Ok, dan ga ik ff een hema/kruidvat testje halen.. Maar toch nog even wachten met testen.. heb helemaal vlinders inmijn buik! Hoop echt niet dat ik ongi wordt, want dan duurt het weer zoooooooooooooo lang.. Ennuhh Kellox.. 12 tests? MEestal als je dat doet, heb je er maar 1 nodig. Heb je zeker expres gedaan
Hihi, misschien wel een beetje ja. . . . . . Haha! Ach ja in dat geval kan ik er vast nog anderen een plezier mee doen
ichtus ik heb ook ff je foto;s gezien... maar zou niet zeggen dat je nog maar 5 weken bent... potver...
hoi ichtus ook ik heb even je foto's bewonderd! maar je ziet er inderdaad al zwangerder uit als 6 weken hoor hihi misschien een 2ling ofzo? liefs marieke
Hihi jullie moesten es weten, zou hem het liefst persoonlijk onder d'r muts houden! Wordt helemaal gek van jullie, ons zo in spanning houden HAHA W8 maar, doe ik lekker ook over een paar dagen, hihi
HAHAHA Zit net ff terug te lezen! Echt lachen! Ichtus, je hebt idd al een behoorlijke buik! Krijg je nog geen vragen?
Ik heb eind juli weer een afspraak met mijn gyn,en hij zei dat mijn vriend ook gecheckt word dan... Mijn vriend keek me verschrikt aan:"OWW dan moet ik zeker...." "Jaa"riep ik. De rest van de dag liep hij erbij als een zombie........ Hihihih
duimduim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim Ik doe met je mee, op hoop van zeggen, kom op je bent nummer 25....
Nieuwbegin,je hebt ook voor je laten pendelen wat leuk dat jij dan juli misschien zwanger bent en een meisje en ik in augustus en ook een meid Oei *duimen duimen! Nr# 25?wauw deze maand is wel een goeie niet? Dan weten we in de zomer,wat men doet in de winter hihihi
Ja, iemand anders ha( maar ik weet niet meer wie, want dat was bij een ander forum waarvan ik de link kwijt ben graakt omdat mijn pc was gecrasht) had mijn voor deze maand en een meid gependelt en weer een ander voor juli en een jongen... Ach een korreltje zout, maar het zou wel leuk zijn deze maand of volgende maand... JA het is echt goed raak deze maand ben echt benieuwd waar hij eindigd... Of wat men in een zwoele zomernacht doet wordt in de winter duidelijk
Ik hou het op 1x laten pendelen gewoon een manier voor mij om toch even te rusten tot aug hihihi Misschien gaat het dan beter... 8) gr ikke