NOD juni 2007

Discussion in 'NOD forum' started by taliaa, Apr 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. susanbenjamins

susanbenjamins Actief lid

Jun 18, 2007
    327
    0
    0
    Epe
    He rainstarr,

Juist de meeste vrouwen hebben bij innesteling GEEN bloedverlies. Maar het komt af en toe voor.

2. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    de lijst klopt niet staat dat er 1 mk heeft maar die is niet gekleurd op de lijst......

en ja rainstarr zou dat ook wel eens willen weten!

3. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    en hoe zit het dan met die afscheiding want ik heb me nu toch veel afscheiding. wit slijmerig en komen in prpjes lijkt het wel (sorry voor de details) is dat een symptoom van zwangerschap, ongie? want ik heb mijn eisprong allang gehad

4. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Klopt wel hoor,mijn naam staat in het donkerrood

5. susanbenjamins

susanbenjamins Actief lid

Jun 18, 2007
    327
    0
    0
    Epe
    Zulke afscheiding heb ik ook wat last van. Ik zou niet weten of dat normaal is of een symptoom van zwangerschap is.

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Jawel is donkerrood gekleurd bovenaan de lijst ;)

7. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    oke is zie het al pooh en nathalie sorry......maar heb het dan dus niet mee gekregen of gelezen....sorry

8. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Geeft niet hoor meis ;)

9. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    vind het echt sneu voor je...........en dan ben ik ook nog eens zo dom om erover heen te lezen en het weer op te rakelen sorry.......voel me echt dom nu.......

10. diaantje17

diaantje17 VIP lid

Jun 21, 2007
    5,319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ja heb sinds gisteren ook veel dikke ( wit/creme met een heel zacht rose tintje) afscheiding...echt vaag....lang leven de libresse hahah

11. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,272
    0
    0
    Bah bah bah, ga zo naar de stad, moet me netjes gedragen op het bedrijfs uitje van partner. Met de bui waar ik nu in zit heb ik daar alles behalve zin in...

Heb me expres maar helemaal op gemaakt ( normaal doe ik alleen wat oogpotlood en mascara nu echt onderlaag, lippenstift poeder enzo...) zodat ik misschien mijn rot buien kan maskeren....

Heb er zo geen zin in...

ZOu zo graag willen dat het gewoon zondag was en ik wist of de volgende ronde ( waar ik toch iets meer naar neig) of het is raak...

Dit is niet gezond voor een mens ;)

12. wieffie

wieffie Fanatiek lid

Feb 26, 2007
    2,750
    0
    0
    Jeetje 30 zwangeren, gaat lekker deze maand zeg! :D Keep up the pink! :D

Meiden die ongi zijn, helaas, maar ik hoop dat jullie allemaal mee gaan op de tractor!

13. diaantje17

diaantje17 VIP lid

Jun 21, 2007
    5,319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    @ nieuwbegin ,
    mischien is het wel een leuke afleiding..even eruit ;) ...maar zal voor je duimen dat zondag jullie dag word.... :thumup:

14. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

thnx voor de reply-tjes :)
    Maar ja, die afscheiding, is dat wel normaal dan? Dat heb ik meestal nooit tijdens mijn cyclus..

15. vivi

vivi VIP lid

Mar 3, 2007
    10,569
    0
    0
    @rainstarr en de rest veel afscheiding kan inderdaad een sympthoon zijn ik had er in het begin zelf ook veel last van is nu gelukkig wat minder geworden mar blijf er last van houden en ik ren dan steeds naar de wc om te kijken of ik niet per ongelukkig toch mijn ongi heb gekregen 6 weken zijn immers nog maar zo kort he

16. ik heb bijna geen afscheiding? betekend t dan dat ik sowieso niet zwanger ben? :( normaal heb ik t altijd wel vrij veel maar deze maand echt bijna nix

17. vivi

vivi VIP lid

Mar 3, 2007
    10,569
    0
    0
    @marieke1610 dat hoeft niet hoor meid ieder lichaam reageert anders op een zwangerschap hoor geef de moed nog niet op meid geen bloed geeft moed!

18. dank je vivian:D

19. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    2,987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    wolgens mij is dat echt bij iedereen verschillend.
    ik had het bij mijn vorige zwangerschap ook niet.

20. vivi

vivi VIP lid

Mar 3, 2007
    10,569
    0
    0
    graag gedaan meid ik gun jullie allemaal snel roze dan komen jullie gezelig bij mij in februari meekletsen en wij waren daar al aan het kijken of het nog lang zou duren voor de eerste maart mama komt :)

Share This Page