graag gedaan hoor ik kom ze zovaak mogelijk strooien ik heb er toch genoeg over en dan is mijn misselijkheid misschien wat minder
Haai dames, Kben hier nieuw. Ben nu bezig met de 2e klusronde! M'n NOD is 30 juni. Ik dacht dat ik er veel ste veel mee bezig was, maar nu ik een beetje rond snuffel zie ik allemaal dames met de zenuwslopende 2 weken. Heerlijk al die 'lotgenoten'. Ik ben nog niet eerder zwanger geweest. Mijn eisprong was de 16e, althans ik dacht even een flinke steek te voelen. Eigenlijk nog nooit eerder mijn eisprong bewust gevoeld. Vlak daarna gevreeën en de volgende avond ook. Hoe schatten jullie mijn kansen in? Ik kom hier gauw weer bijkletsen. Ben erg benieuwd hoe het met jullie afloopt deze maand. XXX Susan
Heee.... Ik kon het niet laten en heb een test gedaan die ik nog had liggen en raad eens..... Ik mag mee in de ROZE LIMO..... Ik had nog helemaal niet verwacht positief te kunnen testen, maar zie daar. Ronde tien is RAAK. @susan, welkom en veel succes meid.... @iedereen: hopelijk snel meer passagiers in de LIMO
Hoşgeldiniz Bahar, Yazdığın mesajlardan bir kaç tane okudum. Bir kaç ay öce düşük yaptığını öğrendim, inşallah çok yakında yine hamile kalacaksın! @Manoe, van harte meid, geniet ervan!
minnieo1 gefeliciteerd! ik ga bij juni weg en hoop mee te mogen op de roze tractor (d8 ik) naar juli.. hoop dat me cyclus wat korter is deze keer, anders moet ik nog wachten tot eind juli! ik hoop jullie daar allemaal niet te zien.. dus word allemaal maar roze
Kop op Visje83, weer volop kansen in de volgende ronde, zou leuk zijn als jij binnenkort ook goed nieuws aan je collega kan brengen! En een cyclus van 36 is absoluut geen reden voor paniek, is heel normaal, misschien alleen wat lastiger om uit te vinden wanneer het juiste moment is om te klussen. Succes
Ben 1 middagje weg en ik moet tot de conclusie komen 2 zwangeren, maar helaas ook wat rood... Zwangere super.... helemaal goed, gefeliciteerd... Visje en andere die ongi zijn geworden.. das super... rot.. maar hoofd omhoog hou vol...
@de zwangeren...van harte meiden..gefeliciteerd..en nu lekker gaan genieten..! @de ongi dames..balen hoor..maar kop op..volgende ronde word jullie ronde. @de wachters..ik strooi nog even wat hcgtjes voor jullie... @de negatieve testers..voor jullie ook nog wat extra hcgtjes dat ie toch nog maat positief mag worden..! fijne dag allemaal.. Heel veel liefs,
@minnie01 gefeliciteerd meid welkom op de grote roze wolk @voor de rest strooi ik nog wat hcgtjes strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi fijne dag allemaal