Gisteren leek het erop dat ik ongi geworden was, maar het is bij drie bruine veegjes gebleven... Ik ben dus nog in de race! Superspannend!
pffff wordt er gek van dat wachten zeg :x wie zit er nog meeer op de wachtbank voor vrijdag ik voel van alles maar weet dat het ook bij me ongi kan horen en nog een vraagje hoe duur zijn die kruitvattesten ? liefs esther
klote lolly.. Ik dacht echt dat we samen bij de februarimama's zouden blijven... heel veel sterkte meid.. kuz
AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH ik kan er even niet meer tegen, kan er iemand even zorgen voor een tijd sprong naar zondag?
Word echt gek van me zelf hier. Ben dus altijd op tijd met de duivel alleen dit keer niet. Steken in mijn (.)(.) En onder in een brandig gevoel.. en me buik maakt over uren met soms een streek dat ik ff in elkaar duik hier. En dan het irrie wachten.. of duivel of toch zwanger... dam zeg.. dit is niet leuk.. Gister een test gedaan.. helaas maar 1 streepje Maar heb ook nog geen duivel
Lolly: veel sterkte meid. Hier temp met 0,1 graad omhoog gegaan. Verder niks bijzonders te melden. Net naar de huisarts geweest en heb een schimmelinfectie. Heb nu een capsule gekregen die ik vanavond voor het slapen gaan in moet brengen. Hoop dat ik er gauw weer vanaf ben.
ik had dat dus verleden maand heb altijd een regelmatige ongi van 28 dagen toen dus niet 34 dagen pfff maar nu voel ik me toch weer anders als verleden maand heb ik echt wel pijnelijke steken in me leis me tepels zijn wat gevoeliger ben eigenlijk de afgelopen 3 dagen heel de dag door misselijk maar kan natuurlijk ook van de warmte zijn he ik hoop ook nog nergens op ik zal voor je duimen meid
Hoop niet dat ik in eens op 34 dagen uit kom... Zit nu op 30 dagen... dus we gaan het zien.. Ik drink overdag erg veel.. dus daar zou het ook aan kunnen liggen natuurlijk... maar we gaan afwachten tot vrijdag.
Lolly meis wat balen zeg K*T Hier moten de duivels vandaag arriveren er is nogniks maar heb wel een gevoel van we wachten maar af
hallo dames, het worden spannende dagen, hoe is het hier met de zwangeren, ben een tijdje geleden niet geweest hier ompdat ik geen bericht van meldingen meer kreeg
Hier wordt het nu ook spannend, want normaal krijg ik altijd op 11 DPO al spotting of ik ben al ongi! Testen durf ik eigenlijk nog niet, want ik ben zo bang voor weer een teleurstelling Ik ben wel supermoe en loop al dagen met ongikrampen, tenminste daar lijkt het op. Ook heb ik af en toe een felle steek aan de zijkant van mijn buik, zowel links als rechts...die me dan even de adem beneemt... Heeft iemand anders dat ook? Of weet je wat het kan zijn? We wachten en zoeken maar snel weer afleiding om de dag door te komen...
Lolly, wat akelig zeg. Sterkte. Hier nog steeds rommelige darmen, misselijk en moe. Wat duurt wachten toch lang he.