NOD juni 2007

Discussion in 'NOD forum' started by taliaa, Apr 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Twins

Twins Actief lid

Mar 18, 2007
    472
    1
    0
    België
    da's echt zo hé... ik heb ze normaal meteen goed en nu was het van maandag tot woensdag zo goed als niets en vandaag zijn ze er eindelijk zoals gewoonlijk. Lijkt erop dat hoe meer je ermee bezig bent hoe vreemder je lichaam doet. Zou nog eens een interessant onderzoek zijn... ;) Denk dat er hier op het forum veel mensen zijn die zouden kunnen meedoen!

2. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    ;) haha ja wie weet...al denk ik wel dat ik het eens ben met het gezegde wat ik ergens las...dat het heus niet zo is dat de zaadjes de andere kant op zwemmen als je er `teveel´ mee bezig bent :)

Hihi ik ga er niet vanuit hoor dat ik zwanger ben...maar vind het gewoon raar omdat de cyclus gewoon echt anders is..hihi maar ja hoort erbij denk ik. :(:

Ik ga niet tempen of vruchtbaarheidstesten doen etc...dan wordt het te erg.....zijn we er zo op gericht wanneer we dan moeten vrijen en daar heb ik geen zin in. =;

Haha dus maar gewoon om de dag en als we geen zin hebben dan maar niet...ff kijken of dat gaat werken...hopen van wel want we willen wel graag een kleine! :D

3. Twins

Twins Actief lid

Mar 18, 2007
    472
    1
    0
    België
    ik kan het ook nog redelijk goed loslaten hoor... maar heb soms het gevoel dat gewoon de beslissing om "er aan te beginnen" al voldoende was om mijn lichaam op hol te laten slaan ;)

of het zou moeten zijn dat het ontpillen laat begonnen is. Heb 5 maand super regelmatig geweest na de pil. En wij hadden gezegd... nadat we zijn gaan skiën beginnen we er aan en je raad het vanaf die maand (3 maand geleden) slaat mijn lichaam helemaal op hol:
    - lange cyclus, korte cylcus, lange cyclus
    - pijnsteekjes, pijnlijke borsten (kan mij niet inbeelden dat ik dat daarvoor zo duidelijk had?)

Zo dus...

4. Gisteren ongi geworden, mijn nieuwe NOD wordt 21 juni.

Succes allemaal!

Groetjes Jelske

5. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    haha jij ook! welkom hier in juni! :D

6. Twins

Twins Actief lid

Mar 18, 2007
    472
    1
    0
    België
    hey Jelske, welkom in juni... hoop dat het een super maand mag zijn voor ons!

7. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

Nov 20, 2006
    3,570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    Passagierslijst

01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Dani86
    02 juni: Eekje & Anna26 & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger
    03 juni: Silla & Frumpje & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975
    04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana
    05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80
    06 juni: MissN & Marlot & dionne84
    07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Susan71 & claire & Titus & moedergans
    08 juni: Daantje82
    09 juni: Vivian & cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & tonie & Seker
    10 juni: MenM & Bloem75 & daantje86 & diana81 & Mili & Annabuik
    11 juni: Blondie & Lise & Carla2028
    12 juni: Isababy & visje83
    13 juni: Dwazie1980 & Parel
    14 juni: Jollie & barbie79 & Mss Ace & Lolly
    15 juni: Marloesje & Julita
    16 juni:
    17 juni: ilona21
    18 juni:
    19 juni: Pearly
    20 juni: Jessejaime & Suzy28
    21 juni: Pluys
    21 juni: Jelske1978
    22 juni:
    23 juni: Glitter
    24 juni:
    25 juni:
    26 juni:
    27 juni:
    28 juni:
    29 juni:
    30 juni: Twins

72 passagiers voor de Roze LIMO!
    0 ongi.... 0 zwanger.... 0 negatieve test.... 0 twijfel....

8. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    :) haha ja snapte wel wat je bedoelde hoor...hihi ik herken het ook wel al denk ik dat het er bij hoort...

:rolleyes: maar ik geloof aan de andere kant ook wel dat je het niet kunt sturen door er teveel mee bezig te zijn...
    Lijkt me raar namelijk als dat zou kunnen...hihi

Nou ja gewoon blijven klussen hopen op een beetje een regelmatige cyclus al mag ik niet klagen als ik zo om me heen kijk...en hopen op veeeeeel geluk! Dan moet het toch lukken als het fysiek gezien mogelijk is..... :D

9. Twins

Twins Actief lid

Mar 18, 2007
    472
    1
    0
    België
    't Is dat hé... elke avond een gebedje :D

en proberen zo gezond mogelijk te zijn... heb mij voorgenomen om deze maand weer te gaan bewegen en weer wat gezonder te eten.
    Zijn vorige maand verhuisd en in al die rommel zijn dat 2 dingen die ik de laatste maanden beetje uit het oog verloren heb. HEb wel het gevoel dat dat meespeelt in het feit dat ik plots zo onregelmatig ben... misschien wel meer dan voor een kindje willen gaan ;)

Twins

10. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    Jammer Sann, ik hoop dat je een vroeg ei krijgt!
    @Mili, elke keer als ik ongi word hoop ik dan ook dat ik vast zo'n zeldzaam geval ben die toch ongi weord gedurende de zwangerschap :) , maar ik weet eigenlijk ook wel van niet...

11. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    @Twins, de maand dat we hadden besloten om het te gaan proberen werd ik pas na 46 dagen ongi, was mijn nog nooit gebeurt! Ik weet gewoon zeker dat het door die beslissing kwam.
    Maar nu is het weer in orde, gelukkig :D

12. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ik was zo'n zeldzaam geval. Was gewoon ongi geweest, de maand erna bleek ik zwanger en bij een echo bleek ik al een maand verder te zijn.
    Liep helaas wel uit op een mk, dus was misschien toch niet helemaal normaal

13. Twins

Twins Actief lid

Mar 18, 2007
    472
    1
    0
    België
    dan heb ik nog kans ;) heb mijn banner nu ook op 46 gezet, maar hoop zo dat dat veeeeel te lang is!

14. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Sjonge wat veel dames met erg korte ongi.. misschien toch nog goed nieuws dan he.... maar goed we zullen zien...

Hier gewoon klussen klussen en klussen..(geen probleem :oops: :D )

kuzz

15. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

Nov 20, 2006
    3,570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    zo even weer wat pendels gedaan en ga zo weer verder. hier gaan we flink aan de klus nu wnat me ongi is over

16. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    ik hoop het ook voor je Twins! Lekker met ze alle in die limo!

17. suzy28

suzy28 Actief lid

Jan 28, 2007
    298
    0
    0
    Hai meiden,

zo te zien ben ik niet de enige waarvan het lichaam op hol is geslagen, ik had sinds augustus (toen gestopt met de pil) tot de vorige cyclus een cyclus van 27 dagen, en vorige cyclus zijn we voor het eggie begonnen (eerste ronde dus) en ik heb ineens een cyclus van 36 dagen. Ook m'n ongi is maar heel weinig, maandag een veeg bruin (sorry niet zo smakelijk), dinsdag een kleine hoeveelheid helder bloed en ontzettend veel pijn (ik heb letterlijk over de grond gekropen van de pijn) en gister dan weer wat helder verlies en vandaag is het weer weg... Terwijl ik normaal gesproken een dag of 4 gewoon normaal ongesteld ben... ik weet niet zo goed wat ik ermee moet, heb nog wel steeds wat steken in m'n onderbuik.

Vaag.... al baal ik er wel van dat m'n cyclus ineens zo'n stuk langer is.

Sterkte allemaal in juni he? Ik hoop en duim ook voor heeeeeel veeeel roze!

doeiiii

18. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    3,812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Balen meisie, maar er zitten er al een hoop weer in Juni.
    Succes deze ronde meid ;)

19. hopefull

hopefull Actief lid

May 6, 2007
    418
    0
    0
    ben maar 2 dagen ongi dit keer? heeft iemand anders dit ook wel eens mee gemaakt?

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    hebben jullie dat artikel gelezen dat ik hier geplakt heb.. gaat over vruchtbare dagen dat de meeste vrouwen de vrucht bare dag helemaal niet op de 14e dag voor de ongi hebben!... ik zef heb of mnoet zeggen had dat ook nite.. ben altijd veel vroeger...

maar iedereen nATUURLIJK succes gewenst wij zijn ook volop aan het klussen gelukkig dat dat geen straf is ;) en denk er niet te veel over na.. soms een beetje maar te veel ga je stressen en dan lukt het juist niet...

Share This Page