Hoi meiden, Hummel en boterbloem van harte meiden. Geniet er lekker van. Meiden die onig geworden zijn: dikke knuf. Zijn er nog testers vandaag? Hier weet ik het niet meer. Of ik wordt vandaag ongi of ik heb een innestelingsdip. Kan dat op 9 dagen na je ei? Mijn temp was gisterenmorgen 37,1 en vanmorgen 36.6. Heb wel 1 uur eerder getempt als normaal, maar dat scheelt bij mij meestal maar 0,1 graad. Heb ook nog geen spotting gehad die ik normaal altijd heb voor mijn ongi en ook nog geen buikpijn. Raar hoor, snap er niks van. Gr. Bianca
Zwangere dames van harte... geniet er lekker van. Ik zit nog even in onzekerheid. Nog geen duivel te bekennen en me hele lichaam vertoont van alles. Als vanmiddag er nog geen duivel is dan ga ik test halen en morgen vroeg maar eens weer testen. DUIMEN
Goedemorgen meiden! Bannercheck! Alle zwangere meiden: Gefeliciteerd! EN nu lekker genieten! Alle ongi meiden: balen! Veel succes volgende ronde! Alle wachters: ik wacht gezellig met jullie mee! Liefs Mausje
Ik word gek! Na die 3 druppels van gisteren niets meer! En mijn temp gestegen naar 37,1 vanmorgen (was steeds 36,8 of 36,9)! Als ik dan ongi moet worden, laat de dan maar gelijk stromen, van deze onzekerheid word ik gek
Hummel super gefeliciteerd! Vind het zo fijn voor jou! Heb vanmorgen enorm getwijfeld om te testen. Maar probeer het toch nog beetje af te wachten. Nog 2 daagjes... zaterdag ben ik ook gans de dag op mijn gemak dus als het dan pos / neg is, ik kan er van bekomen Lieve groetjes Twins
Dames Gefeliciteerd met jullie zwangerschap Ongi meiden veel succes in de volgende ronde! Vandaag is mijn ongi dag maar wacht nog even met testen! Nog even het weekend afwachten maar denk ik. Vind wel spannend !
@pooh: thankx! enne, jij bent er vroeg bij vandaag! @dani86 Ja, gek is dat zit nu zelf in ronde 9 en heb ook zo iets van, laat me maar snel ongi worden dan kunnen we door naar de volgende ronde. Zou toch denken dat je hoe langer het duurt wanhopiger wordt. Enne...als de dokter nog een leuk standje weet, laat het mij ook ff weten. Succes met de bikini trouwens! Vind ik altijd zo'n drama...
Ik heb vanmorgen getest. En in eerste instantie zag ik niks. Was ook nog veel te vroeg vanmorgen. Ben weer in slaap gevallen en toen ik net wakker werd zag ik een heel dun lijntje. Tja en de test is nu natuurlijk niet meer betrouwbaar. Maar volgens mij is het een ingedroogd lijntje. Nou ja we wachten gewoon nog ff af. Ik ga er in ieder geval van uit dat de test negatief is. Mocht ik maandag nog niet ongesteld zijn dn test ik nog wel eens.
Nou, hier gaat vandaag getest worden. Vanavond als mijn vriend thuis is. (kan laat worden helaas). Hij stuurde al een sms dat ik maar vast een fles kinder champagne moet gaan kopen. haha. Ik denk zelf ook dat het echt waar is, vooral omdat we maandag een heeeeeeeeel licht positieve test hadden, maar we zullen zien. Ben lekker vrij vandaag. Komt zo een vriendin op bezoek. Lekker theeleuten. Vind het wel moeilijk om mn mond te houden, maar als het zo is willen we het voorlopig nog ff stil houden. Zeker tot na de 1e echo. Zucht.... Was het maar avond....
Laat je maar lekker afleiden door jouw vriending vandaag! Je hebt dan nog genoeg tijd om er aan te denken... en voor je het weet is het zover!
Dat is ook waar, het is zo avond. Ik vind het zo dapper van je dat je zo lang je geduld kan bewaren! Petje af. Ben je al eens eerder zwanger geweest? Zodat je weet wat je moet voelen? of is dit echt de 1e keer?
Even een onderonsje... Ik wil de roze limo in , vind een tractor nou niet echt een super vervoer middel dus schrijf mij liever in voor de limo.... Meiden kom op we gaan naar de 30 ( zou dat passen in een limo?)
haha limo is idd leuker dan een tractor. En die 30 moeten we halen. Als ik hier zo eens rond lees moet dat te doen zijn. Nog een paar dagen afwachten.
wow ben er even niet en gelijk weer 2 zwangere! Hummel & Boterbloem super gefeliciteerd meiden... HIer nog geen te bekennen wel erg gespannen (.) (.) ohhhh wil echt testen maar mag niet van mezelf zal nl wel weer een teleurstelling worden. Wil iemand mij toevoegen aan de testmarathon van 24 juni? Liefs morgaantje
Ik moet ook nog steeds testen. Denk wel dat ik wacht tot het weekend. Ookal heb ik niet het gevoel dat ik ongi wordt. Maar toch...liever het zekere voor het onzekere
Mogguh dames, Ik ben ook nog steeds niet ongi. Maar volgens mij ben ik gewoon heel erg overtijd. Zal me niets verbazen als ik het vanmiddag wordt. Wie gaan er eigenlijk allemaal testen dit weekend?