Owwww ok Thnx Ichtus! Wist ik helemaal niet.. Ik kijk het nog heel even aan, omdat ik al 3x te vroeg heb getest.. (meestal als ik alleen al aan het testen denk, word ik ongesteld hahah) Ik ga vrijdag pas testen mocht ik dan nog niet ongi zijn.. Ondertussen een beetje hier aan het hangen en lezen..
whaha het wordt hier weer ff spannend, rainstarr en boterbloem hoop dat jullie ook gauw testen! Ik wil wel weer wat ROZE voorbij zien komen hier! Geeft altijd hoop--> en hoop doet leven!
Ja.. maar twijfel slaat toe nu he.. Doen of wachten... het is wel 29 dagen nu... En normaal zit ik 27 dagen.... en die 28 had ik omdat ik het s nachts werd.. dus zit normaal redelijk bij 27..
Als je normaal gesproken heel regelmatig ongesteld wordt, dan zou ik wel gaan testen hoor weethetwel. Normaal gesproken is mijn cyclus exact 29 dagen, ben daar nu dus ook overheen. Maar iets in mij zegt dat ik morgen gewoon ongi ga worden, vandaar dat ik niet ga testen.. beetje bang voor de teleurstelling..stom he? Spannend! Laat je weten wanneer je gaat testen?
rainstarrr ik heb het dus zoals ik zei bij 27 dagen.. Het is dus nu 29 dagen.. mijn vriend zegt je word altijd op dinsdag ongi... maar heb een gek gevoel..iets zegt ja het is raak... en iets zegt word ongi.. Ik ga toch maar vast vanmiddag een test halen. En dan morgen testen.. of ik moet er niet tegen kunnen en straks al testen.
Jullie maken eht zo spannend dat ik toch maar even uit mijn hangmat kruip... Wie gaat er toch vandaag testen? Jullie maken eht echt allemaal spannend... ALs ik 1 dag overijtd ben zou ik zeker gaan testen omdat ik idd een vrij regelmatige cyclus heb.... Dus kom op testen....
We houden de spanning er in.. hihih. Goed.. als om 14:30 nog geen duivel is.. ben ik vrij van me werk.. en haal ik er een...
hahah, ja heh! Ik heb alleen voorheen al 3 dure cb testen verknald.. dus ja.. ik ga echt echt (denk ik) echt vrijdag pas testen mocht ik niet ongi zjn geworden. Ennuh.. weethetwel.. Houd ons op de hoogte! ZEKERS als je vandaag gaat testen
We gaan het afwachten wat er gaat komen. Ga als ik straks vrij heb en nog niets er is test halen. En me zelf een beetje kennende zou die ook wel meteen open gaan. Kan niet beloven dat er meteen bericht komt.. Me mannetje is later vandaag en die heeft toch wel eerst recht het te weten.... En dan krijgen we bezoek.. dus ben bang dat jullie tot morgen moeten wachten... zou Racebabe wel sms zenden als het goed nieuws is.. dan mag zei jullie inlichten.... Morgen ben ik er dan weer... Ga weer aan het werk dames.. tot morgen.
@bijna testende dames...SPANNEND! misschieneen tip: die dure cb tsts (digi) schijnen nogal wat hcg nodig te hebben.. ik heb voor NOD met HEMA test getest en op NOD met Kruidvat.. die zijn bijn identiek! schijnen goed te zijn en bij mij nog geen vals resultaat gegeven! een maand eerder was er met geen mogelijkheid een streepje teontdekken. zelfs geen indrogingsstreepje.. dus niet meteen al je geld aan cb uitgeven hoor...is niet nodig..kun je altijd later voor de zekerheid nog ff doen!
Er zijn ook hele goedkope goede testen hoor Bijv sensitest, heb gister maar weer een setje van 12 besteld
Ik zit net jou foto;s te bekijken in jou foto album maar is het geen 4 ling ofzo pfff mooi buikje al zeg