@visje83: balen joh, toch nog ongie ,terwijl het er zo goed uitzag! Jammer hoor! Hopelijk volgende maand raak! En hopelijk niet weer zo'n lange cyclus want das zonde van de tijd...
Ik sta niet meer in het groen. Dat stond ik een paar pagina's terug nog wel. Kan iemand dat alsnog weer ff doen? Liefs Hummel.
dat kan je wel zeggen zonde van de tijd hihihi en echt ongie is t nog niet helemaal heel vaag, alleen nog maar bruin, heb ik anders ook niet, ach zal vannacht wel goed door breken denk k! op naar de volgende ronde maar weer!
hallo ladies Vindt het toch wel een beetje sannend worden maar heb geen hoop Bij vlagen een beetje misselijk en mn borsten doen verschikkelijk zeer Maar weet dat mn lichaam me behoorlijk in de maling kan nemen
hallo meiden, Ik had me vorige week opgegeven voor de testmarathon van 17 juni. Ik heb ongeduldig de 16e getest...toen had ik een heeeeeeeel vaag blauw streepje, nauwelijks zichtbaar... Vandaag heb ik een 2e test gedaan. Ik zou enkele van julllie nog informeren hoe deze test zou uitpakken... welnu.... ik denk dat ik nu echt wel in roze mag.... !!!!!! Het streepje is duidelijk dikker en zichtbaarder.... Ik ben zwanger YES! Kan het nauwelijks geloven en moet de test dan ook regelmatig bekijken..! Ondanks dat ik mega blij ben weet ik dat het voor vele van jullie wrang is om te lezen...omdat jullie al zolang aan het proberen zijn en het maar niet wil lukken... ...Ik zou dan ook niets liever willen dan dat het bij jullie ook eindelijk raak mag zijn. ...ik blijf voor jullie duimen... lfs en keep on trying. Manoe 33
Even een hart onder de riem. Ik kan me de NOD-forums nog goed herinneren en heb het daar heel erg naar mijn zin gehad. Houdt de moed er in meiden! Voor je het weet ben je 30 weken zwanger! Liefs Lintje
GEFELICITEERD Manoe! en alle anderen (als die er zijn, ben hier niet meer zo vaak.) Heb vandaag (eindelijk) een positieve ovulatietest gehad. werd wel tijd is nu dag 19 al, dus weet even echt niet meer wanneer ik ongi zou moeten worden. ga nu maar uit van cyclus van 29 dagen. en dag zien we wel. We weten nu wel dat we waarschijnlijk elke maand op het verkeerde moment hebben geklust omdat mijn ei pas zo laat komt. Hopelijk is het deze ronde raak. Succes allemaal! Essiee
dank jullie wel voor de lieve felicitaties... Keep on hoping...ik zal geregeld hcgtjes sturen! lfs Manoe
hey Manoe! Super! Ben zo blij voor jou! Hier wordt het nu echt wel spannend. Ben sinds vandaag met vlagen misselijk. Kan nog alles eten, maar het bevalt me allemaal niet zo goed. Daarstraks vreesde ik zelfs dat alles er terug uit zou komen (wat gelukkig niet gebeurde).. Krijg het zo lastig nu om niet op hol te slaan... weet echt niet hoe ik de komende dagen nog doorkom
Manoe ook heel erg gefeliciteerd meid! Verplicht stooien hoor hier! Hier nog steeds alles goed, mijn kwaaltjes zijn de gebruikelijke die ik iedere maand heb en dus zal ik wel gewoon ongi worden... Zolang er nog geen bloed is heb ik stiekem natuurlijk wel hoop, maar toch ben ik bang voor weer een teleurstelling... Afwachten dus nog maar...
meiden ik kom mijn portie hcgtjes weer even strooien strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi goed vangen he ik wil jullie allemaal zien in februarimamas