Zico gefeliciteerd meid wat ontzettend gaaf om positief te testen op je verjaardag! super meid ben zo blij voor je. Al die zwangere vandaag het is echt niet te geloven GA nu naar huis en als de testen binnen zijn ga ik er ook gelijk 1 doen wat volgens mij is dit een lucky dag.....willen jullie duimen... en de zwangere wat strooien? xx
@Zico, ben je ook nog jarig? Sorry dat wist ik helemaal niet, nogmaals gefeliciteerd dan in ieder geval. En dat is inderdaad super 2 x feest op 1 dag! Lekker van genieten hoor.
@rainstarr ik duim voor je als je dit weekend gaat testen hou me maar op de hoogte Ja heb genoeg symptonen moe ontzettend moe en ben helaas ook heel erg misselijk ben al bijna 5 kilo afgevallen en dat baart me nogal wat zorgjes vandaar dat ik net zei het is niet erg als je geen sympthonen hebt kan allemaal
@zico gefeliciteerd meid das wel dubbelop feest he, en ook nog eerste maart mama dus plek genoeg op de roze wolk bij ons is het zo druk ik val er bijna af maar het is wel ontzettend gezellig hoor
Helemaal top Zico! GEFELICITEERD! Natuurlijk met je verjaardag, maar helemaal met je zwangerschap! Leuk.... De eerste maart - mama Liefs.
Hier idem... had vannacht geen flauw idee hoe ik mij moest draaien... Maar buiten die drukkende pijn in mijn onderbuik en liezen en af en toe heel lichtje vleugjes van misselijkheid heb ik gelukkigelijk absoluut geen klagen... ik ga ook maar even aan het strooien want er moeten er nog veel meer bij! Strooi Strooi Strooi Strooi Strooi Strooi Strooi Strooi Strooi Strooi Strooi Strooi Strooi Strooi Strooi Strooi Strooi Strooi Strooi Strooi Strooi Strooi
Hey Marieke, ik heb deze maand na mijn eisprong bijna niets van afscheiding meer gehad, terwijl ik dat toch wel heb zeker naar ongi toe... en kijk mijn banner. HEeft er dus niets mee te maken
het strooien heeft bij mij niet gewerkt TOch weer negatief..... BAal zo onwijs joh laat me nu dan maar ongesteld worden want dan kan ik tenminste aan de comid beginnen ... Blijf duimen voor de andere meiden hoop dat de rest wel positief ga testen dit weekend.