hey dames ik heb de hele tijd last van mijn maag/buik krampjes erin dan steekjes heel raar. ook nog gevoelige borsten kan er niet op gaan liggen niks......vet irritant XXX
hey meiden, Nieuwbegin, meid, hoop houden! al is dat moeilijk.. ben ook vreselijk ongesteld geworden... ga nu ronde 9 a 1o in.. (ik weet het niet precies meer) Ik was tot nu toe redelijk ontspannen. Ga misschien nu toch maar vrijen tussen dat 10 en 20 van de cylcus , om de dag. Tot nu toe vreeen we niet als we geen zin hadden... maarja.. dit schiet niet echt op.. VOlgend jaar gaan we voor 2 jaar in engeland wonen en we wilden HEEEL graag een kindje voor die tijd, om de zwangerschap, bevalling en eerste maanden nog hier tussen geliefden mee te maken... maar het begint steeds dichter bij te komen en nog geen kindje... Dani: spannend! ik hoop voor je op goed nieuws! Ik ga nu verhuizen naar juli! Liefs, Loesie
Lieve nieuwbegin: Hoe vaak heb ik dat ook niet gedacht? Iedere maand weer als ik weer ongi werd (12x dus), maar iedere maand als de eisprong naderde was het weer over en gingen we er weer voor. Wat voor jou inderdaad misschien zou kunnen helpen is toch even afstand nemen: niet steeds lezen dat er weer iemand zwanger is, niet weer de berichten er over lezen. Dat is natuurlijk erg confronterend iedere keer. En dan natuurlijk de vraag in je hoofd: waarom ik niet? Je gunt het anderen, maar je gunt het jezelf ook zo! (uitspraak van mijn lieve schoonzusje die ook bezig is). Lieve meid, geef de moed nog niet op, maar probeer je hoofd te klaren en afleiding te zoeken in andere zaken! Ik hoop dat dat je helpt! Extra warme knufffffffffffffff Anita
snap je heel goed wij zijn al 16 maanden bezig,soms ups en downs,maar ja als je de pil gaat slikken,duurd het straks weer langer allemaal omdat je lichaam moet wennen?
Passagierslijst roze limo 01 juni: Caitlin80 & Sammy87 & Yessyca & Meiske74 & Roshi & Wiesje & dieudonnee & Fempje & Nessie 02 juni: Lies & Eekje & Anna26 & & Mpje & Rebbel & sann & pamela & Ginger & Marleen 123 & cynthiaB & Kaley & Delayla & maels 03 juni: Silla & Xanado83 & KellyM & Daantjuh & Gerda1975 & Dani86 & Kiek & Sssassskia & MissN & annrieke 04 juni: Nathalie1973 & Ichtus & Mausje & Linneke & Jovalene & Lana & Jellybean 05 juni: Yvetje1982 & karin80 & Loesje77 & Miepie80 & Lima 06 juni: dionne84 & Bianca80 & marlot & sab85 & Veertje23 07 juni: Pat & marina99 & boogschutter78 & Pooh69 & Titus & ukkie87 & moedergans & Mariebel & Dwazie1980 & Vivian & nina1983 & Pipi24 08 juni: Daantje82 & Wicjuh 09 juni: cristel1986 & kattja & 8samantha8 & mss & Enise & Knor & Jeldou & barbie79 & Susan71 & blondie & Lis & daantje86 10 juni: MenM & Bloem75 & diana81 & Mili & Annabuik & mayo1982 & Anna28 & LadyZorra & vosje2000 & mama2801 11 juni: Carla2028 & Sje & Yuntje & Claire & mmt & Gizzy 12 juni: Isababy & Mariaatje & Maudi & HSTER 13 juni: Parel & Racebabe & MamaNorah 14 juni: Jollie & Mss Ace & Lolly & minnie01 & Nynke31 & visje83 & go4baby 15 juni: Marloesje & Taby 16 juni: Vicky & Missdaisy & butterfly 17 juni: sarai & Boterbloem & Taliaa & Julita & Wens3 & Sizzel & Wies31 18 juni: Weethetwel & Kareltje & Rainstarrr & Manoe33 19 juni: Pearly & Twins & Angelique79 & Maria79 & Blondie & Just4love & Knorrsan 20 juni: Jessejaime & Suzy28 & Morgaantje & Bregt & Meisje1988 & Surf & Franka & Hummel & Vlinders & Diaantje78 21 juni: Jelske1978 & Nony & pluys & Anieteke & Marieke21 & Marieke1610 & DaisySanches & Funnyme & watervrouw & jessica83 & Floddertje & Boney & Femke28 22 juni: Jannes & Danjo & Zico & Brenda1976 & Essievld 23 juni: Glitter & Naomi33 & Pebbles & Derona & Daam & Lot23 24 juni: Maranka & Lucifer99 & kellox & Nieuwbegin 25 juni: Frumpje & Diddl & ilona21 & Loesie 26 juni: Dotje1986 & lafemme & cristel1986 & Lise & dromertje & puzzcat24 & Bahar & Hendrikje 27 juni: SheDevil & KellyM & Karine & Yustin 28 juni: hopes & Sssassskia & mamajanneke & Anna26 & Mausje & Sweet dreams & Emma29 & Sann & MamavanJordy 29 juni: Nikita23 & Dani86 & lievebeestje & Nessie & juutje68 & essiee & miss butterfly & Diaantje17 30 juni: Nikkie & caitlin80 & Joss81 & marleen123 & Mpje & roshi & yolandabenny & Ginger & Claudia2510 & Hoopgeluk & susanbenjamins & Jusi 210 passagiers voor de Roze LIMO! 109 ongi.... 32 zwanger.... 9 negatieve test.... 0 twijfel....1 mk.... 7 onbekend.... Testmarathon 24 juni 1. Nieuwbegin 2. FunnyMe 3. Marieke1610 ongi 4. DaisySanches ZWANGER !! 5. Ilona21 ongi 6. Anieteke ZWANGER!! 7. Kellox neg 8. Maranka ongi 9. Nony ongi 10. Twins ZWANGER!! 11. Barbie79 ongi 12. Morgaantje ongi Testmarathon 1 juli (combimarathon met late juni en vroege juli meiden) 1. bianca84 (juli) 2. Miepsie (juni) 3. HoopGeluk (juni) 4. Nikita23 (juni) 5. Dani 86 (juni) 6. Sarah1981 (juli) 7. Lies (juli) 8. Jiska (juli) 9. Joss81 (juni) 10. Jusi (juni) 11. Caitlin80 (juni) 12. Emma29 (juni) 13. Susanbenjamins (juni) 14. Miss butterfly (juni) 15. Miepie80 (juli) @ Loesie hele dikke knuff!
even mijn banner checken! Alle zwangeren gefeliciteerd, zag dat er na vrijdagochtend nog een aantal bij waren gekomen.
Hi ladies, Ik dacht ik ga ff gezellie kletsen op site, maar wat ist hier rustig zeg. Verschrikkelijk zijn die vrije dagen. Je hebt dan de hele dag de tijd om maar met 1 ding bezig te zijn. Zou ik zwanger zijn? Nog 1 weekje......
Weet je het is niet er te veel mee bezig zijn, je kunt nooit te veel met iets bezig zijn, gedachten zijn kracht en kracht komt tot een ontlading. Hoeveel meiden die er nog meer mee bezig waren dan ikezelf zijn ondanks dat neit zwanger geworden op deze site? Het is onzin dat jet er te veel mee bezig kunt zijn. De natuur zijn gang laten gaan is ermee bezig zijn, je bent namelijk de natuur, jouw gedachten is natuur en dus is er veel meebezig zijn ook natuurlijk. En dat maakt dat eht geen verschil maakt of je er veel of weinig mee bezig bent. Het feit dat veel meiden juist zwanger werden omdat ze ontspanning vonden wil niet zeggen dat het er veel mee bezig zijn slecht is, want even zoveel dames die er wel veel ( te veel?) mee bezig waren zijn ook zwanger geworden. Het is niet het wel of niet lezen op dit forum , want ik heb ook een aantal maanden weinig op dit forum gezetten, daarbij worden veel van mijn postjes niet eens beantwoord, dus voor mij is het schrijven hier neit meer en niet minder dan een ontlading voor mijzelf. Als het mij dwars zou zitten dat een ander wel en ik neit dan had ik de keus van niet hier komen allang gemaakt. Zoals ik al schreef is het meer het besef dat mijn zusje ook gaat beginnen aan een 2de en eht voor mij geen zijn heeft om samen met haar zwanger te zijn. Spiraaltjes heb ik nooit zo'n goed idee gevonden, simpel omdat je iest in je lichaam inbrengt wat er niet hoort, iets wat letterlijk dicht bij eht vuur zit kan naar mijn mening meer kwaad dan iest wat een bepaald lichamelijk hormoon versterkt. Daarbij heb ik nooit echt ontpillings verschijnslen gehad. DAnk jullie wel voor de adviezen. maar ze passen neit echt bij mij... Succes allemaal...
@ Nieuwbegin: Wat balen dat het niet gaat zoals je gehoopt had. Ik kan je helaas weinig advies geven omdat gewoon nog behoorlijk een leek ben. Wel wil ik je alle goeds toewensen voor nu en de toekomst en bij je beslissingen. Liefs mij
Poeh meis er zitten jou behoorlijk wat dingen dwars,maar knap dat je het zo neer zet, ik kan jou ook geen advies geven sorry,jij bent toch zelf de gene die het moet doen, ik wens je veel sterkte met alles
Knap hoor! Ik heb nu al de neiging om te gaan testen, haha Tjsa, geduld... Succes dan maar de komende week!
Nee maar ik ben zo af en toe wel eens 6 dagen overtijd 2a3 keer in het jaar dus vandaar pas na een week hihihi