NOD juni 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door taliaa, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    nee.. weet dus niet of al het hcg uit mijn lichaam was.. heb ook niet meer getest daarna.. stomstomstom.. daarom ook nog een beetje getemperd enthousiasme.. wil morgenvroeg sowieso testen, maar het is inmiddels al weer 9 weken geleden.. dus ga er wel een beetje van uit dat het allemaal uit mijn lichaam is.. Ik hoop het in ieder geval.. Ik had er zelf ook al aan gedacht hoor, maar kben echt overtijd uitgaande van mijn langste cyclus na curettega.. voor curettage altijd 27 dgn.. na curettage 1 x 30 dgn.. en nu zit ik al weer op 31.... Ik blijf nog wel wat twijfelen.. maar blijf ook hopen...

banner toch nog maar even weggehaald.. Durf er nog niet helemaal op te vertrouwen..

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ben je nog ongesteld geweest tussendoor

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meid hier precies het zelfde en ook 1 keer na curretage ongi na iets langere cyclus en daarna weer zwanger en meid je hcg is je lichaam wel uit na 9 weken!

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    yep.. 30 dgn na curettage flink ongesteld geweest, en nu zit ik dus op dag 31 met een licht positieve test..

5. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    O je hebt na je cur. nog een ongi gehad, dan is eht wel uit je systeem.. dan dnek ik dat je toch een enkeltje roze wolk mag boeken hoor... Maar snap je voorzichtigheid wel....

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik zit ook wel al heeeeeeel voorzichtig met 1 voet op die roze wolk hoor.. Maar ben zoooo bang dat het weer niet goed is of dat ik me vergis of zo.. Ja misschien aanstellerij, maar zo voelt het voor mij echt..

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja meid ik weet precies wat je nu denkt of voel! komt goed dikke knuff

8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    @ Joma.. ik hoop het echt.. Ik ben in ieder geval heel hard aan het duimen...

En natuurlijk blijf ik ook duimen voor al die andere lieve meiden hier.. Jullie zijn schatten

9. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Sizzel, ik begrijp je onzekerheid ook hoor. Ik begon het ook pas te geloven toen ik zag dat mijn streepje bij elke test dikker werd. 't Is ook eng, zo na een MK.

10. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Gloeiende, gloeiende Wies! Die &^%^*$#% :evil: :evil:
    Sterkte en even een digi knuf van mij.

@ Sissel: Jippie! Van harte gefeli meid!
    Geniet ervan op die roze wolk! ;)

Liefs

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sizzel meid gefeliciteerd ik snap je onzekerheid wel hoor ik had ook maar heel licht streepje maar 2 dagen later was hij toch echt heel duidelijk dus meid over 2 dagen nog testje ertegen aan en dan zul je zien dat hij echt is hoor welkom op de roze wolk

voor de rest van de meiden hier komt nog wat hcg aan hoor strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi

12. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    sizzel je onzekerheid is logisch maar klim langzaam naar die roze wolk!

xxx

13. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Mijn nichtje wilde iedereen die nog op de wachtbank zit even een roze wens geven.. zij zal haar best doen om ze uti te laten komen

Nu maar hopen dat de wens feeen genoeg hcg in hun pakket hebben.... ;)

14. Manoe 33

Manoe 33 Lid

8 jun 2007
    76
    0
    0
    Office manager
    Den Haag
    hallo ladies!

Aangezien er vandaag een testmarathon was ben ik erg benieuwd hoeveel roze hier uit is gekomen? Weet een van jullie dat?.
    Ik zat zelf ook bij die testmarathon van 17 juni, en heb een heeeeeel licht streepje getest (zie bericht in ander forum), ik durf nog niet voluit te juichen dat ik roze ben... Morgen wil ik de 2e test doen.

Lfs Manoe

15. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    spannend manoe... ik duim voor je mee ...

16. Manoe 33

Manoe 33 Lid

8 jun 2007
    76
    0
    0
    Office manager
    Den Haag
    Dank je nieuwbegin,

daarom wil ik nog ff niet op de lijst...(roze limo was toch voor juni?)

Pas als het een vette streep is dan wil roze :D :D
    Vandaag is eigenlijk mijn ongi dag, maar gelukkig nog geen tekenen daarvan...
    Dus morgen officieel 1 dag overtijd...

Ik zal je duimpjes hard nodig hebben..

thanks!

lfs Manoe

17. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    Manoe, ik duim zo mee voor jou! Ben heel benieuwd!

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Wat fijn er weer nieuwe zwangeren bij te zien na een weekend weg te zijn geweest. Gefeliciteerd!
    Meiden die ongi zijn geworden; balen zeg. Ik zie jullie vast weer in juli (al hoop ik het natuurlijk niet).

Ik ben nog steeds in afwachting van mijn ei. Raar om na een half jaar heel regelmatig ineens zo'n onregelmatige cyclus te hebben. De ovu-testen beginnen nu wel iets te kleuren, dus verwacht dat ie morgen (op mijn verjaardag!) positief zal zijn... wordt dus een cyclus van 30 dagen ofzo. Nou ja, we zien wel.

groetjes, Miepie

19. Manoe 33

Manoe 33 Lid

8 jun 2007
    76
    0
    0
    Office manager
    Den Haag
    Jij ook dank je twins..

Maar ik zie in je banner dat je morgen ook mag testen...
    ga je dat doen of heb je het al gedaan?

In ieder geval heel veel hcgtjes en geluk!

lfs Manoe

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @manoe meid streep is streep ik zie je toch snel in februari mamas he meid

Deel Deze Pagina