onzettend balen meis Ik moet vandaag ook worden wel bij vlagen ontzettende krampen dus het zal vanav vannacht wel door breken
Zie dat ik nog als enige in het blauw sta op de lijst. Hoop daar morgen verandering in te kunnen brengen. Ga morgenavond als mijn vriend thuis is weer testen. Morgen is ook mijn NOD. Tot snel Gr Maria
Pfff.. ik wou dat ik wat voelde, want ik voel me helemaaal niet ongesteld ofzo maar ook niet zwanger.. had vorige week wat krampjes maar nu helemaal niks.. slaat je ongi wel eens een maand over ofzo? Of is dit een heeeeele domme vraag. Kan natuurlijik ook heel overtijd zijn, maar dan heb je toch wel krampen enzo?
hallo dames wij zijn terug uit de dierentuin, burgers zoo, in arnhem. we waren vanmorgen om 8 uur vertrokken en kwamen rond 10uur daar aan. alle dieren gezien maar kwamen op een gegeven moment bij het savanne en bos gebied daar was het warm kreeg het benauwd geen lucht enxz........echt zo eng.......op de heen weg uurtje geslapen en we zijn rond 14uur weer vertrokken (hadden alles geszien) en waren rond 16uur thuis. heb toen op de terug weg weer geslapen! hebben we beide op bed gelegen mannetje even de ogen dicht gedaan en om 19uur gaan we bij vrienden bbqen. heb nog altijd last van die verschrikkelijke hoest! dus heb morgen om 10.10 een afsoraak bij de huisarts...misschien krijg ik er wat voor en voor die benauwdheid, heb al een pompje maar dat helpt niks momenteel. naja voor de rest heb ik last van een gevoelige rechterborst en ben ik vannacht 3 x naar de wc moeten gaan en overdag ook al veel........misschien blaasontsteking (heb geen oijn bij het plassen) dus morgen ook maar eens even vragen! voor de rest gaan we morgen shoppen in maastricht en in de avond uit eten XXX
@rainstarrrr! Heb je wel al een test gedaan dan? Je ongesteldheid kan geen maand overslaan. (en vragen zijn niet dom... ) Ik weet niet of je een regelmatige cyclus hebt. Zo niet kan het soms wel eens wat langer duren voor je ongesteld word. Heb dat zelf namelijk ook. Ik heb het geluk dat ik bijna altijd mijn eisprong voel dus weet dat ik 14 dagen daarna ongesteld moet worden. Succes en ik lees het wel Liefs Maria
Hi Maria! Thnx voor je antwoord! Normaal gesproken heb ik een heel regelmatige cyclus van 29 dagen. En mijn laatste NOD was 21/5. Maar ik voel helemaal niets. Heb wel in vorige berichten gezegd dat ik 'savonds wel eens misselijk was.. maar ja.. ook niet heavy ofzo.. en misschien slecht gegeten. Maar heb al 3x getest op NOD hahaha.. nooit resultaat natuurlijk... als ik nog niet ongesteld ben ga ik vrijdag testen.. I will keep you informed.
hmmm hier oppeens uit t niets een wat zeurderige buikpijn..mn temp was vanmorgen wel hoog maar denk dat ik gewoon ongi ga worden een dezer dagen...
Hoi Rainstarrr Ik heb dus afgelopen maandag getest met een hele lichte streep. Ga het morgen nog een keer over doen. Maar ik voel me ook zo NIET zwanger! Geen pijnlijke borsten (wel gehad) Niet moe of misselijk. Gewoon helemaal niks. Alleen wat lage buikpijn wat wel iets anders voeld als menstruatie pijn. Maar we zullen zien morgen. Liefs Maria
boterbloem gefeliciteerd! hummel spannend zo'n vaag streepje hoop dat hij snel dik positief is succes! Veel dames rond hun nod hier spannend zeg hoop dat er nog vele de roze limo zwanger in mogen inclusief mezelf natuurlijk! degene die ongie zijn geworden balen zeg veel succes de volgende ronde!
ik vond de teleurstelling te groot van het "niet zwanger" zien op de CBtest.. Ik ga trouwens naar huis.. en ben er morgen weer. KUZZZ!
hey Rainstarr, zie dat we evenveel overtijd zijn. Ik hoop dat ik het tot zaterdag uithou. Ik voel hier wel vanalles, maar dat was vorige maanden ook zo, dus weet het niet hoor. Veel succes met testen alleszins! Boney, jij ook succes morgen! Ik kijk zeker naar het resultaat! Lolly meid, jammer voor jou! Succes volgende maand Boterbloem super gefeliciteerd!
Hi Twins.. ik ga vrijdag testen denk ik.. jij zaterdag? Ik voel eigenlijk helemaal niets dus misschien doe ik met je mee zaterdag.
hier nog niks te melden maar duurt ook nog een week. heb wel mega boobs maar dat heb ik vaak na ei..... ik wacht dus maar af.
Zo dat klinkt als een druk dagje! Maar wel gezellig. Wel naar dat ze zo beroerd werd. Hoop dat de dokter iets voor je heeft. Tis mooi bbq weer in iedergeval. Zit nu ook nog in de tuin met laptoppie. Veel plezier voor straks, en morgen natuurlijk. Lijkt me heerlijk dagje shopen in maastricht. Groetjes Cait Wat duurt het lang hé, jij ook nog 9 zag ik
@hoopgeluk Ik voel met je mee, ken die frustratie, erger me er ook dood aan. Is vresenlijk onbeleefd. Zeg er altijd wat van op mijn werk. Ach en dat je dan afentoe uit je slof schiet hebben we allemaal wel eens last van toch! In iedergeval succes met je keuken!
ben er weer ff (dit forum is TE leuk) Wonderbaarlijk genoeg heeft de buurman zijn draadloos internet weer eens aan. wachten vind ik lastig, maar negatief testen vind ik echt niet leuk. Vorige keer had ik allerlei symptomen. Was wat overtijd, ging testen, negatief en nog geen uur later ongi. Dus ja.. Heb trouwens wel kleine steekjes (nu ik er op let) links in mijn onderbuik.. maar dat is echt heeeel minimaal. kus