NOD juni 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door taliaa, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Het liefst had ik al lang getest hoor. Tis verplicht wachten omdat man er bij wil zijn en die komt woensdag pas weer thuis. Vind het allemachtig spannend deze maand.

Gezellig
    :D[/quote:1kibo0g9]

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Het liefst had ik al lang getest hoor. Tis verplicht wachten omdat man er bij wil zijn en die komt woensdag pas weer thuis. Vind het allemachtig spannend deze maand.

Gezellig
    :D[/quote:30ry3h2o][/quote:30ry3h2o]

OOh dan moet je nog ff 2 daagjes wachten goed van je dat je het vol houd meis en duim hard voor je

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    emma 29: ziet er goed uit, alvast een beetje gefeliciteerd, hopen dat de streep alleen maar dikker wordt....

mamavanjordy: GEFELICITEERD! super joh! Geniet ervan...

voor de wachtenden: sterkte!

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ga er maar van uit dat het zover is, 2 posi testen, welkom maartmama.

verras je ventje straks maar lekker, bij ons begint het nu stilaan door te dringen. Ventje was gisteren al over de vakantieplannen van volgend jaar aan het denken met de kleine uk. hihihihihihi

5. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Gezellig[/quote:2k8yh6id]

Hihi hoe meer zielen hoe meer vreugde zeg ik altijd maar :D
    :D

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Wachters suc6 ik duim voor jullie

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Bedankt iedereen voor de voorzichtige feli ik laat het nog ff zeker weten over paar daagjes
    pfff en ik moet nog gaan werken zo .... owh geheimen zijn niet mijn sterkste kant pffff
    ik wil het uit gillen en ook geloof ik er nog niet in pfff owhhhhhh

8. Anieteke

Anieteke Actief lid

21 apr 2007
    301
    0
    0
    Wordt er nog gestrooid de laatste tijd?

Nee? Dan doe ik het wel hoor!

Hier komen de HCG'tjes!

Strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi!

Er is genoeg voor iedereen, want het maakt me flink misselijk :(

Succes allemaal!

9. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Gezellig
    :D[/quote:2q7w4d33][/quote:2q7w4d33]

OOh dan moet je nog ff 2 daagjes wachten goed van je dat je het vol houd meis en duim hard voor je[/quote:2q7w4d33]

Ik wens je dan maar veel geduld toe! ;)

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hihi, geduld heb ik voor geen meter meer. Het is dat ik niet zo bot ben om zomaar te testen terwijl ik weet dan mn man er bij wil zijn. Dat is de enige reden waarom ik het geduld nog op breng.

11. rainstarrr

VANG! Ik ren me in ieder geval rot om ze op elk forum te vangen :)
    Pff.. ik wil oohooK!

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik kon niet wachten en dacht ik doe het en dan ben ik er weer vanaf hoef ik niet te stressen naar mijn onig toe... en nu dus alleen nog maar meer ha ha

13. rainstarrr

Wel knap hoor Sann

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik vind het knap dat jullie allemaal zo goed kunnen wachten, ik denk niet dat het mij gaat lukken... tis maar goed dat ik eind van deze cyclus op vakantie ben, dat brengt tenminste wat afleiding. want zo de eerste keer lijkt me zoooooo spannend! kan nu al bijna niet wachten en het duurt nog 4 weken ofzo...

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou sann ik vind niet dat ik bot ben hoor
    is mijn keuze

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    hartstikke knap van je meis

17. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    rainstarrr en kellox nog niets ?

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    dat zeg ik toch ook helemaal niet. Ik neem aan dat jouw man niet heeft aangegeven er graag bij te willen zijn. die van mij wel en daarom wacht ik.

19. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Hallo allemaal,

Zwangeren gefeliciteerd! Wat een goede maand zeg.

Hier nog steeds op de wachtbank. Ik heb weinig klachten zeg maar alleen vandaag erg veel witte/ gelige creme afscheiding (sorry)! Zegt dit de zwangere iets? haha

Doei

20. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik vang en vang en vang.....hoop dat het mag baten!
    na 11 rondes wil ik eindelijk ook wel eens........
    heb nog steeds raar gevoel in mijn buik, niet veel afscheiding meer en ook mijn borsten zijn minder gevoelig wel nog een donkere tepel en witte vlokjes bij de afscheiding dus ik heb er geen goede moed in voor deze maand. denk dat het ronde 12 word! :(

we zullen komende vrijdag zien!

Deel Deze Pagina