17 juli heb ik de eerste echo... Duurt nog zo lang...! Ik zal elke dag hier even wat hcgtjes strooien voor jullie...! Nu ga ik aan het werk..! Fijne dag allemaal!
nee dat hoop ik ook niet. maar ik weet niet of mij cycles weer als vanouts is. dus ik hoop nergens op.
zwangeren gefeliciteerd.... dames die ongi zijn geworden...balen, maar duimen draaien overuren voor juli! @pooh...fijn weekend meid @de wachters en testers...heeeeeeeeeeeeeeeel veel succes! en euh...roze graag!
roze..roze...roze... ik duim.. bannercheck! nog 1 weekje en dan naar de gynecoloog.. is ben nu al bang Ik ben nog al krap van onder (sorry..) dus zo'n eendebek erin lijkt me geen pretje.. liefs, Loesie
Weer roze erbij zie ik. Gefeliciteerd. Voor de wachtenden veel succes. Ik wacht vrolijk met jullie mee... Voor de ongestelden balen en veel succes in juli. Misschien doe ik dan ook weer met jullie mee. Ik hoop het niet. Vanavond werken tot 23u en dan weekend lekker vrij. Maandag ga ik de nachtdienst in voor 2 nachten, maar dat is heel slecht als je zwanger bent, maar aangezien ik dat nog niet helemaal zeker weet, weet ik ook nog niet hoe ik dat in het vat zal gaan gieten. Gewoon maar doen denk ik. Kan me toch moeilijk ziek melden voor iets wat misschien helemaal niet waar is. Wat zouden jullie doen? Groetjes Maria
normaal als je niet op dit forum zal zitten en je er verder niet mee bezig was geweest, dan wist je ook niet dat je zwanger ( kon) zijn. Dus die avondjes dat je gaat werken kunnen verder nog geen kwaad.
Meid, wat spannend voor je! Ik zal duimen! Voor de nog overige wachtenden deze maand...suc6 (zal het zelf ook nodig hebben ) Degene die hebben gehad...sterkte en klussuh de aankomende weken! Groetjes Manoe 33
jah..dat is het m juist! erg spannend! dat w8en is echt verschikkelijk.. en soms denk je iets te voelen, maar neej.. tja geduld... is een schone zaak!
ik heb eergister getest en vanmorgen met kruidvat, en alle 2 negatief.. dus w8 nu of tot zondag of nog wat langer als t lukt!
En vergeleken bij gisteren is het hier ook erg stil hè? Was wel leuk om de dag mee door te komen hahaha Ik ben nu niet voorruit te branden vandaag...pijnlijke benen, heb ik wel vaker als het zo benauwd is buiten...
Ooh daar wordt je niet vrolijk van..terwijl ze zeggen dat je met de kruidvat testen 3 dgn voor je NOD al kan testen...nuja geprobeerd..(18 juni mijn NOD dag) maar dus neg. Wil natuurlijk nog niks zeggen...maar toch je hoopt dat je een van diegene bent bij wie het wel zichtbaar wordt zo vroeg. Dus ja in jou geval...erg onduidelijk...ga je morgen een andere test proberen?