NOD juni 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door taliaa, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Kellox...ja das heel vervelend moet je telkens aan passen. Telkens als je quote dan zet hij het plaatje in een link zodat het minder ruimte in zou nemen als iedereen op de lijst zou quoten.

Dus als je quote zie je:
    [haakje] url =http://www.limosdirectory.com/listed/select-limos/pink_limo.jpg]www.limosdirectory.com/listed/select-limos/pink_limo.jpg haakje /url haakje

En het moet worden:
    haakje img]http://www.limosdirectory.com/listed/select-limos/pink_limo.jpg[/img]

Ik haal dan telkens die url weg en zet er img voor in de plaats. ;)

Liefs Pooh

2. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal,

Weer een nieuwe dag, dus hopelijk ook dames die vandaag roze testen...
    Good luck!

Liefs.

3. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    mama 2801 gefeli!

Succes voor de testers vandaag.....ik wil veel roze vanavond!

Liefs Anna

4. Mausje

Mausje Bekend lid

20 feb 2007
    589
    0
    0
    Morgen!

Bannercheck!

Liefs Mausje

5. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ mama28: GEFELICITEERD! En nu gaan genieten he! Lekker op dier roze wolk blijven zweven...

pffff.. ook hier beginnen nu toch wel wat spanningen te komen.. Nod komt wel heel dichtbij.. (voor de mk, 3x cylcus van 27 dgn, ontpillen was dat.. 1 x na de mk cyclus gehad van 30 dgn.. daar staat banner nu ook op ingesteld.. )
    Beetje misselijk 's ochtends.. aders duidelijk zichtbaar..moe...Mannetje zegt dat ik zwanger ben.. Ik durf er nog steeds niet op te hopen..

Fijne dag voor diegene die zo moeten gaan werken!

6. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    mama2801 van harte gefeliciteerd.
    geniet er lekker van want streep is streep.

7. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Het is echt heel goed om te lezen dat er nog steeds veel vrouwen zijn die uiteindelijk wel zwanger worden! Ik wens jullie (zwangeren) een hele goede tijd!
    Zelf moet ik zondag 17 juni ongesteld worden, mooie dag op vaderdag. Wij gaan vrijdag 15 juni op vakantie. Voorgaande cycli kwam mijn ongesteldheid telkens later waardoor we telkens een testje hebben gewaagd. Nu nemen we geen testen mee om ons zelf te beschermen en het gewoon maar te laten komen. Des te leuker zou het zijn als we de week erop thuiskomen en ik nog niet ongesteld zou zijn.
    Ik heb sinds gisteren een beetje buikpijn, rechts onderin. Maar jaa ik heb al vaker last van mijn buik gehad terwijl ik niet zwanger was. Ik ben wel blij dat ik deze maand mijn eisprong goed heb gevoeld. Dezez maand voelde voor ons beide het klussen niet als klussen, we hebben veel lol gehad. We hadden afgesproken dat we het niet te vaak zouden doen maar we konden ons niet echt beheersen, we waren in "de periode" een weekend weg met familie en een andere omgeving doet bij mij veel wonderen voor mijn libido.
    Ondertussen is het al een heel verhaal.

8. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    wij hopen natuurlijk ook dat als je terug komt van vakantie nog steeds niet ongi bent.

wij duimen hard voor je

9. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik duim met je mee dat je niet ongi wordt.. Wij nog niet zwangeren willen mee in die roze limo/tractor of vliegtuig!

10. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Wil iemand mijn NOD veranderen in 28 juni? Sta nu op 30 juni, maar denk dat ik gisteren mij ei gehad heb. Gisteren morgen was mijn temp gedaald met 0,2 graden naar 36.4 en vanmorgen was hij weer met 0,3 graden gestegen. Dus denk dat hij gisteren is geweest? Wat denken jullie?

Mama2801: gefelciteerd meid. Geniet er van.

Anoul26: ik duim dat je niet ongi terug komt van vakantie. Alvast veel plezier ook.

Gr. Bianca

11. Hendrikje

Hendrikje Actief lid

11 nov 2006
    134
    0
    0
    Pffff, ik moet nog tot de 26e en de tijd kruipt............................

12. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    mama2801 gefeliciteerd geniet ervan!

13. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik moet ook tot de 25 en dat duurt ook erg lang.
    kan niet wachten

14. Anieteke

Anieteke Actief lid

21 apr 2007
    301
    0
    0
    mama2801! Supergefeliciteerd! Lekker weer iemand roze joepieeeaaaeeee!

15. Hster

Hster Actief lid

14 mei 2007
    481
    0
    0
    Amsterdam
    Mama2801 gefeliciteerd. Weer een roze passagier erbij!

16. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    @Mayo: Spannend he ? Ik heb nog niet getest, jij dan ? Mijn langste cyclus duurde 30 dagen (vandaag 30 e dag) verder zie boven mijn banner.
    Jij al getest? Ik had vanmorgen weer zon vreemd gevoel in mijn onderbuik toen ik nog in bed lag, is nu wel weer weg. Jij ook symptomen dan ?

@Sarai: Haha het is al doorgespoeld was al naar de wc geweest voordat ik je berichtje las!

@mama2801: Gefeliciteerd meid, geniet er van !

17. Hster

Hster Actief lid

14 mei 2007
    481
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb mijn banner veranderd in die van de zwangerschapspagina.
    Die van Lilypie begon nl. weer opnieuw te tellen! maar gelukkig is mijn ongi nog niet geweest, dus "gewoon" overtijd!
    Weet iemand hoe je dat voorkomt?

Langste cyclus tot nu toe was 27 dagen, dus het wordt nu wel spannend...
    Maar, geen klachten! Niet van een naderende zwangerschap, maar ook niet van een naderende ongi. Kan dus nog alle kanten op.

Probeer mezelf te houden aan mijn voornemen: testen op vaderdag.

18. sarai

sarai Actief lid

8 mei 2007
    308
    0
    0
    student/moeder van 2 kids
    velp
    wat jammer! misschien als je niet veel drinkt voordat de post komt kan je nog een poging wagen;)

19. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Mama2801: Van harte!

20. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    hoi knor
    ik heb al wel getest maar negatief.
    heb wel kwaaltjes, ben heel erg moe, grotere en pijnlijke borsten en een beetje opgeblazen buik.
    vind het zo langzzmerhand een beetje iritant worden omdat ik negatief test. dit is eerste ronde, heb verder geen haast maar wil nu een posi test of ongi worden.
    wanneer ga jij testen?
    veel succes
    gr mayo

Deel Deze Pagina