Ik had het eigenlijk over specifieke vruchtafwijkingen. Op de rest van de bijwerkingen bij de mens moet het inderdaad wel getest zijn. Maar voor dat soort tests vragen ze ook altijd vrouwen in de overgang, of gesteriliseerde vrouwen. Verder begrijp ik wel wat je bedoeld, en daar heb je inderdaad gelijk in.
Gefeliciteerd zwangeren! Hier nog steeds geen te bekennen. Ondanks dat ik 15 dagen DPO zit, en volgens FF op 13 DPO een T in een wit vakje had. Dus mijn banner hieronder klopt niet! Liefs Bregt
Ok, ja specifieke vruchtafwijkingen testen ze minder snel op mensen, maar toch halen ze soms uit bloedonderzoeken ed van mensen die een abortus hebben laten plegen vanwege afwijkingen waaraan het heeft gelegen. Zo komen ze vaak aan de zinnen die op bijsluiters staan dat het neit goed is als je zwanger bent. Ik heb een beetje een verouderde kompas ( het boek waar de artsen ook in kijken zoals het net al gezegd werd...) en kan dit middel niet eens vinden. Het is dus vrij nieuw denk ik dan. En als ik het goed begrijp van daisys dan heeft zij gevonden dat het de eerste 3 maanden wel schadelijk is... Moeilijke situatie dus en 13 dagen is te lang om te wachten met een medicijn... Ik hoop maar voor je dat het helaas niet raak was deze maand en dat je na de keur volgende maand dubbel zoveel vreugde mag hebben en wel een mooie pos test in handen mag hebben... Heel veel kracht
Ik zal vanaf mijn roze wolk wat hormoontjes rond strooien strooi strooi strooi strooi strooi strooi Wel allmaal goed vangen hoor
Ik mag dus door naar juli...(laat ei) mijn temp was gezakt dus ik dacht gooi er eens even een testje tegenaan gister en eergister. Nu eergister een lichte streep en gister een positieve ovulatie test.. mijn NOD verschuift dus naar 2 juli... @ zwangeren gefeliciteerd de rest wens ik heel veel succes... hoop op veel roze
Jollie en Lolly, gefeliciteerd meiden Hier wachten we tot ongi over is en dan maar weer aan de slag in de 4e ronde !
@ DaisySanches .. vanwege onaangenaame geurtjes .. heb ze niet altijd maar het is zo vervelend .. ha zei dat doucheknop genoeg zou zijn .. maar de klachten worden er niet minder van ..
Heel erg bedankt NieuwBegin .. Ga er ook niet echt meer vanuit dat het raak zal zijn .. majah die gedachte maakt het wachten ook wel weer minder lang .. mocht ik nog overtijd zijn tegen de einde van de maand .. dan doe ik gewoon mee met de test ronde 1 juli hoor dames 8) 8)
BAH... Wat klinkt dat ontmoedigend. Naja ik zal toch realistisch moeten blijven. Ik heb echt geen idee waarom dit zo lang moet duren. De 2 maanden voor mijn MK heb ik allebei de keren een cyclus van 29 dagen gehad. En nu dit... (Geen bloed geeft moed)
Jollie en Jolly gefelciteerd meiden. Geniet er van. Meiden die ongi zijn geworden: balen. Dikke knuf. Hier al een paar dagen aan de diaree. Word er niet goed van. Verder geen bijzonderheden. Temp was vanmorgen 0,1 graad gezakt naar 36.9.
Even een vraagje, zou iemand mij ipv 22 juni op 24 juni willen zetten. Ik had mijn agenda datum in mijn hoofd ( ik had heel blond toen ik hoorde dat het wel even zou kunnen gaan duren alle cyclussen van 29 dagen al in mijn agenda gezet, maar toen er dus een maand met 27 tussen zat heb ik dat niet verandert...) Maar ik heb mijn nod pas de 24ste... Thanks...