Hai meiden , ook wij zijn druk aan de klusserdeklus zeg maar ...nog een paar dagen en dan kan ik ook testen..nouja..heb vanmorgen nog getest..maar negatief ...wellicht te vroeg getest...( ben ook zo'n ongeduldige muts he ).. Maar mocht het zo zijn [-o< ..zou je dat dan nu al niet moeten kunnen zien? Of is het echt pas zichtbaar in een test als je net voor je NOD dag zit? pfff..geduld is nooit mijn sterkste kant geweest hahahah vinden jullie het goed als ik mee klets? Voor diegene die al zwanger zijn..Fantastisch !..gefeliciteerd hoor...vorr diegene die nog volop aan het klussen zijn...heel veel suc6 !
marieke wat ontzettend spannend voor je. ik duim met je mee en dat je snel een posi test in handen hebt.
hoihoi diaantje, tuurlijk mag je mee klesten gezellie maar 7 dagen voor je nod testen is echt veels te vroeg hoor meid! heel weinig kans dat je wat ziet, en als ie wel wat aangeeft kan er nog heel veel fout gaan voor je nod! dus toch maar afwachten tot minstens je nod dag! ik weet t ...wachten duurt lang... zal voor je duimen! liefs marieke
ik mag ook in het rose heb vanmorgen 3 testen gedaan en allemaal positief! ohw ik ben zo blij! hoop dat de anderen die vandaag testen net zo'n mooie 2e dikke streep krijgen! liefs gizzy
dank je ilona! even een vraagje hopelijk weten jullie dit: als je temp een dag daalt, zoals dus gisteren bij mij...en je zou ongesteld moeten worden, zou die dan vandaag ook niet weer gedaald moeten zijn? omdat ie bij mij nu op dezelfde temp blijft hangen? begin t steeds spannender te vinden haha liefs marieke
goedemorgen dames twins en daisysanches van harte gefeliciteerd geniet ervan! wij hebbengisteravond weer geklust alhoewel het nu niet meer echt nodig is hahahahah ik heb last van (sorry voor de omschrijving) veel afscheiding lijkt wel alsof ik de hele tijd "nat" ben (sorry) ook heb ik best gevoelige borsten, geen last van puistjes (normaal 1 week voor ik ongi word wel!) en vanmorgen beetje last van mijn maag/buik 2 min maar..... edus ja het is nu beetje dubbel! moet gewoon wachtten dus.....nog 1 weekje! XXX
ja meis...i know..i know..... Hierbij beloof ik plechtig dat ik het niet meer doe tot volgende week vrijdag! hihi @gizzy..van harte meid..geniet er maar lekker van !
gizzy, Van harte gefelliciteerd, Super voor je! Geniet ervan. Alle andere meiden die na mijn laatste bezoek ook positief getest hebben van harte gefeliciteerd! HIer nog geen symptomen, ei pas op dag 20 gehad en heb normaal een cyclus van 27 of 29 dagen, dus ben bang dat het deze maand nooit wat kan worden. Liefs essiee
GEWELDIG begin van mijn dag dit! Juni is een lekkere vruchtbare maand! DAISY, TWINS, BONEY en GIZZY! Voor jullie alle 4 GEFELICITEERD!!! \/ \/ \/ \/ \/ Krijg toch ook wel de zenuwen hoor, hihi