Ik ben vanmorgen bij de ha geweest (tenminst op zijn verzoek bij zijn assistente). "Je komt je ochtenurine brengen" Had ik niet meegenomen, had toch wel een verwijzing verwacht. Ik heb gisteren nog negatief getest (met een ziekenhuistest). Moest ik hem van de assistente vanmiddag maar bellen en de situatie uitleggen (wéér) . Dat heb ik dus maar gedaan. Nou heb ik woensdag wéér een afspraak, maar dan met ha zelf. Hij gaat kijken of er niet iets anders aan de hand kan zijn (pppppppfffff)? Ik heb hem een week voor mijn NOD ook al gesproken en aangegeven dat ik wat aspecifieke klachten had. Toen was het voor mij nog iets onschuldigs en heb toen niet aan iets hormonaals gedacht. Wanneer hij aanstaande woensdag niets bijzonders kan vinden zal ik een afspraak moeten maken met de gynaecoloog. Waarom moet dit allemaal zo lang duren. Ik wil zo graag weten waar ik aan toe ben.
Pffffff wat een gedoe zeg! Wat dat betreft is het toch vreselijk om in een regeltjes-land te wonen.. Volgens mij gaan er nog heel wat keren volgen dat je je hele verhaal nog een keer moet doen. Ik bedoel.. een ha moet toch ook wel snappen dat een vrouw zich in zo'n geval super onzeker gaat voelen en gelijk wil weten of er iets is? Ik hoop voor je dat ze er een beetje vaart maken.. Heel veel sterkte in ieder geval.. ennuhhh.. als er wat is, gooi het eruit heh.. Dikke knuf!
Hey meiden, Ik zei gisteren avond tegen mijn vriend: ik voel lichterlijke ongi krampen en morgen ben ik ongi en ja hoor word vanochhtend wakker en daar waren ze grrrr. Ik kom hier even niet meer (niet bedoeld voor andere hoor) maar kan er niet meer tegen om te zien hoeveel rose er steeds bij komt ik kom pas weer terug als ik goed nieuws heb. groetjes,Daisy
@Missdaisy, ik heb precies hetzelfde gedaan als jouw, ik was het na 8 maanden ook zat en ben toen een maand niet geweest, en toen kwam ik toch maar weer trug om te vertellen dat ik zwanger was. Duss hoop voor jou ook dat je volgende maand terug komt met hartstikke goed nieuws. Ik strooi wat hcg'tjes speciaal voor jou..! En natuurlijk ook wat voor de rest..! KOP OP meiden..!
Jippie! Ik heb eindelijk mijn ei gevonden! Ik verhuis naar juli; na een half jaar lang een redelijk regelmatige cyclus is ie nu blijkbaar ineens onregelmatig... Ga maar weer uit van een LF van 12 dagen, net als vorige maand. Succes allemaal hier en ik blijf het zeker bijhouden hier! Liefs, Miepie
Passagierslijst roze limo [img=http://www.limosdirectory.com/listed/select-limos/pink_limo.jpg]www.limosdirectory.com/listed/select-limos/pink_limo.jpg[/img] 01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi & Wiesje & dieudonnee & Fempje & Nessie 02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 & cynthiaB & Kaley & Delayla & maels 03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN & annrieke 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana & Jellybean 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 & Lima 06 juni: dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 & Veertje23 07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & ukkie87 & moedergans & Mariebel & Dwazie1980 & Vivian & nina1983 & Pipi24 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 & blondie & Lis & daantje86 10 juni: MenM & Bloem75 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra & vosje2000 & mama2801 11 juni: Carla2028 & Sje & Yuntje & Claire & mmt & Gizzy 12 juni: Isababy & Mariaatje & Maudi & HSTER 13 juni: Parel & Racebabe & MamaNorah 14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 & Nynke31 & visje83 & go4baby 15 juni: Marloesje & Taby 16 juni: Diaantje78 & Vicky & Missdaisy & butterfly 17 juni: sarai & Boterbloem & Taliaa & Julita & Wens3 & Sizzel & Wies31 18 juni: Weethetwel & Kareltje & Rainstarrr & Manoe33 19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 & Maria79 & Blondie & Just4love 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf & Franka & minnie01 & Hummel & Vlinders 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme & watervrouw & jessica83 & Floddertje & Boney 22 juni: Jannes & Danjo & Zico & Brenda1976 & Essievld 23 juni: Glitter & Naomi33 & Pebbles & Derona & Daam & Lot23 24 juni: Maranka & Lucifer99 & kellox & Nieuwbegin 25 juni: Frumpje & Diddl & ilona21 & Loesie & ktje 26 juni: Dotje1986 & lafemme & cristel1986 & Lise & dromertje & puzzcat24 27 juni: SheDevil & KellyM & Karine 28 juni: hopes & Sssassskia & mamajanneke & Anna26 & Mausje & Sweet dreams & Emma29 & Sann & MamavanJordy 29 juni: Nikita23 & Dani86 & lievebeestje & Nessie & juutje68 & essiee 30 juni: Nikkie & caitlin80 & Joss81 & marleen123 & Mpje & roshi & yolandabenny & Ginger & Claudia2510 & Hoopgeluk 202 passagiers voor de Roze LIMO! 75 ongi.... 22 zwanger.... 19 negatieve test.... 0 twijfel....1 miskraam.... 6 onbekend.... Testmarathon 17 juni (vaderdag) 1. Mss Ace ongi 2. sarai 3. racebabe ongi 4. Lolly ZWANGER!! 5. Wies31 ongi 6. daantje86 ZWANGER!! 7. Wens3 ongi 8. Milli ongi 9. Butterfly 10. Diana81 ongi 11. Sizzel ZWANGER!! 12. Kareltje 13. Hster ongi 14. G04baby ongi 15. visje83 neg 16. manoe33 Testmarathon 24 juni 1. Nieuwbegin 2. FunnyMe 3. Marieke1610 4. DaisySanches 5. Ilona21 6. Anieteke 7. Kellox 8. Maranka 9. Nony 10. Twins Testmarathon 1 juli (combimarathon met late juni en vroege juli meiden) 1. bianca84 (juli) 2. Miepie80 (juli) 3. HoopGeluk (juni) 4 Nikita23 (juni) 5 Dani 86 (juni) 6. Sarah1981 (juli) 7. Lies (juli) 8. Jiska (juli) Heb mezelf er voor juni even af gehaald.
Passagierslijst roze limo [img=http://www.limosdirectory.com/listed/select-limos/pink_limo.jpg]www.limosdirectory.com/listed/select-limos/pink_limo.jpg[/img] 01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi & Wiesje & dieudonnee & Fempje & Nessie 02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 & cynthiaB & Kaley & Delayla & maels 03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN & annrieke 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana & Jellybean 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 & Lima 06 juni: dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 & Veertje23 07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & ukkie87 & moedergans & Mariebel & Dwazie1980 & Vivian & nina1983 & Pipi24 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 & blondie & Lis & daantje86 10 juni: MenM & Bloem75 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra & vosje2000 & mama2801 11 juni: Carla2028 & Sje & Yuntje & Claire & mmt & Gizzy 12 juni: Isababy & Mariaatje & Maudi & HSTER 13 juni: Parel & Racebabe & MamaNorah 14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 & Nynke31 & visje83 & go4baby 15 juni: Marloesje & Taby 16 juni: Diaantje78 & Vicky & Missdaisy & butterfly 17 juni: sarai & Boterbloem & Taliaa & Julita & Wens3 & Sizzel & Wies31 18 juni: Weethetwel & Kareltje & Rainstarrr & Manoe33 19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 & Maria79 & Blondie & Just4love 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf & Franka & minnie01 & Hummel & Vlinders 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme & watervrouw & jessica83 & Floddertje & Boney 22 juni: Jannes & Danjo & Zico & Brenda1976 & Essievld 23 juni: Glitter & Naomi33 & Pebbles & Derona & Daam & Lot23 24 juni: Maranka & Lucifer99 & kellox & Nieuwbegin 25 juni: Frumpje & Diddl & ilona21 & Loesie & ktje 26 juni: Dotje1986 & lafemme & cristel1986 & Lise & dromertje & puzzcat24 27 juni: SheDevil & KellyM & Karine 28 juni: hopes & Sssassskia & mamajanneke & Anna26 & Mausje & Sweet dreams & Emma29 & Sann & MamavanJordy 29 juni: Nikita23 & Dani86 & lievebeestje & Nessie & juutje68 & essiee 30 juni: Nikkie & caitlin80 & Joss81 & marleen123 & Mpje & roshi & yolandabenny & Ginger & Claudia2510 & Hoopgeluk 202 passagiers voor de Roze LIMO! 75 ongi.... 22 zwanger.... 19 negatieve test.... 0 twijfel....1 miskraam.... 6 onbekend.... Testmarathon 17 juni (vaderdag) 1. Mss Ace ongi 2. sarai 3. racebabe ongi 4. Lolly ZWANGER!! 5. Wies31 ongi 6. daantje86 ZWANGER!! 7. Wens3 ongi 8. Milli ongi 9. Butterfly 10. Diana81 ongi 11. Sizzel ZWANGER!! 12. Kareltje ongi13. Hster ongi 14. G04baby ongi 15. visje83 neg 16. manoe33 Testmarathon 24 juni 1. Nieuwbegin 2. FunnyMe 3. Marieke1610 4. DaisySanches 5. Ilona21 6. Anieteke 7. Kellox 8. Maranka 9. Nony 10. Twins Testmarathon 1 juli (combimarathon met late juni en vroege juli meiden) 1. bianca84 (juli) 2. Miepie80 (juli) 3. HoopGeluk (juni) 4 Nikita23 (juni) 5 Dani 86 (juni) 6. Sarah1981 (juli) 7. Lies (juli) 8. Jiska (juli) Heb mezelf er voor juni even af gehaald.[/quote]
Oh ja.. mocht ik vandaag of morgen niet ongi worden.. ga ik pas vrijdag testen.. Mijn vorige tests deed ik ook n.a.v. verschijnselen.. maar ja.. hoe meer je erover leest, hoe meer je denkt dat je dat ook voelt.. haha. ik ga nog ff duimen dat het uitblijft.
18 dagen na mijn ei toch balen, maar ja helaas.. had er toch een goed gevoel over.. mijn cyclus word steeds langer...
Nehhh, ben te vaak teleurgesteld geweest door gelijk te testen.. dus moet maar ff wachten. Voelde me een paar dagen terug echt heel erg ongi, maar nu alleen nog maar een raar gevoel in mijn onderbuik. Weet je wat het is? Als ik ga testen ben ik meestal binnen een uur ongi! hahah tis echt ongelooflijk. vroeger voelde ik bijna niets van mijn ongesteldheid, maar sinds ik van de pil af ben is het echt een drama. (ong. 1 jaar) Dus ja, voel het nu soms niet opkomen, maar meestal wel. (hahah, wat wordt dit trouwens een vaag verhaal) Hoe lang is jouw cyclus eigenlijk? wie weet kunnen we samen aftellen naar de volgende NOD als ik vandaag of morgen ongi wordt.
jah teleurstelling is niet leuk neej.. heb nu weer 3x een negatieve test in handen gehad voordat t doorkwam.. erg irritant! maar ik had ook zeker een week al een ongie gevoel.. heel raar had ik anders nooit.. wil je er niet mee ontmoedigen hoor! jah en mijn cyclus, helemaal vaag, was altijd netjes 28 dagen, vorige cyclus ineens 32 dagen en nu ineens 36 dagen, dus wat t nu weer word, geen enkel idee! nou in ieder geval succes ! ik duim voor je dat je niet ongie word, maar lekker roze mag! lijkt me zo heerlijk gevoel.. was vandaag ook zo leuk, had cursus, zit er een collega die vertelt dat ze 3 maanden zwanger is en iets later word ik gewoon weer ongie! zo balen op dat moment!
Mag ik me hier ook aanmelden? Wanneer mijn cyclus weer 28 dagen is dan kan ik de 27ste testen.. Visje, balen zeg..Zeker als je dat nieuws van je collega hoort...
Uh ohhhh.. ik zit al minimaal 7 maanden lang op 29 dagen precies. (vanaf dat moment heb ik het een beetje bijgehouden, daarna nog strikter om ovu te bepalen) Dus ik hoop niet dat ik straks ook nog eens een langere cyclus heb. Raak ik helemaal confused. Ik heb trouwens ook al 3 x getest. En 1 x voelde ik bijna ALLE symptomen. Maar toch ongi. (zou het ook helemaal niet moeten lezen.. hihi) Tis echt alsof de duvel ermee speelt heh! Dat is dus ook zo met het testen.. zodra ik er ZO veel mee bezig ben dat ik het wil gaan testen, wordt ik ook ongi We shall see.. en ik laat je het wel weten.. heb het gevoel dat ik nog maar met 1 vinger aan de bumper van de roze limo hang..
Thnx! Ik ga zo naar huis.. zit nog op mijn werk.. heb thuis een slecht internet verbinding, dus ben bang dat ik morgen pas weer van de partij ben op het forum. Fijne avond Vis! (en de andere dames natuurlijk ook )