Pffft.... Ik geloof dat ik heel voorzichtig mag plaatsnemen in de ROZE limo!!! Heb vanavond laat nog een test gedaan en de streep was duidelijker dan afgelopen maandag. Maar ik ben o zo bang ivm eerdere miskraam. En dan komt er nog eens bij dat ik me helemaal niet zwanger voel. Moest er gewoon van huilen Ik weet het gewoon niet. Ik weet dat ik zwanger ben, maar waarom voel ik dan niets? Ik heb alleen wat kramp in m'n onderbuik wat wel anders voeld als ik ongesteld moet worden. We hebben afgespoken dat ik morgenochtend vroeg nog een test ga halen van een ander merk en het dan nog eens doe, en dan de verloskundige ga bellen. Maar ik mag in het roze. Nr 28 geloof ik! Kan het ook nog niet geloven. Twins en nog 1 (sorry, weet niet wie) zijn ook roze. Gefeliciteerd. Ik hoop dat jullie wel op je roze wolk zitten, ik in elk geval nog niet. Ik zal kijken of ik een foto in m'n album kan zetten van de test, hij was niet zo duidelijk dus vandaar. Heel veel lieve groeten van een roze Maria!
Ik heb getest met de test van het kruidvat (2x) Maar dan wordt de streep na een paar minuten weer lichter. Vandaar dat hij op de foto niet zo goed te zien is, maar hij was iets duidelijker dan op de foto. Heeft iemand dit ook gehad met de kruidvat test?
@Twins Toch getest? hihi. Kan het goed begrijpen. Ik kan ook zooooo slecht wachten... Gefeliciteerd. Liefs Maria
Joepie weer wat zwangeren erbij. Daisy en Twins van harte meiden. Geniet er lekker van. Boney: voor jou ook al een voorzichtige proficiat. Kan het me helemaal voorstellen dat je nog wat huiverig bent. Maar als de streep beter te zien is dan maandag mag je het toch echt wel geloven meid. En over de kwaaltjes. Niet iedereen heeft al kwaaltjes hoor, vaak begint het pas bij een week of 6. Hoop dat de lijn vandaag nog beter zichtbaar is. Hier was vanmorgen mijn temp weer gestegen naar 37.0. Heb dus een goede eventuele innestelingsdip gehad. Vanmorgen ook wat licht misselijk bij het opstaan. Na een crackertje ging het wel weer. Heb mijn baarmoedermond gevoeld en die ligt nu anders dan de voorgaande cyclussen heb ik het idee. Hij is nu meer naar achteren zeg maar en hij voelt aan als een bal. Weet niet wat dit betekent. Verder geen bijzonderheden. Volgens FF zijn mijn kansen op een zwangerschap goed. En mag ik eventueel over 5 dagen testen. Dat is dan 27 juni.
@ MamavanJordy: Klinkt heel positief! Nog even geduld dus tot de testdag ( ) @Boney: Ook een voorzichtige felicitatie van mij.... Spannend meid! Hier mijn temp ook weer gestegen, heb een grappige grafiek nu... Plaats hem vanmiddag wel, moet nu opschieten. Voor de testdames van vandaag: heel veel succes.... Liefs
@Boney ook van mij heel voorzichtig gefeliciteerd. Misschien een cb digi kopen? Wel wat durder, maar echt goed duidelijk zwnanger of niet zwanger... Succes...
goedemorgen dames. ik zie dat er al wat zwangeren bij zijn. van harte gefeliciteerd en hoop samen met de rest jullie zo snel mogelijk te volgen. ik krijg steeds meer het gevoel dat de bloeding van laatst niet mijn ongi bloeding was. ik heb zoveel jeuk aan borsten en buik. de ongi heeft volgens mij ook veel te kort geduurd 1 dag. ben het meestal 3 dagen. dus ik blijf nog even mee kletsen en test zondag toch nog even met de marathon.
Nou meiden van harte en veel plezier in de roze limo ik hoop dat ik ook in mag stappen over een weekje ! en voor de meiden op de wachtbank ik duim voor jullie en duim aub ook voor mij knuffel emma
Nou.... ik vanmorgen testen.. weer niet te zien... Ga me aankleden... dieren verzorgen.. Even eten.... en dan naar de wc... tot mij verbazig... Dus ik verhuis naar Juli
Goeiemorgen dames, Ik wil graag proberen (zover het lukt) met jullie mee te kletsen. Ik moest gister ongie worden, maar ben dus 2 dagen over tijd. Heb het nooit eerder gehad, zelfs op vakantie, we zijn naar Gran Canaria geweest als huwelijksreis ben ik wel mooi 4 dagen misselijk geweest. Niet leuk... Ook mijn borstens begonnen steeds meer pijn te doen. Al 2 testen gedaan, beide negatief, maar was ook nog te vroeg. En nu, terug in NL sinds woensdag : misselijk (soms smorgens, maar ook savonds erg na het eten) buikpijn, dat blijft hele dag door, in mijn onderbuik en rugpijn, duizelig soms, last van borstens, veel plassen, doodmoe... en ga maar door Heb dus veel symptonen, ga pas zondag testen, heb wel de kruidvat test in huis. Trouwens, die buikpijn, hoort dat er eventueel bij ? Ik las over bandenpijn, want dat kan vanaf je begin van je zwangerschap volgens mij ook voorkomen (had ik dacht ik ook met Jelle, ben dus ook mama van Jelle, wordt in september 2 jaar). Iedereen die nog moet afwachten : heel veel succes ! degene die zwanger zijn : van harte gefeliciteerd ! Degene die ongie zijn geworden : jammer, maar hup naar volg. ronde !
Och, wat ellendig. Sterkte! Even een vraagje: Ik zie soms bij sommige dames staan "volgens FF ..." Nu ben ik vrij nieuwsgierig aangelegd .... wat is dat?
dat is de site fertilityfriend.com Daar kun je je temp bijhouden en van alles aflezen in je grafiekje....
WOWWWWWWWWWWWWWW TWins super meid OOk boney van mij een voorzichtige felicitatie maarja ze zeggen toch een streep is een streep Heb een idee dat er dit weekend nog veel meer volgen in de mooie roze limo... ben benieuwd we wachten maar weer geduldig af.
morgen! hier nog nix te zien of te voelen... temp is gelijk gebleven! banner klopt niet vaag ding haha heb m maar even weg gehaald...word wel weer vervangen door of een nieuwe of een zwangerschapsbanner hopelijk liefs marieke