bedankt meid hoop dat jij ook snel de op bezoek hebt dan kan je tenminste voor het eggie gaan. Ik zal voor je duimen x
hallo alle zwangeren van harte gefeliciteerd. ik zit nog steeds op een hele lange wachtbank, erg vervelend. heb last van bijna alle kwaaltjes die je kunt hebben, vooral m`n moeheid en grotere borsten vallen op. Ga donderdag of vrijdag nog eens testen, als deze negatief is dan maar ff naar de huisarts. word er erg simpel van. Ben niet zo heel veel op het nod forum te vinden maar lees wel heel veel mee. Bij een aantal is het erg spannend zie ik wel. nou, meiden heel veel succes allemaal. gr mayo
@mayo, jeetje das wel balen zeg, zo lang overtijd! Hopen dat het snel een positieve test mag zijn. Is dit jouw 1e cyclus na stoppen met pil? Liefs, Kelly
hoi Kellox ja dit is mijn eerste cyclus, ik weet dat je van allerlei kwaaltjes kan krijgen na het stoppen met de pil maar m`n ongi had er al lang moeten zijn aangezien ik op dag 12 m`n ei heb gehad. pfffffffffffff........vind het allemaal zo vreemd, word er echt zat van. maarja, voor de verandering: nog ff afwachten. voor jou is het ook bijna testen, spannend! gr mayo
Hallo, Ik heb ook van allerlei kwaaltjes maar denk dat mn ongie gaat doorbreken. Sinds 1,5 week misseljk als ik wat heb gegeten dat heb ik deze maand voor het eerst. Een opgezette buik en sinds vandaag mn eerste krampjes beetje laat dus. En gisteravond nog even geklust en toen klein beetje roze bloed verloren dus wie weet. ZWangeren GEFELICITEERD
kellox ik heb 27 dagen en 28 dagen.. dus wacht daarom vandaag nog af... spannend is het wel.. Om het half uur ff naar de wc.. hoe erg kan je zijn.
Meiden als jullie mij missen..... Ik ben aan het hangen en aan het dagdromen dat ik veel hcgtjes mag vangen...
Ik wou vandaag weer gaan testen, maar begin al ongikrampen te krijgen, dus ik denk dat ik toch weer die rotduivels krijg. En ik had nog wel zo'n goede hoop. Liefs Hummel.
Ola ladies van het NOD forum! Bij mij zijn ze ook nog steeds niet aan komen waaien.. Had van de week beetje ongikrampjes, maar ook gekke zijsteken. Ik verwacht er maar niet te veel van, want dan kan het alleen maar meevallen. Gister wel k*tsmisselijk naar bedje gegaan, maar dat was meer van de zenuwen. Tenzij er iets als avondmisselijkheid bestaat natuurlijk Ik zie dat meerdere mensen uit mijn rijtje overtijd zijn. Good luck ladies!
Oh, ik zie dat mijn banner gewoon weer opnieuw is begonnen.. haha.. ik zal ff een andere banner laden..
Dames ff vraag... Dat tellen van wanneer je ongi word.. Tel je dan 1e dag van de ongi mee? Ben ff de tel kwijt hier hahaha... Want als je de 1e dag mee rekend zit ik nu op 29 dagen
rainstar...avondmisselijkheid kanook hoor... je hoeft niet perse smorgens misselijk te zijn.. sommigen zijnhet de hele dag en anderen alleen savonds..