Het liefst had ik al lang getest hoor. Tis verplicht wachten omdat man er bij wil zijn en die komt woensdag pas weer thuis. Vind het allemachtig spannend deze maand. Gezellig [/quote:1kibo0g9]
Het liefst had ik al lang getest hoor. Tis verplicht wachten omdat man er bij wil zijn en die komt woensdag pas weer thuis. Vind het allemachtig spannend deze maand. Gezellig [/quote:30ry3h2o][/quote:30ry3h2o] OOh dan moet je nog ff 2 daagjes wachten goed van je dat je het vol houd meis en duim hard voor je
emma 29: ziet er goed uit, alvast een beetje gefeliciteerd, hopen dat de streep alleen maar dikker wordt.... mamavanjordy: GEFELICITEERD! super joh! Geniet ervan... voor de wachtenden: sterkte!
ga er maar van uit dat het zover is, 2 posi testen, welkom maartmama. verras je ventje straks maar lekker, bij ons begint het nu stilaan door te dringen. Ventje was gisteren al over de vakantieplannen van volgend jaar aan het denken met de kleine uk. hihihihihihi
Bedankt iedereen voor de voorzichtige feli ik laat het nog ff zeker weten over paar daagjes pfff en ik moet nog gaan werken zo .... owh geheimen zijn niet mijn sterkste kant pffff ik wil het uit gillen en ook geloof ik er nog niet in pfff owhhhhhh
Wordt er nog gestrooid de laatste tijd? Nee? Dan doe ik het wel hoor! Hier komen de HCG'tjes! Strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi! Er is genoeg voor iedereen, want het maakt me flink misselijk Succes allemaal!
Het liefst had ik al lang getest hoor. Tis verplicht wachten omdat man er bij wil zijn en die komt woensdag pas weer thuis. Vind het allemachtig spannend deze maand. Gezellig [/quote:2q7w4d33][/quote:2q7w4d33] OOh dan moet je nog ff 2 daagjes wachten goed van je dat je het vol houd meis en duim hard voor je[/quote:2q7w4d33] Ik wens je dan maar veel geduld toe!
hihi, geduld heb ik voor geen meter meer. Het is dat ik niet zo bot ben om zomaar te testen terwijl ik weet dan mn man er bij wil zijn. Dat is de enige reden waarom ik het geduld nog op breng.
ik kon niet wachten en dacht ik doe het en dan ben ik er weer vanaf hoef ik niet te stressen naar mijn onig toe... en nu dus alleen nog maar meer ha ha
ik vind het knap dat jullie allemaal zo goed kunnen wachten, ik denk niet dat het mij gaat lukken... tis maar goed dat ik eind van deze cyclus op vakantie ben, dat brengt tenminste wat afleiding. want zo de eerste keer lijkt me zoooooo spannend! kan nu al bijna niet wachten en het duurt nog 4 weken ofzo...
dat zeg ik toch ook helemaal niet. Ik neem aan dat jouw man niet heeft aangegeven er graag bij te willen zijn. die van mij wel en daarom wacht ik.
Hallo allemaal, Zwangeren gefeliciteerd! Wat een goede maand zeg. Hier nog steeds op de wachtbank. Ik heb weinig klachten zeg maar alleen vandaag erg veel witte/ gelige creme afscheiding (sorry)! Zegt dit de zwangere iets? haha Doei
ik vang en vang en vang.....hoop dat het mag baten! na 11 rondes wil ik eindelijk ook wel eens........ heb nog steeds raar gevoel in mijn buik, niet veel afscheiding meer en ook mijn borsten zijn minder gevoelig wel nog een donkere tepel en witte vlokjes bij de afscheiding dus ik heb er geen goede moed in voor deze maand. denk dat het ronde 12 word! we zullen komende vrijdag zien!