he mag ik mee doen met de test ronde 24 juni? Grote kans dat ik dan wel al de 22ste ongi ben geworden, maar ik moet een stok achter de deur hebben om niet eerder te willen testen.... Super gefelic voor de zwangere het gaat weer een beetje de goede kant op... Voor de zondag testers mijn duimen draaien alvast.... nog even vol houden....
Hi ladies, In een ander bericht heb ik gereageerd op de vette posi test van Knor.. (nogmaals gefeli! ben stikjaloers!) met de mededeling dat ik ook steeds steekjes in mijn onderbuik heb, maar meer dat ik ongi denkte worden. En bedacht met net dat het op een blaasontsteking lijkt. (1x gehad) Maar voelt dat net zo dan, Knor?
Ik heb meerdere keren in mijn leven een blaasontsteking gehad en geloof mij dat voelt veel heftiger kwa pijn dan ongi pijn... Bij mij merkte ik het altijd aan dat ik jeuk kreeg van onder en dan een paar dagen later brand bij het plassen en dan nog een dag later helse pijnen...
Hai,alle zwangere moedertjes in spe' gefeliciteerd. ik hoop dat ik hier volgende week ook bij hoor! Ik wou ook graag aan de vaderdag testmarathon meedoen. Dus wil iemand mij daarbij zetten? Alvast bedankt. Groetjes Linda
@nieuwbegin; jep I know.. maar het begon ook net als wat ik nu heb.. maar dan voelt dit wel wat lichter.. dus ik hoop niet dat het beginnende blaasontsteking is.. urine is wel vrij donker (terwijl ik veel water drink.. ik zit zowat naast die watertank op kantoor..)
Veel water drinken is altijd goed bij een blaasontsteking, toen ik even geen anti bio meer mocht ( te vaak achter elkaar ontsteking gehad) gaven ze aan om een pijn stiller te slikken en vooral heel heel veel te drinken om het door te spoelen en de omgeving zeg maar niet meer aangenaam te maken voor de " beestejes.." Gelukkig is het voor mij meer dan 4 jaar geleden dat ik het heb gehad en ik hoop voor jou dat het dat ook niet is... Sterkte
als je denkt dat je blaasontsteking hebt/ krijgt, veel vitamine c slikken en cranberrysap drinken ( overal te halen in de supermarkten). Dus het kost je bijna niks en het is ook nog eens goed.. en veel water he.
thnx voor de tips.. ik hoop niet dat dat het is hoor.. maar ja, je weet het niet. Kga lekker vitamientjes tot mij nemen! En kijken hoe ik de volgende ronde mee kan in de roze limo!
hey dame sik ben er weer. we hadden vandaag een sport en spel dag met groep 1 en 2. we hadden geluk met het weer was echt super goed. we hebben een 9,5 gekregen dus zijn voor dit jaar geslaagd! eierrace ook is mijn mannetje ziek neus dicht en loopneus, zwaar hoofd hoesten en moe........is dus niet gaan werken was gister al niet zo lekker. stond net de controleur aan de deur....geloofde niet dat hij ziek was schijnbaar.....echt niet normaal! ik lag gister om half 9 in bed tot vanmorgen 6uur was echt kapot en had hoofdpijn........ nu is alles weg maarja lijkt wel alsof we elkaar aansteken! Xxx dani