haha.. en ik blijf het spannend voor je vinden racebabe... pffff... Blijf hier duimen voor je hoor! en die andere zwangere dames.. HCG-tjes blijven strooien he!
Ja naar mij toe graag... dan zijn we samen zwangeren mutsen in twente... Hahahaha.. Ik weet niet of ik wel zo lang kan wachten voor testen hoor pff
Ja lachen, de prenatal ziet ons al aankomen En van mij hoef je niet lang te wachten hoor... Alleen ik ben zo gek
Dat ga je met mij niet redden papa dag... Ik moet volgende week pas testen.. zou via de wet van bartje dan dinsdag of woensdag ongi moeten worden.. is nog te vroeg voor een test.. Ja... mutsen in twente hebben we zeker... Zie ons al helemaal lopen dikke buiken met de honden op stap.. hahahaha.. Shoppen bij de groothandels... terras hangen
ik kom net van de supermarkt, zag ik zo'n klein hummeltje in een maxicosi, met van die kleine blote voetjes, ahh mijn hart smolt weer even..
Danjo jij woont ook hier dan... Racebabe en ik hebben elkaar al een keer gezien.. hihihi dolphin erg is dat he... als je dat ziet.. smelt... Pfff ik heb dat wel heel erg.
meiden ik kom ook nog wat strooien strooi strooi strooi alemaal goed vangen he strooi strooi strooi strooi