nee niet echt maar weet wel van mijn 2de ging ik pas testen na 3 weken en was ik er niet echt meebezig en hadden ook geen internet zoals nu en van mijn 1rste heb ik op de avond getest dat ik ongi moest worden en was positief en nu met de 3de ik word gewoon gek van de gedachten wel niet testen toch wel doen haha
Hoi hoi, Spannend zeg de meiden die overtijd zijn, ik hoop voor jullie dat jullie binnenkort een positieve test in handen mogen hebben. Zijn er nog meiden die willen pendelen, ik ben nieuwsgierig namelijk. Groetjes Taby.
Kun je hier niet nog wat mee? En aankaarten dat je niet zo lang wilt wachten voor verdere stappen? Want als ik het goed onthouden had willen ze je nog een tijdje zelf je gang laten gaan... maar als er bij jullie allebei wat mis is... dan is dat toch niet logisch? Of wel?
Indey, ik ben al zolang overtijd. Erg he, ik zit nu gewoon meer te wachten totdat ik ongesteld wordt ipv dat ik zwanger zou zijn. Maar dit is mijn eerste ronde na het stoppen van de pil, heb nu een cyclus van 108 dagen Ik denk dat het bij het ontpillen hoort, maar het schiet zo niet echt op zeg maar. Groetjes Taby.
jeetje meid dat is niet gezond hoor maar ik hoop dat je snel ongi gaat worden en dat het regelmatiger gaat worden. Ik weet wel dat ik stopte met de pil duurde het niet lang eer ik ongi was. Meid heb jij dan een zware pil gehad ? Indey
Op het forum lees ik het wel meer dat het soms zo lang kan duren, maar toch heb ik al even contact gehad met mijn huisarts en die zegt dat ik een halfjaar moet afwachten en als ik dan nog niet ongesteld ben geweest, dan moet ik maar even langs komen. Nadat ik ben gestopt met de pil ben ik mooi ongesteld geworden en daarna helemaal niet meer, dus nu is het maar afwachten. Ik heb altijd de Marvelon geslikt, ik geloof dat dat niet zo'n hele zware pil was. Groetjes Taby.
taby marvelon klinkt me bekend in de oren.dat is geen zware pil en ik heb er geen last van gehad.Goed dat je al bij de ha bent geweest en dan is het nu gewoon afwachten en de ha is er mee op de hoogte indey
@taby, ik ben zelf ook erg lang aan het ontpillen geweest. Ik heb eerst 2 rondes gehad van ruim 3,5 maand, bij de derde ronde ben was ik na 3 maanden nog niet ongi en heb toen medicijnen genomen om het op te wekken. Vervolgens had ik een cyclus van 28 dagen (met eisprong), daarna van 48 en vervolgens bleef het nog wel tijdje schommelen met qua lengte. De medicatie (ben de naam ervan vergeten) kan soms net ervoor zorgen dat je weer een vrij regelmatige cyclus krijgt. Drie of meer maanden niet ongi vond ik zelf echt geen pretje, ik kon duidelijk aan mijn lichaam merken dat het hormonaal helemaal van slag was, alleen daarom al zou ik het nog een keer bij je huisarts proberen om medicatie te krijgen. Ik woonde toendertijd in het buitenland en kon alle mogelijke medicatie zonder recept verkrijgen (dus dat was makkelijk). Weer terug in Nederland heb ik het er nog wel met mijn huisarts over gehad en die stond zeer achter het gebruik van medicatie om menstruatie op te wekken bij lange cyclussen, scheen ook volgens haar beter te zijn voor je baarmoeder als je een paar keer per jaar menstrueert. Succes
hele weekend niet op internet geweest ff checken of de marathon van de 24ste nog roze heeft opgeleverd.......
Meiden, Vanmorgen was mijn temp weer met 0,1 graad gestegen. Ik kon me niet inhouden om te testen en hij is posi! Ik ben zwanger. Het lijntje was nog niet even dik maar toch duidelijk met het blote oog te zien. Ik zit hier helemaal te shaken, na 8 rondes is het dan zover. Als alles goed gaat krijgt Jordy in maart een broertje of zusje.
MamavanJordy een dikke proficiat, je bent dus ook een maart mama en wens je van harte welkom daar, kunnen we met z'n allen kletsen.. geweldig nieuws