doe het dan...er is nog niks verloren...want je NOD is pas maandag toch! maar wie weet is het al positief... Maar doe het echt als je er zeker van bent...anders ben je toch weer een beetje teleurgesteld. Ik heb precies dezelfde klachten...alleen ik heb in de afgelopen 2 wk geen drupje bloed verloren. Wel heb ik alles gevoeld. Ei sprong (op de calculator afgaand) en innesteling..had die dag ook diarree...schijnt een zw kwaal te zijn...dus ja. soms ben ik ook bang dat ik me vanalles inbeeld...maar vriend is ervan overtuigd dat het raak is...hahaha mijn buik is ook boller dan anders...vaak voor mijn men dat krijg ik een vollere buik...maar dit heb ik al ruim een week.. zucht
doe het dan...er is nog niks verloren...want je NOD is pas maandag toch! maar wie weet is het al positief... Maar doe het echt als je er zeker van bent...anders ben je toch weer een beetje teleurgesteld. Ik heb precies dezelfde klachten...alleen ik heb in de afgelopen 2 wk geen drupje bloed verloren. Wel heb ik alles gevoeld. Ei sprong (op de calculator afgaand) en innesteling..had die dag ook diarree...schijnt een zw kwaal te zijn...dus ja. soms ben ik ook bang dat ik me vanalles inbeeld...maar vriend is ervan overtuigd dat het raak is...hahaha mijn buik is ook boller dan anders...vaak voor mijn men dat krijg ik een vollere buik...maar dit heb ik al ruim een week.. zucht
Straks maar is met mijn ventje bespreken wat die ervan vind en anders koop ik morgen gewoon een test. Ben wel bang voor een teleurstelling. Ik duim voor je dat het bij jouw raak ik. Ik had vorig jaar pas na 5 dagen overtijd een positieve test in handen dus het kan nog alle kanten op voor je
Spannend allemaal meiden. Kareltje; m'n duimen draaien overuren. Zit hier nog steeds te wachten op m'n ei. Test al vanaf maandag 2x per dag, kan met dus niet voorstellen dat ik 'm gemist heb... Zondag een lichte streep gehad, maar verder helemaal niks. Blijf dus maar doortesten en klussen, zal wel een langere cyclus worden... groetjes, Miepie
begrijpelijk dat je het eerst wilt bespreken en misschien is het ook wel prettiger om de test samen te doen...mocht het neg...(wat nu nog niks hoeft te zeggen natuurlijk!) Je kan idd geen pijl op trekken. Niks anders dan alleen maar hopen dat het goed gaat. lfs en good luck!
Hallo iedereen!even een update hier:Ben bij de gyn geweest:en toevallig had ik net mijn eisprong!(dat wist ik al maar was heel apart om te zien)Maar toen hij klaar was had ik ineens bloedverlies...raakte meteen in paniek,maar de doc me gelijk geruststellen: Dat is volkomen normaal inclusief dat "pijn" wat ik bij het vrijen heb... Hihihi hij zei ook :"Als ik je weer zie over ander half maand kan het zijn dat je al zwanger bent!" oei oei ik gelijk een smile van oor tot oor! Dus het is afwachten geblazen!
Hoi hoi dames. Spannend allemaal, hier bij mij ook. Volgens mijn banner moet ik nog 5 dagen wachten. Maar volgens FF is vandaag mijn testdag! Er staat namelijk een T in een wit vakje Heb namelijk mijn ei deze maand iets eerder gehad dan anders. Ik wacht alleen nog ff met testen, denk aan het eind van de week maar eens proberen als ik nog niet ongi ben. Liefs Bregt
Hallo meiden, Ik ben nu een paar dagen overtijd eeenn.......... Heb net een test gedaan! We zijn ZWANGER! Kan het nog niet geloven! Weet nog niet zo goed wat ons overkomt maar ik wilde dit toch alvast even melden... ik kan ROZE! Groetjes en de rest ook heel veel succes!
Passagierslijst roze limo www.limosdirectory.com/listed/select-limos/pink_limo.jpg 01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi & Wiesje & dieudonnee & Fempje & Nessie 02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 & cynthiaB & Kaley & Delayla 03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN & annrieke 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana & Jellybean 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 & Lima 06 juni: dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 & Veertje23 07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & ukkie87 & moedergans & Mariebel & Dwazie1980 & Vivian & nina1983 & Pipi24 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 & blondie & Lis & daantje86 10 juni: MenM & Bloem75 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra & vosje2000 & mama2801 11 juni: Carla2028 & Sje & Yuntje & Claire & mmt & Gizzy 12 juni: Isababy & Mariaatje & Maudi & HSTER 13 juni: Parel & Racebabe & MamaNorah & Anoul26 14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 & Nynke31 & visje83 & go4baby & hopefull 15 juni: Marloesje & Taby 16 juni: Diaantje78 & Vicky & Missdaisy & butterfly 17 juni: sarai & Boterbloem & Taliaa & Julita & Wens3 & Sizzel & Wies31 18 juni: Weethetwel & Kareltje & Rainstarrr & Manoe33 19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 & Maria79 & Blondie & Just4love 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf & Franka & minnie01 & Hummel & Vlinders 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme & watervrouw & jessica83 & Floddertje & Boney 22 juni: Jannes & Nieuwbegin & Danjo & Zico & Brenda1976 & Essievld 23 juni: Glitter & Karine & Naomi33 & Pebbles & Derona & Daam & Lot23 24 juni: Maranka & Lucifer99 & kellox 25 juni: Frumpje & Diddl & ilona21 & Loesie & ktje 26 juni: Dotje1986 & lafemme & cristel1986 & Lise & dromertje & puzzcat24 27 juni: SheDevil & KellyM & Miepie80 28 juni: hopes & Sssassskia & mamajanneke & Anna26 & Mausje & Sweet dreams & Emma29 & Sann & MamavanJordy 29 juni: Nikita23 & Dani86 & lievebeestje & Nessie & juutje68 & essiee 30 juni: Nikkie & caitlin80 & Joss81 & marleen123 & Mpje & roshi & yolandabenny & Ginger & Claudia2510 & Hoopgeluk 202 passagiers voor de Roze LIMO! 70 ongi.... 19 zwanger.... 7 negatieve test... 1 twijfel.... 6 onbekend.... Testmarathon 17 juni (vaderdag) 1. Mss Ace ongi 2. sarai 3. racebabe ongi 4. Lolly twijfel 5. Wies31 6. daantje86 ZWANGER!! 7. Wens3 ongi 8. Milli ongi 9. Butterfly 10. Diana81 ongi 11. Sizzel 12. Kareltje 13. Hster neg 14. G04baby Testmarathon 24 juni 1. Karine 2. FunnyMe 3. Marieke1610 4. DaisySanches 5. Ilona21 6. Anieteke 7. Kellox 8. Maranka 9. Nony 10. Twins 11. Nieuwbegin Lolly moest blauw en niet Jollie (ikke dus)... ondanks dat ik niet meeschrijf lees ik wel veel mee.... ik heb me ooit in het begin mezelf op de lijst gezet... ff denkt dat ik later me eisprong heb gehad, dus vandaar dat ik nog niks weet... er is in ieder geval nog geen duiveltje te bekennen! Alle zwangere geniet maar heerlijk op DE roze wolk Groetjes Jollie
@ Sje GEFELICITEERD! ps. hou je nog een plekkie voor me vrij in de limo? Hier is het ook nog heel spannend!
@ nathalie He verdorie! Dat is echt zwaar kl**te! Sterkte meid, laat maar even vloeien hoor die tranen! We vangen je hier op! liefs en een dikke knuffel!
@nathalie meid dat meen je niet jezus we waren bij februari mamas al heel erg ongerust oh meid laat je traantjes maar lopen kan me voorstellen hoe je je voelt och god ik zit hier gewoon te janken meid het was je zo gegund ik geef je een super dikke digitale knuffel en sterkte meid!