hier ook al erg... eerst bruin verlies en nu weer niks.. wordt je ook even niet goed van. wel last van mijn rug en nog geen ongi pijn in mijn buik..
Sje: gefeliciteerd meid. Geniet er van. Idd ligt geluk en verdriet dicht bij elkaar. Natalie: veel sterkte. Dikke knuf. Hier is mijn temp flink gestegen weer met 0,3 graad. Zit nu op 37.0. Sinds gisteren wat misselijk en een raar gevoel. Maar zal wel iets anders zijn want volgens mij is het nog veel te vroeg om zwangerschapskwaaltjes te hebben.
ik om weer even de dagelijkse hormoontjes strooien..... ga maar alvast klaarstaan met zn allen strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi stroooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi stroooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi stroooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi stroooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi stroooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi stroooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi stroooi allemaal roze graag!
@visje83 Ja, dank je wel! We gaan een goede vakantie plannen voor het juli/augustus ei, (dus voor NOD aug). Want rond komende ei hebben we teveel andere drukke verplichtingen! Maar je weet nooit! Jij sterkte met de spanningen! @dwazie Dank je wel! Heb de hele mest-kar voor achter de trekker al volgeladen!
Sterkte Nathalie! Eerst de hoop, dan het geluk en dan weer het verdriet...kan van je dat je het zo goed kan verwerken... Kus! En de zwangere natuurlijk gefeliciteerd! Strooien meiden! Vandaag lekker taarten gebakken voor mijn verjaardagsfeestje morgen. Maandag ben ik pas echt jarig, maar dat is zo'n rare dag om het te vieren! De wachttijd is nu dus wel goed snel voorbij gegaan vandaag
Hey meiden. Nou daar ben ik weer hoor ff lekker een weekie weggeweest naar frankrijk. 2 dagen Disney Land paris gedaan en dat was echt super! Ik heb niet terug gelezen want dat was echt te veel hahaha, maar zag wel dat er een hoop roze is bijgekomen GEFELICITEERD voor de meiden die zwanger zijn. Alleen heb wel een vraagje, ik heb nu bijna 2 weken dat ik wel misselijk ben maar heel klein beetje overgeef en meer kokhalsen is <--- sorry voor de vunzig heid. Weet je wat het inhoud? Groetjes daisy
ik hoop voor je dat het de symptomen van een zwangerschap zijn! ik zie dat jij ook over 4 dagen je nod hebt, ik ook hoe gaat het met het super drankje? neem je het nog in? ik ben er na mijn eisprong mee gestopt. lekker uitgerust in frankrijk?
het begint er voorzichtig op te lijken dat ik toch echt zwanger ben. De testen worden steeds duidelijker. Ik test morgen mee met de test marathon en ik hoop op een goede duidelijk test.
Ik zie dat je eerst een cyclus had van 30 dagen. Waarvan ben je bij de onderste uitgegaan? Je tempkaartje ziet er goed uit, maar ik zou maandag testen ivm een evt LF van 16 dagen.
Ja ik hoop het ook, bedoel het is niet dat ik veel overgeef maar heel weinig en vooral sóchtends en echt overdreven moe ben ik niet want ik heb 2 dagen disney land gelopen daar had ik wel alle energie voor. Alleen heb ik wel al bijna 2 weken pijn in 1 borst net of het bont en blauw is. Ja ik ben gestopt met dat drankje na me eisprong en ik ga weer beginnen als ik weer ongi ben geworden waar ik niet op hoop natuurlijk. En ja ben heerlijk uitgerust in frankrijk was echt heeerlijk hahaha En jij? nog bezig met dat drankie? En jij moet dezelfde dag als mij ongi worden? Gezellig
Oh meiden, ik ben net weer stom geweest hoor, heb van die testen van 4 dagen voor je NOD testen, en net getest... Natuurlijk negatief, had t kunnen verwachten, nu voel ik me weer zo stom! Maar goed, niks aan te doen, nu echt afwachten tot NOD! p.s. Lolly alvast een voorzichtige felicitatie, komt vast wel goed met de volgende test!
nee ben ook na mijn eisprong gestopt! mijn borsten zijn ook gevoelig en lijkt net een landkaart (met al die blauwe aders). ik ben wel moe maar dat heeft meer met mijn herstel te maken denk ik. heb wel weer erg veel zin in kaas (had ik ook tijdens mijn zwangerschap). genoeg dingen dus om mezelf helemaal gek te maken Wanneer wil je gaan testen?
Nou aders heb ik geen last van. Maar ja weet ik heb ook zoiets je lichaam maakt je vaak genoeg gek! Dus ik heb zoiets wacht gewoon me nod af en dan zie ik wel weer verder. Dus testen daar wacht ik nog lekker mee, eerst maar zien of ik ongi word en dan laat ik je het wel weten ahaha,