NOD juni 2007

Discussion in 'NOD forum' started by taliaa, Apr 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Ja ik ben er ook wel nuchter in deze maand. Ik heb zoiets ach als ik ongesteld word nou ja dan gaan we ronde 34 in. Ik zie t wel. Heb geen zin me druk te maken (misschien omdat we nu op vakantie zijn?). In ieder geval ik zie wel waar t schip strandt.... Ik ga in ieder geval hard duimen voor je en nu duik ik lekker mn mandje in! Trusten! Enne succes met testen!

2. op vakantie ja? lekker :D
    nou welterusten! en ik hopo voor je dat t raak is deze maand!

liefs marieke

3. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,272
    0
    0
    Super gefeliciteerd tja gek dat je iemand feliciteerd met een ongi, maar in jouw geval ging het echte werk nu beginnen toch?

4. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja klopt, daarom ben ik inderdaad blij dat ze er zijn, nu mag het wel weer stoppen natuurlijk dan kunnen we aan de klus... :)

5. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,272
    0
    0
    Hahahaha tja en dan maar veel hcg vangen en snel tijdens het eggie zwanger mogen worden ;)

Hier is eht denk ik aardig mis... Heb een gezellige avond gehad met het bedrijfs uitje ( het was idd een geode afleiding) en heb nu enorme pijn in mijn rug, bij mij vaak een teken van naderende ongi... Helaas.

Vraagt net tijdens het eten een van de medewerkers " he en hoe zit het bij jullie, zijn jullie niet toe aan kindjes krijgen?"
    Ik gelijk grappend " auw, verkeerd onderwerp..."
    Maar eerlijk was het wel auw...

Ik weet dat 7 mndjes ( 6 voor eht eggie) echt best mee valt, maar het begint nu toch wel wat naar te voelen als mensen je er mee confronteren...
    Eerst vond ik dat niet zo erg, was het lachend " ach we oefenen veel" maar de grap iser wel een beetje af nu...

Goed ik hou jullie op de hoogte maar ben bang voor dat ik voor de tractor mag....

6. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja das wel vervelend als het zo ter sprake komt. Ik had ook vanavond een etentje met collega's en ook bij ons kwam het ter sprake, maar de meesten weten al dat ik graag kinderen wil en dat we er ook mee gaan beginnen, dus dan is het ook een leuk onderwerp. ben namelijk niet de enige die er mee bezig is en eentje is ook al zwanger, dus eigenlijk hebben we het vooral nog daar over... hiihi :)
    Hoop dat het voor jullie ook snel raak is, want een half jaar, ik weet ook dat het heel normaal is dat het zo lang duurt, maar eerlijk gezegd moet ik er niet aan denken nog zo lang te moeten wachten, maar goed je kan het niet beinvloeden, dus we doen wat we moeten doen en verder wachten we braaf af...

7. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,272
    0
    0
    Hoewel afwachten soms echt moeilijk gaat zijn ;)

8. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    dat denk ik ook, tis maar goed dat straks de vakantie er lekker tussen zit, vier weken lekker weg, en dan steeds iets anders hebben denk ik dan om mee bezig te zijn, afleiding zoeken, voor zover dat helpt...

9. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ga slapen, welterusten allemaal, tot morgen!

10. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    jeetje morgaantje ik had gehoopt dat je me ging volgen. Ik duim voor jullie voor de volgende ronde.

11. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Lieve meiden hier,

Ik kom even melden dat ik jullie hier ga verlaten. Zal af en toe nog wel eens op bezoek komen om te kijken hoe het met jullie gaat.
    Ik verhuis naar de februari 2008 mama's.
    Ik zal jullie nog missen, maar ik hou jullie in de gaten hoor.

Ik wens jullie veel HCG en ROZE toe!!!

Thanks voor alle lieve woorden en oppeppers.
    Het ga jullie goed en tot lees/schrijfs!

Veel liefs Maria (Boney)
    xxx

12. Anieteke

Anieteke Actief lid

Apr 21, 2007
    301
    0
    0
    Bedankt voor het duimen Nieuwbegin!

Ik krijg zo langzamerhand nu toch echt de kriebels...

Nog steeds geen rode duivels hier!

Maar testen durf ik nog niet, misschien is mijn lichaam door een stress periode deze maand van slag? Kan dat?

13. diaantje17

diaantje17 VIP lid

Jun 21, 2007
    5,319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Heel veel suc6 , plezier boney met je verdere zwangerschap, en de februari mama's ..blijven duimen he? :thumup: :thumup:

14. diaantje17

diaantje17 VIP lid

Jun 21, 2007
    5,319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

meid, wat spannend allemaal!....en je weet het pas zeker als je een test doet..of het de stress is/was ....
    Zal voor je :thumup: :thumup:

15. MissN

MissN Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    4,443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik duim ook nog steeds voor jullie allemaal...!
    Strooi ook nog even wat hctjes voor jullie..

Fijne dag allemaal!

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Goede morgen iedereen

hoe gaat het hier?

hier nog geen :evil: dus we wachten af :D

17. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik duim voor de meiden nog deze maand!

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    :D

19. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Hier ook nog niks.... Marieke weet jij al meer?

20. goedemorgen dames, hier nog geen ongi te bekennen...heb getest..negatief! dus zet me maar in t groen... wel vreemd hoor.. voel nix, zit al op dag 16 van mn lut fase terwijl deze normaal 14 is...+ mn temp blijft t zelfde...

naja t zal wel haha

hoe is het hier verder?

liefs marieke

Share This Page