NOD juni 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door taliaa, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Succes en natuurlijk veel plezier toegewenst ! :thumup:

2. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Thanx :D gaat helemaal goed komen

3. dionne84

dionne84 Actief lid

1 mei 2007
    404
    0
    0
    culemborg
    @ daantje

succes meid

hopelijk is het raak!

liefs dionne

4. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    Hoi meiden,

ik heb een vraagje, hebben jullie wel eens vlak na je ongi al een vrij duidelijke ovu-test?
    Mijn vorige cyclus was 36 dagen (normaal 27 dagen, dit was de eerste x 36 dagen) en nu zijn de ongi weg en toen heb ik er vandaag een ovu-test tegenaan gegooid en die had al een duidelijke streep, niet positief maar wel heel duidelijk. Dat kan toch helemaal niet als ik een cyclus van 36 dagen zou hebben, dat zou toch veels te vroeg zijn?
    En het gekke is, vorige maand heb ik ook ovu-testen gebruikt maar toen heb ik heel lang geen enkel streepje gezien, pas na 18 dagen eens een heel licht streepje. Dus het is niet zo dat ik altijd een streep op m'n ovu-testen heb. (omdat je altijd iets van lh in je urine hebt)

Zou m'n ei er al aan het aankomen zijn? Wat moet ik hiervan nou denken? Nou ja, we waren toch al van plan aan het klussen te slaan, dus dat is het probleem niet :) Maar ik vind het wel vaag... Morgen maar weer testen kijken wat ie dan aangeeft.

@daantje82: heeeel veel plezier met klussen :D

@sammy: spannend morgen zeg, laat je even weten hoe het afgelopen is?

doeiiii

5. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Ik zit nu ook met iets nieuws.. Nu voor het eerst ongi zonder pil geslikt te hebben... het duurde 47 dgn, dus dat mocht ook wel. Maar nu na 3 dagen is het zowat alweer gestopt. Hebben jullie ook dat het zo kort is?

6. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    @dolphin:
    Ik had het toevallig vorige cyclus ook dat het met 2 dagen zo goed als weg was, wel af en toe een drupje zeg maar maar niet zoals normaal gesproken. Toen ik aan de pil was duurde het bij mij 4 dagen, toen ik gestopt was met de pil duurde het 5 dagen en de eerste 3 dagen vrij heftig en ineens sinds afgelopen cyclus dus maar 2 dagen en niet eens heel erg heftig. Wel ongelofelijk erge ongipijn, nog nooit zo gehad.
    Ik weet eigenlijk niet of het erg is of dat het niet veel uitmaakt.

7. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ja mijn eerste 2 dagen waren ook heftig, maar nu is het denk ik 1/3 van wat ik gisteren verloor, dus erg weinig. Ik vind het wel fijn zulke korte ongies, mag van mijn wel zo blijven.. ;)

8. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Dolphin, mijn eerste cyclus was 39 dagen, met drie dagen bloedverlies... En dan niet echt noemenswaardig. Tweede cyclus 27 dagen, zit nu op dag 2 met veel meer bloedverlies dan de eerste cyclus.

9. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    Dus het is helemaal niet zo vreemd dat de mate van ongi ook nog eens per cyclus verschilt? Volgens mij ben ik gewoon nu pas aan het ontpillen, ineens is m'n cyclus anders, m'n ongi is anders terwijl ik al sinds aug al gestopt ben met de pil...

@dolphin: ik vind die korte ongi's ook helemaal niet erg hoor :D , als m'n cyclus nu ook weer iets korter dan 36 dagen wordt dan zou dat helemaal mooi zijn :)

10. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    nou idd, als mijn cyclus ook nog even wat korter is, dan hoor je mij niet klagen.. 8)

11. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Suzy28,
    Nee hoor je bent niet te nieuwsgierig! Mijn man is inderdaad uitgenodigd om daar 6 maanden te werken, en ik ga gewoon lekker mee. Dus opzich is het natuurlijk de perfecte tijd voor zwangerschap want ik kan het lekker rustig aan doen enzo. Maar dan moet het nog wel lukken :)

12. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Passagierslijst

01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Dani86 & Yessyca
    02 juni: Eekje & Anna26 & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger
    03 juni: Silla & Frumpje & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975
    04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana
    05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80
    06 juni: MissN & Marlot & dionne84 & Bianca80 & marlot
    07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Susan71 & claire & Titus & moedergans
    08 juni: Daantje82 & Wicjuh
    09 juni: Vivian & cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & tonie & Seker
    10 juni: MenM & Bloem75 & daantje86 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 Anna28
    11 juni: Blondie & Lise & Carla2028 & Sje & Yuntje
    12 juni: Isababy & visje83 & Mariaatje
    13 juni: Dwazie1980 & Parel & Racebabe & MamaNorah
    14 juni: Jollie & barbie79 & Mss Ace & Lolly & minnie01
    15 juni: Marloesje & Julita
    16 juni: Wies31 & Diaantje78 & Vicky
    17 juni: ilona21 & sarai & Boterbloem
    18 juni:
    19 juni: Pearly & Twins
    20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt
    21 juni: Pluys
    21 juni: Jelske1978 & Nony
    22 juni:
    23 juni: Glitter
    24 juni:
    25 juni:
    26 juni: Dotje1986
    27 juni:
    28 juni:
    29 juni:
    30 juni:

93 passagiers voor de Roze LIMO!
    ongi.... zwanger.... negatieve test... twijfel....

13. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Hoi Pooh69, mijn NOD is op 20 juni.
    Alvast bedankt voor het erop zetten!

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Je staat er bij! ;)

15. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Hai allemaal!

Zo raar.... ben vorige week zondag ongesteld geworden.... was het vrijdag niet meer en nu sinds gisteren verlies ik... ( nauwlijks tot niets) af en toe wat bloed....
    Herkent iemand dit? Zit al stiekem te hopen dat het een innestelingsbloeding is maar dat kan toch niet zo laat?
    Weet iemand dit?

Liefs Anna

16. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Oh Pooh, Mijn nod is 10 juni, wil je me er bij zetten?

Thanx!

17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Done! :D

18. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    hey hey!
    Ben eens twee daagjes niet op het forum geweest en het wordt hier alweer behoorlijk druk! Jammer voor de meesten, want ik had jullie graag in mei in het roze gezien zodat je niet meer met ons mee hoefde... maar we maken er het beste van in juni hé :p
    Bij mij is ongi eindelijk voorbij... eerst er bijna niet door willen komen en dan niet willen stoppen... jaja betere tijden kondigen zich nu aan!

Komende dagen doen we op het werk toneel met de kinderen dus er zal niet veel tjid tussen door zijn om te klussen... repeteren, repeteren en optreden... en 's avonds vermoedelijk bekaf ;) en nu is mijn ventje nog 'geblesseerd' van ne serieuzen wandeltocht dus ... gelukkig is het nog vroeg op mijn cyclus en verwacht ik mijn ei ten vroegste volgende week!
    Bye
    Twins[/list]

19. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    hey hey!
    Ben eens twee daagjes niet op het forum geweest en het wordt hier alweer behoorlijk druk! Jammer voor de meesten, want ik had jullie graag in mei in het roze gezien zodat je niet meer met ons mee hoefde... maar we maken er het beste van in juni hé :p
    Bij mij is ongi eindelijk voorbij... eerst er bijna niet door willen komen en dan niet willen stoppen... jaja betere tijden kondigen zich nu aan!

Komende dagen doen we op het werk toneel met de kinderen dus er zal niet veel tjid tussen door zijn om te klussen... repeteren, repeteren en optreden... en 's avonds vermoedelijk bekaf ;) en nu is mijn ventje nog 'geblesseerd' van ne serieuzen wandeltocht dus ... gelukkig is het nog vroeg op mijn cyclus en verwacht ik mijn ei ten vroegste volgende week!
    Bye
    Twins

20. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    stond er twee keer op :(

Deel Deze Pagina