NOD juni 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door taliaa, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Boterbloem Gefeli!

2. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Boterbloem gefeliciteerd!

3. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Super he he eindelijk weer een goed bericht... wat fijn. GA lekker genieten meid

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    gefeliciteerd boterbloem , geniet er maar van

5. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Even een kort verslagje van een super k dag hier, of ik nu extra aangebrand ben omdat het eventueel wel raak is of dat het gewoon echt te veel is weet ik niet en daarom schrijf ik het hier even...

We hebben in feb. een keuken besteld bij siematic, op zich een vrij goed merk en de wat duurdere leverancier. Dit omdat partner het ooit goed gedaan heeft in de it sector en een duur huis heeft waar hij geen goedkope keuken in wilde.
    Goed netjes afgesproken dat de keuken eind mei zou worden geleverd. Omdat het niet om een keuken renovatie maar verplaatsing ging zou er iemand komen via siematic die het een en ander vast zou voorbereiden aan elektra en dergelijke. Die kwam dus een halve week voor eind mei.
    Netjes op 30 mei werd de keuken gebracht.... Nou inmiddels zijn we dus 3 weken, 8 klachten ( en dan ook echt grote dingen als een horizontale nerf besteld en een verticale geleverd) en een hoop zenuwen verder.

De man die de keuken kwam plaatsen ( ook via siematic) die zou ook de oude keuken gedeeltelijk demonteren want daar komt mijn nieuwe praktijk ruimte. Goed toen die gedemonteerd werd vorige week kwamen we erachter dat er het een en ander gestuukt moest worden, dus gevraagd of hij iemand kende. Hij wist wel iemand en ging dat wel even regelen. De afspraak was dat gistewr iemand zou komen, neit gebreud dus. Vanochtend wel gelukkig maar dan blijkt dat ik de materiale zou moeten hebben. Dus weer een andere afspraak gemaakt voor vanmiddag.

Even 1 ding voor dat ik het volgende schrijf ik hou niet van discrimineren, maar kan er zwaar slecht tegen als mensen in het bij zijn van nederlanders ineens hun moerstaal gaan praten en of dat nu engels ,duits, frans, italieans, turks of pools is, ik vind eht gewoon niet kunnen als je woont en werkt in een land dat je dan in het bij zijn van medelanders je moerstaal gaat spreken ( vandaar ook mijn reactie van de week op een van de dames die hier in een andere taal begon te schrijven) dit staat voor mij los van discrimeneren, dit is gewoon een stukje normen en waarde.

Maar goed, komen er dus om 11 uur 2 trukse mannen die het stuuk werk komen doen. Ik vertel ze hoe blij ik ben dat ze op zo'n korte termijn toch tijd konden maken. Bedankt daarvoor en toen het werk uit gelegd. Maar weet je hoe moeilijk dat is als er een taal barriere is en degene die redelijk nederlans spreek opgegeven moment gewoon met de noorde zon is vertrokken?

AL met al ben ik vanochtend behoorlijk in gestort toen bleek dat ze gewoon de stroom hadden afgeknipt op plaatsen waar het niet kon en dit niet een afgedopt hadden ( dus brand gevaarlijk). Waardoor ik dus ruzie met een vriend en ruzie met partner heb gemaakt. Terwijl ik normaal altijd alles probeer op te lossen ontbrak het mij nu aan kracht en zin...

Of het nu dus de stress is of wie weet raak ik heb de hele middag verder op bed gelegen en geslapen... Dat is toch niet goed?

( sorry voor het lange stuk, maar ik moet het even kwijt, mijn intenssie was neit om iemand voor het hoofd te stoten met dit stuk....)

6. Hummel

Hummel Niet meer actief

Ik wil ff vertellen dat ik zo weer een zwangerschapstest ga doen.
    Ik vind het zo spannend.

Liefs een zenuwachtige Hummel.

7. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Boterbloem, van harte gefeliciteerd meid en geniet ervan.

Nieuwbegin, ik kan me voorstellen dat je gefrustreerd bent.
    Ik hoop voor je dat het komt doordat je misschien wel zwanger bent, dan heb je nog een leuk excuus. ;)
    Maar ik houd er ook niet van hoor dat mensen in een andere taal gaan praten als jij daar tussen staat en het niet kan verstaan. Dan krijg je het gevoel dat ze over je staan te praten he. Is niet netjes.

Hopelijk is zodadelijk alles klaar in je huis en ben je de frustratie snel vergeten.

Groetjes Taby.

8. rainstarrr

succes! Ik ga vrijdag pas.. denk ik

9. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Spannend ik duim met je mee....

10. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Ik hoop ook op zo'n excuus ;) maar ergens weet ik wel dat het geen excuus mag zijn ;)
    MAar goed om eerlijk te zijn werkt het super om eht even van mij af te schrijven.
    Ik had niet het idee dat de heren het over mij hadden, maar ik weet nu niet waar de mis communicatie heeft plaats gevonden omdat ik niet weet wat ze tegen elkaar zeiden...

Ach we hopen ook dat eht huis eindelijk mooi mag gaan worden.

DAnk je wel voor het lezen

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
  12. Hummel

Hummel Niet meer actief

Ik zie een heeeeeeeeel dun roze lijntje.
    Maar... ik durf het nog niet helemaal te hopen.

Liefs Hummel.

13. rainstarrr

@hummel DUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIM

14. Hummel

Hummel Niet meer actief

Ik zit een beetje te shaken hier.
    Mijn mannetje komt zo thuis. Ben benieuwd wat hij ziet.

Kan helaas geen foto maken. Onze camera maakt zulke beroerde foto's zodat je niks kunt zien.

Liefs Hummel.

15. rainstarrr

maaruhhmmmm lijntjes zijn toch lijntjes? Als je toch niet zwanger bent, komt er toch helemaal geen lijntje meid!?

16. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    @hummel, misschien nog even wachten en vrijdag nog eens testen voordta je nu helemaal uit je bol gaat? Ik doe wel vast mee voor je DUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIM

17. rainstarrr

Ja! Iedereen die nog twijfelt gewoon vrijdag testen! dan ga ik namelijk ook testen. Onze eigen mini-marathon :D

18. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Passagierslijst roze limo

01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi & Wiesje & dieudonnee & Fempje & Nessie
    02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 & cynthiaB & Kaley & Delayla & maels
    03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN & annrieke
    04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana & Jellybean
    05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 & Lima
    06 juni: dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 & Veertje23
    07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & ukkie87 & moedergans & Mariebel & Dwazie1980 & Vivian & nina1983 & Pipi24
    08 juni: Daantje82 & Wicjuh
    09 juni: cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 & blondie & Lis & daantje86
    10 juni: MenM & Bloem75 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra & vosje2000 & mama2801
    11 juni: Carla2028 & Sje & Yuntje & Claire & mmt & Gizzy
    12 juni: Isababy & Mariaatje & Maudi & HSTER
    13 juni: Parel & Racebabe & MamaNorah
    14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 & Nynke31 & visje83 & go4baby
    15 juni: Marloesje & Taby
    16 juni: Vicky & Missdaisy & butterfly
    17 juni: sarai & Boterbloem & Taliaa & Julita & Wens3 & Sizzel & Wies31
    18 juni: Weethetwel & Kareltje & Rainstarrr & Manoe33
    19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 & Maria79 & Blondie & Just4love
    20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf & Franka & Hummel & Vlinders & Diaantje78
    21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme & watervrouw & jessica83 & Floddertje & Boney
    22 juni: Jannes & Danjo & Zico & Brenda1976 & Essievld
    23 juni: Glitter & Naomi33 & Pebbles & Derona & Daam & Lot23
    24 juni: Maranka & Lucifer99 & kellox & Nieuwbegin
    25 juni: Frumpje & Diddl & ilona21 & Loesie
    26 juni: Dotje1986 & lafemme & cristel1986 & Lise & dromertje & puzzcat24 & Bahar
    27 juni: SheDevil & KellyM & Karine & Yustin
    28 juni: hopes & Sssassskia & mamajanneke & Anna26 & Mausje & Sweet dreams & Emma29 & Sann & MamavanJordy
    29 juni: Nikita23 & Dani86 & lievebeestje & Nessie & juutje68 & essiee
    30 juni: Nikkie & caitlin80 & Joss81 & marleen123 & Mpje & roshi & yolandabenny & Ginger & Claudia2510 & Hoopgeluk & susanbenjamins & Jusi

206 passagiers voor de Roze LIMO!
    95 ongi.... 24 zwanger.... 10 negatieve test.... 1 twijfel....1 mk.... 5 onbekend....

Testmarathon 24 juni
    1. Nieuwbegin
    2. FunnyMe
    3. Marieke1610
    4. DaisySanches
    5. Ilona21 ongi
    6. Anieteke
    7. Kellox
    8. Maranka
    9. Nony ongi
    10. Twins
    11. Barbie79 ongi

Testmarathon 1 juli (combimarathon met late juni en vroege juli meiden)
    1. bianca84 (juli)
    2. Miepsie (juni)
    3. HoopGeluk (juni)
    4. Nikita23 (juni)
    5. Dani 86 (juni)
    6. Sarah1981 (juli)
    7. Lies (juli)
    8. Jiska (juli)
    9. Joss81 (juni)
    10. Jusi (juni)

@ Boterbloem super gefeliciteerd! :D

19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Heb ik ook altijd! Heel vervelend! En de dagen voor me ei word ik misselijk met autorijden :(

20. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    hallo
    allemaal.
    na zoveel kwaaltjes te hebben , en na 11 dagen overtijd te zijn ben ik toch ongi geworden! :(
    helaas!
    ik mag dus in het rood!
    op naar de volgende ronde!

gr
    mayo

Deel Deze Pagina