je bent zwanger volgens mij hoor, test binnen enkele dagen nog eens voor alle zekerheid. Een voorzichtige proficiat. Krijg ik een paar maartmama's bij ?
@Anieteke, ik heb het streepje gezien, super meid van harte. @Morgaantje, he jammer. Wel fijn dat je maandag al naar de gyn kan, dan zit je op cyclusdag 3, naargesproken begin je dan met clomid, soms op dag 5. Met een beetje geluk kan je daar maandag dus al mee begin! Ik hoop dat ronde 10 je geluk oplevert.
Ik zit maltbier tedrinken. Nou zie ik dat ertoch wel wat alcohol in zit, maar minder dan 0,1%. Dat zal toch geen kwaad kunnen als ik er daar 2 van drink?
Er is zeker een 2e lijn aanwezig! Als deze er al was voordat je em niet meer af mocht lezen dan ben je echt zwanger meis! Van harte gefeliciteerd! Liefs, Paula
WAuw waarschijnlijk31 super prestatie meiden... gefeliciteerd... Helaas ook al weer over de 100 ongi... balen... Ben bang dat ik morgen volg en dit keer is eht echt goed balen, want hoorde vanmiddag van mijn zusje dat ze ook gestopt is met de pil voor de 2 van hun.... Misschien dat ik het hele zwanger wordenmaar ga op geven... Als het zo moeilijk moet dan maar niet....
@Anieteke: Volgens mij ben je zwanger, meis! Gefeliciteerd! @ Iedereen die vandaag gaat testen. SUCCES. Hier komt wat hCG: Strooi, strooi!
Helaas heeft het vangen van het hcg voor mijn niet veel goeds gedaaan, denk dat ik straks rood mag, bij het afvegen al roze dus ze kemn er aan helaas....
Nou lieve meiden, vanmorgen was het nog net zo vaag dat streepje, maar ik geloof nu toch echt dat ik zwanger ben! Zet me maar roze! Bedankt voor alle lieve felicitaties en ik zal duimen dat het voor jullie ook snel raak zal zijn! Ik gun het jullie ook enorm! Ik ga even snel eten, want ik ben een beetje naar in mijn maag
Dan nu echt super gefeliciteerd.... Meid na 13 ronde mag je gewoon de wolk op, kom op en geniet er van...
Voor alle testers vandaag..Heel veel succes...hier nog wat hcgtjes voor jullie..! @de nieuwe zwangere...van harte..geniet er lekker van.. @de ongi dames...balen man..maar kop op..volgende maand zijn jullie aan de beurt..! @de wachters...nog eventjes door bijten hoor...ik strooi nog wat extra hcgtjes voor jullie..! @de twijfelaars..test over een paar dagen nog eens..en hij zal positief zijn... Fijne dag allemaal... Liefs, Nicky
Hey dames, Vanochtend getest en ik denk dat ik jullie ga verlaten..... volgens mij is er een streepje te zien (kijk maar in mijn album). Zo stom dat ik bij de 3e nog steeds zo verbaasd en nerveus ben. Maar goed, volgens mij mag ik me bij de maart mama's voegen