goede morgen dames ! @ jannes : terugkomend op die krampjes, mijn cyclus kan deze maand idd korter zijn, ontpillen he @ vivian : We gaan deze maand weer hopen, maar ik heb er niet echt een sterk gevoel bij dat het raak is..
Gefeliciteerd mama2801! Meiden, willen jullie eens in mijn album kijken naar mijn test van vanmorgen (de meest linkse)? Volgens mij is hij positief maar ik durf het eigenlijk niet zo te geloven. De streep is wel iets dikker en rozer dan gisteren.
@ mamanorah ik zie ene streep hahaha zelfs zonder lenzen in hahaha dus gefeliciterrd meid geniet ervan
En ik kan hem ook lezen hoor! zelf met mijn slaperige ogen (kom net uit bed ) dus.....................Gefeliciteerd!
schaam je net uit bed Ik ben ook zo moe heb het gevoel alsof ik wel dagen achter elkaar kan slapen en blijf zo moe bah
Heee meid gefeliciteerd hoor met je streep ! Ik had vandaag een duidelijke streep in mijn ovu-test ha ha ben ik ook blij mee ! hoop jullie op 28 juni meer te kunnen vertellen... Groetjes van Emma
bannercheck Ben weer terug na 3 dagen spanje... heerlijk uitgerust en wat goeie quality time Nu maar afwachten wat er komen gaat of een baby? LIEFS nony alle zwangere alle klussers alle wachters