Wauw! Jollie&Lolly allebei van harte! En geniet er van.... Ik moet nog 2 dagen wachten of ik me nod krijg pfff. P.s kan ik op de lijst worden gezet? 19 Juni Groetjes,
Zwangere dames van harte gefeliciteerd! Ik heb over 9 dagen mn NOD. Ik heb nu 3 testen in huis en denk dat ik deze maand voor het eerst een keer ga testen na mn nod als de nog niet zijn geweest dan tenminste. Ik heb nog nooit een test gedaan en ben wel erg nieuwsgierig hoe dat het werkt. Of ie nou negatief is of niet. Stom he hihi
Ja is wel slim! Maar vooral knap als je dat kan! Suc6! Hier nog steeds geen eisprong te bekennen, beetje jammer maarja zal morgen wel komen denk ik!
goede middag dames, hier even een druk weekend achter de rug gehad. voel me zo lamlendig. nog een weekje en dan moet ik nog worden ben erg benieuwd. voor alle zwangeren van harte gefeliciteerd.
He meiden even een vraagje, ik las bij " zwanger worden" al het een en ander, maar toch even hier ook vragen voor de zekerheid omdat het topic daar erg verschilde ( nu zullen de reacties hier ook verschillen omdat elk lichaam anders is, maar goei...) VAndaag zou mijn innestelling zijn eventueel... ( dinsdag mijn ei met ovu ontdekt). Nu heb ik vandaag ( voor het eerst in dit halve jaar) een melkachtige afscheiding ( niet draad trekkend solly ) Herkent iemand dat hier?
als je dinsdag een posi ovu had kan het pas zijn dat je ei op donderdag gesprongen is Die afscheiding heb ik elke maand ook zo ineens uit het niks dat het kwam en nu is het normaal
Hoihoi meiden, Ben ik weer ben er een tijdje uit geweest me ongi is nog steeds niet op gang gekomen vervelend is dat! maar me banner klopt wel ongeveer denk ik! En voor de mensen die dat willen kan ik weer pendelen! Groetjes juulsrulez
Tja ik ben nu al 7 maanden niet echt ongesteld geweest alleen 30 april een dag een heel klein beetje en heb zelfs vandaag nog getest en was niet zwanger dus ga binnekort een afspraak maken met de dokter. Groetjes juulsrulez
pfffff... vandaag getest.. en wel om 17.00 uur 's middags.. had natuurlijk al wat gedronken enz.. Willen jullie eens in mijn album kijken.. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar denk dat het raak is.. Moet het gewoon horen van iemand.. Morgenvroeg doe ik nog eens een test met ochtendurine...