hier bruin verlies.. hopelijk is mijn cyclus nu minder lang en blijft het zo weinig.. moeilijk te peilen waar dit heen gaat, ongi of niet..
Goedemorgen allemaal, Nathalie veel sterkte, je was ook nog maar net zwanger toch? Tja geluk en verdriet liggen soms te dicht bij elkaar. Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden. Ik heb net mijn eerste nacht gehad met het idee dat ik zwanger ben. Heb erg slecht geslapen....ook niet zo raar natuurlijk. Ik blijf gewoon op het NOD forum hoor! Vind het veel te leuk. Groetjes en een fijn weekend
Goeiemorgen allemaal, hoe is t hier? Rustig of niet? Ik kan echt niet meer wachten tot mn NOD, ik weet dat iedereen hier last van heeft hoor maar ja, we moeten nog even, ik hoop dat ik mezelf in kan houden tot dinsdag/woensdag... Zijn er nog meer meiden die dan gaan testen? Ik ben benieuwd, kunnen we mekaar nog even door de allerlaatste dagen heen slepen. Natuurlijk bij de rest ook hoor!
@Nathalie, sorry ik had gisteren al wat getypt voor je, maar dat is niet goed aangekomen zie ik nu. Dus nogmaals heel veel sterkte en een dikke knuff! Gaat t allemaal een beetje?
Zou iemand mijn NOD van 23 juni naar 27 juni willen verplaatsen op de passagierslijst? Ik heb volgens FF pas op de 18e dag mijn ei gehad. (Banner is al aangepast) Ik doe dus ook niet mee met de testmarathon op 24 juni.... Vind ik wat te vroeg. Fijn weekend allemaal. Liefs. @ Pearly: Balen meid! Sterkte.
Goedemorgen en middag allemaal! Vanochtend vroeg getest: negatief... Nu maar wachten op die 'gezellige' vrienden! Als ze hier komen zal ik ze stevig achter traies zetten zodat ze niet meer naar jullie kunnen! Succes allemaal voor vandaag!
@ Marieke: Nee, ik ga me ook niet zo druk maken om het testen zoals vorige maand. Maar eigenlijk blijft het makkelijker gezegd dan gedaan als de NOD dichterbij komt.... Liefs.
@vivian...ja het maakt ook wel een beetje onzeker...doet je beseffen dat zwanger zijn en een kindje krijgen niet zomaar gebeurd en ik beschouw het dan ook niet als iets dat vanzelf is! tzet je even met beide benen op de grond, maar kan gelukkig wel blijven genieten... @nathalie..dank je wel voor je lieve woorden...erg dapper en knap van je dat je er zo positief tegen aan kunt kijken....toch is het erg verdrietig maar met jouw instelling zul je het best goed kunnen verwerken denk ik... hier lijkt de misselijkheid toch weer terug te komen..blegh
hihi karine das is waar, nu praat ik nog makkelijk erover maar ik denk dat t na t weekend ook wel weer begint te komen hoor danjo! gezellig, houd je een plekje vrij dan in je koffer voor me
Het komt hier weer dichtbij... maar ga proberen nog een weekje te wachten en pas volgende week zondag mee te testen met testmarathon (als ik niet ongi ben). Voelt deze maand niet zo anders dan vorige maand ... veel vage klachtjes Eén duidelijk verschil is dat ik sinds een paar dagen frequent pijn heb in mijn onderrug zonder dat ik iets speciaals zou gedaan hebben (toch niet dat ik weet)... voor de rest heb ik alle bekende 'twijfel'symptomen. Ben benieuwd!
@visje83 Ik heb de op bezoek. Ik hou ze hier goed! Succes en hoop dat je morgen positief test! Ik ga voor de trekkertrek in juli! Fijn weekend iedereen!