een felicitatie vanuit hier overmorgen nog ff een test er tegen aan gooien meis Maar dit ziet er zwanger uit
TWijfel over zo'n mooie streep? Hij is wat licht maar het is er echt een hoor... Gefeliciteerd meid echt super ga die roze wolk op en strooi voor ons...
hey meiden hier ik duim voor jullie! @sizzel ik zie ook een dun streepje!alvast gefeliciteerd en welkom op de roze wolk!
sizzel ik zie ook een streepje morgen of overmorgen nog een keer testen en dan zal hij vast duidelijker zichtbaar zijn iedergeval van harte
Goh, proficiat aan de zwangere dames vandaag! Fijn dat de testdag uiteindelijk toch nog een aantal roze dames heeft bijgebracht! Twins
hey dames ik ben er ook weer........wat een dag..........voel me hondsberoerd......denk dta mannetje me heeft aangestoken mijn neus loopt jeukende ogen keelpijn moe en daarbij heb ik ontzettende steken in mijn rechter lies dus dat betkeent dat mijn ei vandaag pas is......heb al vanaf 17uur last van die steklen en nu nog steeds.......heb vanmiddag nog even op bed gelegen! zijn wel bij beide vaders geweest (handig als je bij 1 inwoont ) ja sizzsel ik zie ook een streeje van harte meid!
@sizzel... super van harte... ik zie duidelijk een streep hoor... super lekker van genieten voor de rest mijn dagelijkse bijdrage aan jullie vruchtbaarheid strooi strooi strooi strooi strooi strooi wel vangen he
Sizzel, jij bent hartstikke zwanger! Jouw streep is nog duidelijker dan mijn laatste streep! Gefeliciteerd!
wie weet vanaf hoeveel dagen over tijd het een goed idee is om langs de dokter te gaan voor een bloedtestje? ik denk namelijk dat als k donderdag het nog niet ben dat ik eerst nog zelf test en anders maar even langs de ha ga.. helemaal omdat ik ook zeker weet wanneer ik mijn eisprong heb gehad.. iemand advies?
Jullie zijn echt geweldig dat jullie zo snel reageren! Ik begin er nu ook zelf echt in te geloven... Ik ben gewoon zwanger! Dat had ik echt nooit gedacht zo snel na de curettage... Ik vind het wel echt heeeeeeeeel erg eng. Ga denk ik wel een leuke banner zoeken.. Thanx lieve meiden en ik zal ook nog ff wat HCG-tjes strooien voor jullie hoor! Komen ze! *************************** ******************** ************** ******** ***** *** ** * En nu alle wachtenden hier.. vangen hoor!
meid ga een leuke banner zoeken en eng kan ik me zeker voorstellen maar ga er wel van genieten meis.. Voor mij zou als ik zwanger wer zou wezen ook wel ff onzeker zijn Maar meis klim op het rose wolkje
Ik hoop dat ik ze voor een goed doel vang he en weet je zeker dat al het hcg uit je systeem was? ( niet om de feestvreugde te bederven, maar even voor de zekerheid...)
hey meid super leuk maar begrijp dat je het eng vindt en hier precies het zelfde ook een curretage gehad in april,maar blijft eng maar probeer wel te genieten en ook alvast welkom bij de februari mamma,s