariaatje & Maudi & HSTER 13 juni: Parel & Racebabe & MamaNorah 14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 & Nynke31 & visje83 & go4baby 15 juni: Marloesje & Taby 16 juni: Diaantje78 & Vicky & Missdaisy & butterfly 17 juni: sarai & Boterbloem & Taliaa & Julita & Wens3 & Sizzel 18 juni: Weethetwel & Kareltje & Rainstarrr & Wies31 19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 & Maria79 & Blondie & Just4love 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf & Franka & minnie01 & Hummel 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme & watervrouw & jessica83 & Floddertje 22 juni: Jannes & Nieuwbegin & Danjo & Zico & Brenda1976 & Essievld 23 juni: Glitter & Karine & Naomi33 & Pebbles & Derona & Daam & Lot23 24 juni: Maranka & Lucifer99 & kellox 25 juni: Frumpje & Diddl & ilona21 & Loesie & ktje 26 juni: Dotje1986 & lafemme & cristel1986 & Lise & dromertje & puzzcat24 27 juni: SheDevil & KellyM & essiee & Miepie80 28 juni: hopes & Sssassskia & mamajanneke & Anna26 & Mausje & Sweet dreams & Emma29 & Sann 29 juni: Nikita23 & Dani86 & lievebeestje & Nessie & juutje68 30 juni: Nikkie & MamavanJordy & caitlin80 & Joss81 & marleen123 & Mpje & roshi & yolandabenny & Ginger & Claudia2510 & Hoopgeluk 196 passagiers voor de Roze LIMO! 62 ongi.... 14 zwanger.... 5 negatieve test... 2 twijfel.... Testmarathon 17 juni (vaderdag) 1. Mss Ace ongi 2. sarai 3. racebabe 4. Lolly 5. Wies31 6. daantje86 ZWANGER!! 7. Wens3 ongi 8. Milli ongi 9. Butterfly 10. Diana81 ongi 11. Sizzel 12. Kareltje 13. Hster Testmarathon 24 juni 1. Karine 2. FunnyMe 3. Marieke1610 4. DaisySanches 5. Ilona21 6. Anieteke 7. Kellox 8. Maranka @ Mmt je staat er bij! Spannend! Ik hoop dat die test nog positief wordt!
Ik hoop het ook Ik ga morgen naar de Kruidvat om een test te halen en die donderdagochtend doen. Ik word er nerveus van, maar wil nog heel even wachten om niet teleurgesteld te worden.
Meiden die ongi zijn geworden; balen zeg! Lekker genieten van een wijntje vanavond om jezelf te troosten! Snap hier niks meer van mijn lichaam. Ben vorige maand begonnen met ovu-testen en was me toen redelijk duidelijk wanneer mijn ei was. Nu ben ik zaterdag weer begonnen met testen. Zondag een lichte, maar duidelijke streep. Gisteren en vandaag 2 testen per dag; helemaal niks! Vraag me nou hard af of ik mijn ei gemist heb, geen ei heb deze maand of dat ie nog moet komen. Had vorige maand een LF van 12 dagen en uitgaande van mijn langste cyclus van 28 dagen zou het kunnen zijn dat ie dus ergens eind van de week of in het weekend nog gaat komen... Heb maar weer een setje testen besteld, en test nog even door. Maar word er wel helemaal gek van nu! Grrrr
Hallo dames, Kan iemand mij in groen zetten (gisteren neg. test) En bij de marathon van de 17e zetten (ga proberen zo lang te wachten) Alle roze dames Alle wachtenden [-o< En alle ongi dames en veel geluk voor de tractor van juli. (oja en de dames die aan het klussen zijn: geniet ervan!)
Morgen komen mn testjes met de post binnen. Zal wel een uur of 11 zijn. Het is beter om met de eerste urine te testen maar ik weet niet of ik me in kan houden en tot donderdag wacht. Na 11 uur is de urine veel minder geconcentreerd natuurlijk. (moet op verjaardag dus veel drinken)
Je houd ons wel op de hoogte toch? Spannend joh.. pfff... Ik weet ook niet of ik het wel vol zou houden om te wachten... Vind het nu al moeilijk! hihihi. En inderdaad.. net wat knor zegt : Bedankt pooh69 voor het bijhouden! Tis toch weer een hele opgave elke dag..Het blijft veranderen! Thanx
@Miepie80, als ik jou was zou ik inderdaad nog even doortesten. Het kan natuurlijk zijn dat je maandag je eisprong heb gehad, gezien de test van zondag, maar dat was dan cyclusdag 10, wat wel erg vroeg is en mij niet zo waarschijnlijk lijkt. Denk eerder gezien je LF van 12 van vorige keer en langste cyclus 28 dagen dat ie rond nu en cyclusdag 16 zal komen. Maak je niet te druk (je kan beter gewoon regelmatig klussen )
Dank je! Is een tick van mij...ik vind dat leuk om te doen! Maf he Spannend bij jou knor! Ben je vandaag of morgen jarig?
Hoi Meiden, Bij mij is het doorgebroken vandaag dus ik ga naar volgende maand. Maar ik baal eigenlijk helemaal niet ik voelde het al een beetje aankomen. En mijn eerste cycles was 36 en nu 31 dus op zich wel netjes, dus daar ben ik ook blij mee en dit was ronde 2 dus op naar de volgende ronde. Meiden die nog moeten testen of wachten: sterkte! Liefs Butterfly1
Ik bedoel dat ik morgen op verjaardag moet (ben zelf dus niet jarig) en dan beter na die niet kan testen omdat ik dan al teveel gedronken heb! En dus de urine niet zo geconcentreerd is als 's ochtends! Morgen komen de testjes met de post en de post komt niet voordat ik uit bed ga..... Hahhha snappen jullie het nog ? Ach maakt ook niet uit doet er eigenlijk ook niet toe!
@knor..heel veel succes met testen..morgen of overmorgen..! Ik hoop op een dikke posi test vooor jouw..!